abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150131512
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 20:02 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Jij wilt beweren dat jij evenveel kan houden van je stiefkinderen als je eigen kinderen? Ik houd van ze als soort neefje/nichtje..

Ik vind die kindjes echt leuk, vooral met de oudste kan ik goed opschieten. Jongste wordt behoorlijk beïnvloedt door de moeder, die komt steeds met negatieve dingen wat hun moeder over mij en papa zegt, maar alsnog doe ik steeds mijn best om ze zo goed mogelijk te verwelkomen en hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken voor ze.
Je bent behoorlijk stellig voor iemand die nog geen genetisch eigen kinderen heeft.
Als je echt wil gaan voor de relatie dan zul je de kinderen die hij al heeft er ook moeten accepteren, met al hun grillen en nukken, en hun leuke kanten. En dat gaat verder dan 'hen verwelkomen in het huis waar hun vader woont en waar zij af en toe logeren'. Zij wonen er. Niet elke dag, maar het is wel ook hun huis. Meer nog dan het het jouwe is. Want zij zijn kinderen die afhankelijk zijn van hun vader en een veilige haven nodig hebben. Hun leven zal vast al turbulent zat zijn geweest. Jij bent de volwassene hier (in jaren tenminste).

Je wil het goed voor jezelf regelen: eigen vermogen houden en meegenieten van het vermogen van je verloofde. Klinkt lekker eerlijk, die regeling. :') De kinderen die hij met ex heeft erven straks minder, omdat jij zijn vermogen nu mee opsoupeert, en de kinderen die jullie samen nog gaan krijgen (als dat een beetje uitkomt in de planning) erven extra. Wat een onderscheid..... Ik hoop dat je zo niet in de dagelijkse opvoeding gaat staan.

En dat de alimentatie die je verloofde moet betalen, als zijn salaris omhoog gaat, vind ik vrij logisch. Het is een verplichting die hij naar zijn kinderen heeft. Als hij nog getrouwd was geweest had zijn gezin ook van het toegenomen inkomen geprofiteerd. De kinderen kunnen er niks aan doen dat de relatie is stukgelopen. En dat zij een moeder hebben die voor het grootste deel voor hen zorgt (en dus meeprofiteert van die extra alimentatie), en waarmee het niet botert, is ook niet hun schuld.

Hij had een rothuwelijk met daarvan nog de nasleep. Hij heeft kinderen waar hij veel van houdt. Hij heeft jou. En jij hebt hem, met alle bagage uit het verleden. En dat gaat verder dan zijn vermogen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_150132280
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:51 schreef Wondertjex het volgende:
Dat mag jouw mening zijn. Ik vermoed dat jij in dezelfde situatie zit, maar dan als degene die zelf al kinderen heeft van een ex.
Als je mijn posts gelezen had, had je geweten dat ik nou juist degene ben met stiefkinderen.

Alsjeblieft:

quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef Queller het volgende:

Dan het antwoord op je vraag: ik bevond me 11 jaar geleden nagenoeg in precies dezelfde situatie als jij. De notaris heeft er meer verstand van dan wij, heeft ons netjes door alle beslissingen heengeleid en vervolgens de huwelijkse voorwaarden en testamenten opgemaakt conform onze wensen. Als jullie zorgen dat je het met elkaar eens bent, dan zorgt de notaris ervoor dat het op papier komt.

Als ik met jouw houding mijn relatie in was gegaan, was ik binnen een mum van tijd buitengezet. En terecht. Je hoort als volwassenen zoveel druk niet op je relatie of op je stiefkinderen te zetten.
pi_150135536
Ik geloof trouwens niet dat TS het allemaal ''verkeerd verwoord'', maar dat ze gewoon écht zo denkt en handelt. :N
  zaterdag 28 februari 2015 @ 02:22:17 #129
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_150135856
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:51 schreef Wondertjex het volgende:
Mijn relatie verloopt goed, ik kan het met iedereen uit zijn familie vinden en andersom ook. We hebben geen problemen behalve dan dat de ex af en toe lastig valt.
Wat een dikke vette bullshit is dat..
in het andere topic stond dat ze niet geloofde in je intenties en zo en dat jullie daarom voor de vorm jullie verloving hadden gedaan. Ik kan je wel quoten hoor als dat nodig is?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2015 @ 07:35:23 #130
43556 miss_dynastie
pi_150137217
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:55 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt, woon ik er dan ook.. ik heb ook een eigen kamer met verloofde, geheel ingericht naar mijn wens..

Maar dat maakt niet eens uit, ook al zeggen we dat ze er wonen, als ik ze niet welkom laat voelen wanneer ze er zijn, is dat voor niemand fijn. Daarom ook dat ik zei dat ik ze goed verwelkom als ze aanwezig zijn (aaangezien iemand mij aanviel op mijn woordkeus, wilde ik dat even uitleggen).
Eh, nee, jij woont er niet, je hebt je eigen huis als volwassene. Het zou bizar zijn als jij als logee in HUN huis de bewoners een onwelkom gevoel zou geven, vind je ook niet? Maar ik begrijp ook wel dat je daarmee gaat beginnen zodra je je klauwen in dat huis hebt gezet, zoveel is al wel duidelijk.
pi_150139148
Nou sorry hoor, maar ik ben echt geen gemene stiefmoeder ofzo. Die kinderen hebben het hartstikke naar hun zin wanneer ze er zijn in het weekend, we maken het gezellig met zijn allen.
Oudste kind is zelfs al zo ver dat het kind liever bij ons wil zijn dan bij de moeder. Ziet er altijd tegenop als we ze weer terugbrengen.

Nogmaals ik vind die kindjes leuke kindjes en zij hebben inderdaad al genoeg meegemaakt, ik ga ze niet nog meer vervelends laten ervaren. Maar ik kan ze ook niet vergelijken met mijn eigen kindjes die ik zelf ga opvoeden en dagelijks zal zien; misschien dat sommigen dat heel goed kunnen, maar ik weet dat het overgrote deel van de mensen toch iets speciaals voelen met hun eigen kind en dat speciale niet kunnen voelen met hun stiefkinderen. Dat is iets menselijks.
pi_150139192
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 07:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Eh, nee, jij woont er niet, je hebt je eigen huis als volwassene.
Dat weten we toch nog niet?

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 20:07 schreef Vermar het volgende:
TS, wat is egenlijk je leeftijd?
En heb je je opleiding al afgerond?
Verdien je inmiddels zelf een fulltime salaris?
TS kan ook nog héél jong zijn, bij haar ouders wonen en nog op school zitten (die genoemde "andere verplichtingen").
Ook is niet duidelijk of haar vriend andersom ook over haar spreekt als zijn "verloofde"
en wie er als eerste de term huwelijkse voorwaarden (als/dan) ter sprake heeft gebracht?
pi_150139227
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef Wondertjex het volgende:
Maar ik kan ze ook niet vergelijken met mijn eigen kindjes die ik zelf ga opvoeden en dagelijks zal zien; misschien dat sommigen dat heel goed kunnen,
Zeg maar die kinderen die je helemaal nog niet hebt en waarvan je niet eens weet of je ze ooit zult krijgen?
quote:
maar ik weet dat het overgrote deel van de mensen toch iets speciaals voelen met hun eigen kind en dat speciale niet kunnen voelen met hun stiefkinderen. Dat is iets menselijks.
Helemaal niets mis mee. Maar dat is iets anders dan dit nog eens te willen bevestigen en benadrukken door op voorhand al aan alle kanten een duidelijk onderscheid in te bouwen in praktische zaken.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:56:12 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150139319
Echt, het is zo'n load of crap.
- Op de dag van haar abortus (12-2) telefoons te koop zetten op FOK!
- Een week later (19-2) de namen van je toekomstige kinderen posten.
- En weer een week later een topic openen om je toekomstige kinderen erftechnisch te beschermen tegen de rechten van de bestaande kinderen van je "verloofde".

Ik ben echt benieuwd wat TS gaat doen als ze volgende maand weer zwanger blijkt te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150139403
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:55 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt, woon ik er dan ook.. ik heb ook een eigen kamer met verloofde, geheel ingericht naar mijn wens..

Maar dat maakt niet eens uit, ook al zeggen we dat ze er wonen, als ik ze niet welkom laat voelen wanneer ze er zijn, is dat voor niemand fijn. Daarom ook dat ik zei dat ik ze goed verwelkom als ze aanwezig zijn (aaangezien iemand mij aanviel op mijn woordkeus, wilde ik dat even uitleggen).
je legt het er wel erg dik bovenop vind ik. Daar bedoel ik mee dat het erg vreemd is dat je zoiets zegt. Het is toch logisch dat de kinderen daar wonen en dat ze daar een eigen kamer hebben en dat het 0,0 toevoegt om te zeggen dat jij daar op die manier ook woont. Je bent zijn kind niet.

Heb jij eigenlijk niets beters te doen dan op internet je zogenaamde relatie dag in, dag uit, te verdedigen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Nammie op 28-02-2015 11:11:24 ]
pi_150139660
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:56 schreef Leandra het volgende:
- En weer een week later een topic openen om je toekomstige kinderen erftechnisch te beschermen tegen de rechten van de bestaande kinderen van je "verloofde".

Ik ben echt benieuwd wat TS gaat doen als ze volgende maand weer zwanger blijkt te zijn.
Die telefoons worden niet verkocht hoor, want het is niet echt. :P

Ik begrijp de mensen ook niet die dit nog serieus nemen, eigenlijk. Het is duidelijk hoor.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:52:55 #137
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_150140507
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:56 schreef Leandra het volgende:

Leandra, je gelooft toch niet dat dit 'wonder' van fantasie echt bestaat?

Het is gewoon een ouwe, zure vent, met niets beters te doen dan vanaf zijn huiskamerbank leuke verhaaltjes verzinnen en posten, waarbij ie dusdanig post, dat ie er zeker van is bij het gros der normale FOK!kers het bloed onder de nagels vandaan te trekken. Het is een enorme troll die houdt van fikkie stoken.

Echt, dat je je de moeite getroost er vaak nog serieus op in te gaan ook :{
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2015 @ 12:48:16 #138
43556 miss_dynastie
pi_150141612
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:13 schreef Nammie het volgende:

[..]

Die telefoons worden niet verkocht hoor, want het is niet echt. :P

Ik begrijp de mensen ook niet die dit nog serieus nemen, eigenlijk. Het is duidelijk hoor.
Wie neemt dit serieus dan? Is gewoon een gesprek onder gelijkgestemden en een ts die af en toe wat extra gespreksonderwerpen introduceert :D :Y)
Ik protesteer alleen daar waar het zelfs voor een nepverhaal er te dik bovenop ligt :P
pi_150150028
het laat je ook realiseren hoe fijn het is om een écht eigen leven te hebben. Zonder gekonkel, leugens of rare hersenkronkels ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 1 maart 2015 @ 10:39:08 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_150171801
Ik denk dat de ex van de verloofde van ts al bezig is met een huurmoordenaar cq plan.
Om, als ts straks, een getrouwde, carrierehebbende, rijke, erfende moeder is.
Haar ex man om te laten leggen, zodat ze in het door ts, naar haar wens ingerichte huis en slaapkamer, te gaan wonen.
pi_150174818
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:39 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat de ex van de verloofde van ts al bezig is met een huurmoordenaar cq plan.
Om, als ts straks, een getrouwde, carrierehebbende, rijke, erfende moeder is.
Haar ex man om te laten leggen, zodat ze in het door ts, naar haar wens ingerichte huis en slaapkamer, te gaan wonen.
Mooie samenvatting.
Opgelost, slotje.
  zondag 1 maart 2015 @ 14:58:06 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150177644
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 13:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Mooie samenvatting.
Opgelost, slotje.
Dat vat het wel samen ja... Probleem opgelost, celdeur op slot.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 maart 2015 @ 15:21:25 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_150178353
En via de kinderen, die ze met opzet heeft gehad, het vermogen van de familie van de nieuwe vrouw van haar ex, in haar bezit krijgen.

Meesterlijk plan, al zeg ik het zelf.
pi_150179343
En ondertussen te dom om te schijten en straal ongelukkig -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')