Je bent behoorlijk stellig voor iemand die nog geen genetisch eigen kinderen heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:02 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat jij evenveel kan houden van je stiefkinderen als je eigen kinderen? Ik houd van ze als soort neefje/nichtje..
Ik vind die kindjes echt leuk, vooral met de oudste kan ik goed opschieten. Jongste wordt behoorlijk beïnvloedt door de moeder, die komt steeds met negatieve dingen wat hun moeder over mij en papa zegt, maar alsnog doe ik steeds mijn best om ze zo goed mogelijk te verwelkomen en hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken voor ze.
Als je mijn posts gelezen had, had je geweten dat ik nou juist degene ben met stiefkinderen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:51 schreef Wondertjex het volgende:
Dat mag jouw mening zijn. Ik vermoed dat jij in dezelfde situatie zit, maar dan als degene die zelf al kinderen heeft van een ex.
Als ik met jouw houding mijn relatie in was gegaan, was ik binnen een mum van tijd buitengezet. En terecht. Je hoort als volwassenen zoveel druk niet op je relatie of op je stiefkinderen te zetten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef Queller het volgende:
Dan het antwoord op je vraag: ik bevond me 11 jaar geleden nagenoeg in precies dezelfde situatie als jij. De notaris heeft er meer verstand van dan wij, heeft ons netjes door alle beslissingen heengeleid en vervolgens de huwelijkse voorwaarden en testamenten opgemaakt conform onze wensen. Als jullie zorgen dat je het met elkaar eens bent, dan zorgt de notaris ervoor dat het op papier komt.
Wat een dikke vette bullshit is dat..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:51 schreef Wondertjex het volgende:
Mijn relatie verloopt goed, ik kan het met iedereen uit zijn familie vinden en andersom ook. We hebben geen problemen behalve dan dat de ex af en toe lastig valt.
Eh, nee, jij woont er niet, je hebt je eigen huis als volwassene. Het zou bizar zijn als jij als logee in HUN huis de bewoners een onwelkom gevoel zou geven, vind je ook niet? Maar ik begrijp ook wel dat je daarmee gaat beginnen zodra je je klauwen in dat huis hebt gezet, zoveel is al wel duidelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:55 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, woon ik er dan ook.. ik heb ook een eigen kamer met verloofde, geheel ingericht naar mijn wens..
Maar dat maakt niet eens uit, ook al zeggen we dat ze er wonen, als ik ze niet welkom laat voelen wanneer ze er zijn, is dat voor niemand fijn. Daarom ook dat ik zei dat ik ze goed verwelkom als ze aanwezig zijn (aaangezien iemand mij aanviel op mijn woordkeus, wilde ik dat even uitleggen).
Dat weten we toch nog niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 07:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eh, nee, jij woont er niet, je hebt je eigen huis als volwassene.
TS kan ook nog héél jong zijn, bij haar ouders wonen en nog op school zitten (die genoemde "andere verplichtingen").quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:07 schreef Vermar het volgende:
TS, wat is egenlijk je leeftijd?
En heb je je opleiding al afgerond?
Verdien je inmiddels zelf een fulltime salaris?
Zeg maar die kinderen die je helemaal nog niet hebt en waarvan je niet eens weet of je ze ooit zult krijgen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef Wondertjex het volgende:
Maar ik kan ze ook niet vergelijken met mijn eigen kindjes die ik zelf ga opvoeden en dagelijks zal zien; misschien dat sommigen dat heel goed kunnen,
Helemaal niets mis mee. Maar dat is iets anders dan dit nog eens te willen bevestigen en benadrukken door op voorhand al aan alle kanten een duidelijk onderscheid in te bouwen in praktische zaken.quote:maar ik weet dat het overgrote deel van de mensen toch iets speciaals voelen met hun eigen kind en dat speciale niet kunnen voelen met hun stiefkinderen. Dat is iets menselijks.
je legt het er wel erg dik bovenop vind ik. Daar bedoel ik mee dat het erg vreemd is dat je zoiets zegt. Het is toch logisch dat de kinderen daar wonen en dat ze daar een eigen kamer hebben en dat het 0,0 toevoegt om te zeggen dat jij daar op die manier ook woont. Je bent zijn kind niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:55 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, woon ik er dan ook.. ik heb ook een eigen kamer met verloofde, geheel ingericht naar mijn wens..
Maar dat maakt niet eens uit, ook al zeggen we dat ze er wonen, als ik ze niet welkom laat voelen wanneer ze er zijn, is dat voor niemand fijn. Daarom ook dat ik zei dat ik ze goed verwelkom als ze aanwezig zijn (aaangezien iemand mij aanviel op mijn woordkeus, wilde ik dat even uitleggen).
Die telefoons worden niet verkocht hoor, want het is niet echt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:56 schreef Leandra het volgende:
Echt, het is zo'n load of crap.
- Op de dag van haar abortus (12-2) telefoons te koop zetten op FOK!
- Een week later (19-2) de namen van je toekomstige kinderen posten.
- En weer een week later een topic openen om je toekomstige kinderen erftechnisch te beschermen tegen de rechten van de bestaande kinderen van je "verloofde".
Ik ben echt benieuwd wat TS gaat doen als ze volgende maand weer zwanger blijkt te zijn.
Leandra, je gelooft toch niet dat dit 'wonder' van fantasie echt bestaat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:56 schreef Leandra het volgende:
Echt, het is zo'n load of crap.
- Op de dag van haar abortus (12-2) telefoons te koop zetten op FOK!
- Een week later (19-2) de namen van je toekomstige kinderen posten.
- En weer een week later een topic openen om je toekomstige kinderen erftechnisch te beschermen tegen de rechten van de bestaande kinderen van je "verloofde".
Ik ben echt benieuwd wat TS gaat doen als ze volgende maand weer zwanger blijkt te zijn.
Wie neemt dit serieus dan? Is gewoon een gesprek onder gelijkgestemden en een ts die af en toe wat extra gespreksonderwerpen introduceertquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:13 schreef Nammie het volgende:
[..]
Die telefoons worden niet verkocht hoor, want het is niet echt.
Ik begrijp de mensen ook niet die dit nog serieus nemen, eigenlijk. Het is duidelijk hoor.
Mooie samenvatting.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:39 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat de ex van de verloofde van ts al bezig is met een huurmoordenaar cq plan.
Om, als ts straks, een getrouwde, carrierehebbende, rijke, erfende moeder is.
Haar ex man om te laten leggen, zodat ze in het door ts, naar haar wens ingerichte huis en slaapkamer, te gaan wonen.
Dat vat het wel samen ja... Probleem opgelost, celdeur op slot.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mooie samenvatting.
Opgelost, slotje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |