Ik doe niet mee helaasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 5 Fedexpress
Pick 6 Jonkofiets
Ik ook, om twee redenenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:08 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het toernooi uitspeelt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:20 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, ging iets mismaar is al opgelost
Een prachtige plek dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:41 schreef Salamando het volgende:
Beste begin ooit wel voor me. Sta toch mooi op de plek van Simone Bolleli in de ranking
Zeker.quote:
donderdag pasquote:
Dus qualies voelt ie zich te goed voor?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:29 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Staat 1ste op de alternatieve lijst. Maar is nu nog wel gewoon in Nederland.
Qualies is ie kansloos, maar zo heeft hij een kans!quote:Op maandag 9 maart 2015 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus qualies voelt ie zich te goed voor?
En 1 afmelding is er gekomen dus hij staat in hoofdtoernooi!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:31 schreef XL het volgende:
[..]
Qualies is ie kansloos, maar zo heeft hij een kans!
KLM Webcare wacht hem al op bij twitter... misschien moet zo'n davis cup braziliaan wel plaats maken ofzo... ik zie kansen!
Laatste 2 picks bekend.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef tennisboy het volgende:
Afmeldingen Goffin en Monfils zorgen ervoor dat Haase en Sijsling in hoofdtoernooi staan.
ben laat maar gefeliciteerd met je dubai trofeequote:
-Vaduz- 2 da resQ!quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef XL het volgende:
Iemand moet intel nog pm-en
Ik maak me zorgen
Dankje dankje! Hij staat mooi te glimmen hier op de boekenkast.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben laat maar gefeliciteerd met je dubai trofee
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
-Vaduz- 2 da resQ!
Pick 1: Kokkinakis
Omdat het zo'n grappige naam is.
Haase won wel eenvoudig van die sprinterquote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:26 schreef Salamando het volgende:
Haase moet tegen een sprinter en nog durf ik haase niet te kiezen.
2. Janofiets
En jano verliestquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Haase won wel eenvoudig van die sprinter
Delbonis F. - Anderson K.quote:
WTF landsverrader!!!quote:
En bedankt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
APK en BOBW bouwen een fundering voor de ATP Finals.
4 uur want zomertijd in miamiquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Om 17.00 uur NL-tijd starten de eerste partijen.
En dan te bedenken dat ik net op tijd geswitched ben van Gralollers naar Sock.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:15 schreef Szura het volgende:
Ik zal niet lachen, want Haase is ook zo'n faler, maar Gralollers is gewoon gebageld.
Ik had vergeten blijkbaar op verzenden te klikken. Had Sock getypt, maar blijkbaar niet gepost. Ach jah ik lag er nu toch uit met Johnson.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:30 schreef norich het volgende:
[..]
Je dacht; ik stroom pas bij dag 2 in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |