SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
was toch onhoudbaarquote:
truequote:
kijk maar uit dat je geen mensen boos maakt...quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
jij kwajongen
Ohjee, ik zei...
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Tussen de Roma-supporters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welk programma?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Die billen van KatjaZit haar nieuwe programma op 1 te kijken. Gvd.
screencap?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Die billen van KatjaZit haar nieuwe programma op 1 te kijken. Gvd.
Katja's Bodyscan heet het. Niet echt diepgaand maar ze is nog steeds wel te raken.quote:
Dat sowieso ja. Mooi beessiequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Katja's Bodyscan heet het. Niet echt diepgaand maar ze is nog steeds wel te raken.
Niet voor katja kiezenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Gigi. Behalve Chanti
Ik neem aan chantal jansen zou geen ander lekker wijf kunnen bedenken met chaquote:
Denk Chantal Janzen?quote:
Als het dan toch blond moetquote:
boh Zimraquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als het dan toch blond moetdoe dan zimra maar
![]()
Mokerdom.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
of dezequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
Blondjes zijn niet om te houdenquote:
Manu is het geheime wapen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Zou Toornstra niet prima als false 9 in dit Feyenoord kunnen spelen? Bij gebrek aan..
Ah kijk ik nooit WIDM ook nietquote:
Dit is wel een uitzonderlijk goede foto hoor. In het echt is ze wel een stuk minder. Ze heeft alleen puike jopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ah kijk ik nooit WIDM ook nietmisschien toch maar eens kijken.
Had je beter vorig jaar kunnen kijken met Jennifer Hoffmanquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ah kijk ik nooit WIDM ook nietmisschien toch maar eens kijken.
en datquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is wel een uitzonderlijk goede foto hoor. In het echt is ze wel een stuk minder. Ze heeft alleen puike jopen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had je beter vorig jaar kunnen kijken met Jennifer Hoffman
[..]
en dat
Daardoor wist ik toen dat zij niet de mol kon zijnquote:
hoezo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daardoor wist ik toen dat zij niet de mol kon zijn
Als je weet dat je zo'n opdracht krijgt zorg je wel dat je niet zo'n inkijkshirt met freewheeling titties aan doetquote:
Misschien vindt ze het juist leuk als mensen het zien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je weet dat je zo'n opdracht krijgt zorg je wel dat je niet zo'n inkijkshirt met freewheeling titties aan doet
ah op die fietsquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je weet dat je zo'n opdracht krijgt zorg je wel dat je niet zo'n inkijkshirt met freewheeling titties aan doet
Plausibelquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het juist leuk als mensen het zien.
Wij wel in ieder gevalquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het juist leuk als mensen het zien.
Ik wil trouwens met Dionne Stax of Merel Westrikquote:
Hij gaat wel hard door ja. Dit is in ieder geval eerder rood dan die overtreding van Ogbeche tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel terecht als ik die herhaling zo zie
Doe dan merel maarquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil trouwens met Dionne Stax of Merel Westrik
Maar wat gebeurde er dan na die rode kaart? Ik zag dat ik een bericht had op een dating site, dus ging daar even kijken (ze was lelijk)quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Gaat een duur avondje worden voor Feyenoord dit..eerst al het bekogelen na die goal en nu dit..
Lijkt me niet echt een sympathiek type eigenlijk. Al zijn er van Pippa wel betere foto's te vinden ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe dan merel maar![]()
al ga ik toch liever voor mijn vorige optie
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar wat gebeurde er dan na die rode kaart? Ik zag dat ik een bericht had op een dating site, dus ging daar even kijken (ze was lelijk)
dan is het niet erg mocht ze onverhoopt komen te overlijdenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar wat gebeurde er dan na die rode kaart? Ik zag dat ik een bericht had op een dating site, dus ging daar even kijken (ze was lelijk)
Ik wil ook geen burgertrutjes vrouw, niks voor mij. Zou er echt niet aan moeten denken met dat huppelkutje uit je UI te moeten gaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een sympathiek type eigenlijk. Al zijn er van Pippa wel betere foto's te vinden ook
Giga was in de belspeltijd wel echt leuk..in ieder geval in die programma's. Daarna is ze wel bergafwaarts gegaan en nu is ze een ordinaire golddiggerquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik wil ook geen burgertrutjes vrouw, niks voor mij. Zou er echt niet aan moeten denken met dat huppelkutje uit je UI te moeten gaan![]()
Al zou meghan markle ook wel mogen van me, al denk ik dat daar de concurrentie nog groter is
Goh wat gekquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij werd die opblaasbanaan richting Gervinho niet helemaal goed opgepakt..
Ze zou er van opknappen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
dan is het niet erg mocht ze onverhoopt komen te overlijden
Ik ben er uit, zal meghan even een brief sturen of ze met me wil trouwenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Giga was in de belspeltijd wel echt leuk..in ieder geval in die programma's. Daarna is ze wel bergafwaarts gegaan en nu is ze een ordinaire golddigger
nice! Welk team heb je gebruikt? Ik heb al 2x de finale verloren..quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
Nations cup gewonnen... Diego Costa in het pakje
ik gebruik 2 teamsquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:38 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
nice! Welk team heb je gebruikt? Ik heb al 2x de finale verloren..
ahumquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Manu is het geheime wapen.
Die zijn er gelukkig nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
in be4 Trapz en Freire die trouwens het gedrag van Feyenoord fans gaan verdedigen.
Ik ook. In Europa ben ik altijd voor en Nederlandse clubquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar dat komt straks wel
Tot die tijd ben ik tijdelijk Feyenoord fan![]()
Gun het ze wel
Dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. In Europa ben ik altijd voor en Nederlandse club
Valt allemaal wel mee hoor. Die mongolen op de tribune moeten zich ook gedragen...die verneuken het vooral.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:44 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Ik denk zomaar einde carriere van die scheids. Beetje zelfde als die scheids bij Nederland Portugal
Kinderlijk eenvoudig laten foppen ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Echt schandalig slecht van Kongolo dit
True maar die scheids neemt ook wel merkwaardige beslissingenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee hoor. Die mongolen op de tribune moeten zich ook gedragen...die verneuken het vooral.
Niet echt goed nee, maar einde carrière door dit is natuurlijk onzin. Kuipers etc maken ook weleens fouten of fluiten wat onzeker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
True maar die scheids neemt ook wel merkwaardige beslissingen
Maar deze beelden van iemand met 0,0 gezag, als een klein, bang jongetje zo angstig kijkend... Die gaan hem wel achtervolgen hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt goed nee, maar einde carrière door dit is natuurlijk onzin. Kuipers etc maken ook weleens fouten of fluiten wat onzeker.
Hij heeft gewoon een laatste waarschuwing gegeven na die goal van Roma met al die aanstekers etc En daarna zijn ze eindeloos doorgegaan..als er dan ook nog racisme bij komt kijken en je bij ieder shot van spelers in de buurt van de tribune vanalles door de lucht ziet vliegen is het een wonder dat ze nu nog voetballen
daar is utrecht ook goed inquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:51 schreef OmniRocket het volgende:
straks worden ze geschorst voor een aantal jaar...
van een feestje in rome naar alleen nog europees in je dromen
Vind die banaan niet echt racisme. Half feyenoord is pik-zwart.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt goed nee, maar einde carrière door dit is natuurlijk onzin. Kuipers etc maken ook weleens fouten of fluiten wat onzeker.
Hij heeft gewoon een laatste waarschuwing gegeven na die goal van Roma met al die aanstekers etc En daarna zijn ze eindeloos doorgegaan..als er dan ook nog racisme bij komt kijken en je bij ieder shot van spelers in de buurt van de tribune vanalles door de lucht ziet vliegen is het een wonder dat ze nu nog voetballen
als er een streep door de banaan stond dan mag hetquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:53 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Vind die banaan niet echt racisme. Half feyenoord is pik-zwart.
Dus? Half Chelsea ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:53 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Las net ergens dat ze wel vaker bananen gebruiken bij Sfeer acties.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:53 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ze hadden toevallig allemaal een banaan mee naar het stadion ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:53 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
En Chelsea bijv heeft geen donkere spelers? Die supporters zijn te dom om dat te begrijpen joh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:53 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ja, en oerwoud geluiden, omdat de aanhang bekend staat liefhebbers te zijn van vakanties naar de junglequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Las net ergens dat ze wel vaker bananen gebruiken bij Sfeer acties.
en aanstekers omdat ze spontaan stoppen met rokenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, en oerwoud geluiden, omdat de aanhang bekend staat liefhebbers te zijn van vakanties naar de jungle
Als de UEFA straks de balans opmaakt wel vrees ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:55 schreef wieisboos het volgende:
Zo'n banaan kwam tijdens de klassieker vorig seizoen ook al op het veld volgens mij. Stelt niks voor
Ibarbo is blessa..Doumbia weet ik niet. Maar die verneukte toch alle kansen.quote:
Kongolo in de spits Van der Hoorn stylequote:Op donderdag 26 februari 2015 23:03 schreef Zhano het volgende:
Lekker hoge ballen pompen naar de lengte voorin
jupquote:
De Turbo was nog niet warmquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:10 schreef dolf1010 het volgende:
wefut eruit? :-(
karsdorp die iturbe bijhoudt
Karsdorp tikte m ook net ff lichtjes aan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:12 schreef Tim86 het volgende:
Iturbe had vooral ruzie met de bal in die sprint
Oke VDM.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Henrys het volgende:
Ik ga nooit meer coins op marktplaats zetten, zoveel kinderen die je proberen op te lichten
OKe VDMquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Grappig dat bijna iedereen die mij VDM genoemd heeft nu een ban heeft
Bijna iedereen die in dit topic het woordje Ajax getikt heeft heeft een ban.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
quote:
Ajaxquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bijna iedereen die in dit topic het woordje Ajax getikt heeft heeft een ban.
Dat ligt niet aan jou. Sorry voor je gigantische ego.
Ik heb steekpenningen betaald aan Happy, ben onaantastbaarquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jij komt ook wel mannetje hehe
Ach gaf duidelijk weer wat hij gaat doen. Die gaat er vandoor en echt rouwig ben ik er niet om. Niet dat hij het zo slecht gedaan heeft maar als je bij kan tekenen en je moet er zolang over nadenken dan houdt het op.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Haha hoe Rutten: "Inconsequent" zegt![]()
Maar zegt ie dat wel consequent zo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Net als dat je ik hou van jou tegen een vrouw zegt, en er vervolgens een pijnlijke stilte valt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ach gaf duidelijk weer wat hij gaat doen. Die gaat er vandoor en echt rouwig ben ik er niet om. Niet dat hij het zo slecht gedaan heeft maar als je bij kan tekenen en je moet er zolang over nadenken dan houdt het op.
Het klonk als inkwsonswekwentquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar zegt ie dat wel consequent zo?
Haha jij altijd met de vergelijking naar vrouwenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Net als dat je ik hou van jou tegen een vrouw zegt, en er vervolgens een pijnlijke stilte valt.
Dit is de kater die elke supporter van een (midden)grote club van Nederland elk jaar een keer moet verwerken. Weltrustenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:44 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha jij altijd met de vergelijking naar vrouwen.
Ik ga lekker slapen, geen tijd gehad om iemand manager te maken bij Manfister, van het weekend even doen!
Ik wil hem weleens sapcentrifuge horen zeggen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Of dees:quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil hem weleens sapcentrifuge horen zeggen.
Misschien niet zo bedoeld met die banaan, maar zo kwam het wel over en zo zal de UEFA het ook wel zien. Werd er door de regie ook zo uitgepikt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:49 schreef RijstbaI het volgende:
Net thuis, nog niks terug gelezen en teruggekeken
- vuurwerk en aanstekers op het veld gooien
- denken dat die banaan met racisme te maken heeft
- de arbitrage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roma wel gewoon een beter elftal uiteraard, maar de manier waarop is toch heel vaag.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien niet zo bedoeld met die banaan, maar zo kwam het wel over en zo zal de UEFA het ook wel zien. Werd er door de regie ook zo uitgepikt.
Mulder stond op het veld te juichen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt al 10tallen jaren gebruikt op de tribune, echt absoluut 0 te maken met racisme. Zal vaag zijn als ze hier voor straffen.
Verder heb ik me echt dood zitten ergeren aan kleine dingen, vrije trap van Toornstra wordt in het midden van het goal over getikt. Toornstra wil de corner nemen en moet opeens naar de andere kant
En waarom had Mulder rood?
Bohh dan kunnen alle Roma wissels nog een schorsing verwachtenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mulder stond op het veld te juichen.
Tis me wat meid. Minder janken en gewoon door gaan is een betere optie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt al 10tallen jaren gebruikt op de tribune, echt absoluut 0 te maken met racisme. Zal vaag zijn als ze hier voor straffen.
Verder heb ik me echt dood zitten ergeren aan kleine dingen, vrije trap van Toornstra wordt in het midden van het goal over getikt. Toornstra wil de corner nemen en moet opeens naar de andere kant
En waarom had Mulder rood?
Ga sjon pesten en laat mij met rustquote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tis me wat meid. Minder janken en gewoon door gaan is een betere optie.
Sjon is een laffe bouwvakkerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:20 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ga sjon pesten en laat mij met rust
Was echt vaag ja. De Rossi had voor rust ook rood kunnen krijgen. Die van Te Vrede vond ik wel terecht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:15 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Bohh dan kunnen alle Roma wissels nog een schorsing verwachten
Net de beelden gezien, denk niemand raar had op gekeken als Te Vrede geel had gekregen (waarschijnlijk door mijn Feyenoord bril). Wel precies een kut moment aangezien Manu al klaar stond om in te vallenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was echt vaag ja. De Rossi had voor rust ook rood kunnen krijgen. Die van Te Vrede vond ik wel terecht.
Die scheids was gewoon een pannekoek man..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was echt vaag ja. De Rossi had voor rust ook rood kunnen krijgen. Die van Te Vrede vond ik wel terecht.
Nederland mist dit jaar duidelijk een ploeg van het kaliber AZ,die zich wel even soepeltjes naar de kwartfinales tikt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kakkies die hoop hadden op een volgende ronde EL waren best schattig. Volgende ronde ligt Ajax er ook uit en staan we allemaal weer voor lul.
Paars en bruinquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:03 schreef Papadiouf het volgende:
http://www.buzzfeed.com/c(...)?utm_term=.ctjnNvEgo
Welke kleuren zien jullie? Blauw en zwart of wit en goud?
Ah mijn favoriete pannekoekenbakker met down is ook weer aanwezigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sjon is een laffe bouwvakker
Ja die pannenkoekenbakker was weer even aan de aandacht van zijn begeleiders ontsnapt. Gelukkig hebben ze hem weer veilig op kunnen sluiten. Kan nu al niet wachten op zijn volgende uitbrak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ah mijn favoriete pannekoekenbakker met down is ook weer aanwezig![]()
Voor de rest van de beschaafde mensheid
Morrie
Voor Ernst: Benzema 1.9M, Oscar 414K Guarin 213K (680K) after tax
Ik heb al 100 keer gekeken maar zie steeds wit en goud.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:03 schreef Papadiouf het volgende:
Zo dat is nog eens een stukje kwaliteitsproza mijn knecht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:23 schreef renevandieren het volgende:
Banaan, Banaan, de scheidsrechter gaat eraaan lalalalaaaaa
ik zwart en blauwquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:23 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik heb al 100 keer gekeken maar zie steeds wit en goud.
Hadden hier op het werk zelfs discussie, maar nadat ik hem uitgeprint heb zie ik ook blauw met zwartquote:
Fascinerend dit, zag de eerste paar keer duidelijk wit en goud maar net ineens blauw met zwartquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:03 schreef Papadiouf het volgende:
Achter mij werd gezongenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:23 schreef renevandieren het volgende:
Banaan, Banaan, de scheidsrechter gaat eraaan lalalalaaaaa
Whut?quote:
Wit en goud wtf?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:59 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Whut?![]()
Collega van mij ziet het als de kleuren van Inter Milan zegt hij en ik zie het als wit met goud.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Achter mij werd gezongen
Totti is gay ole ole
En ik zie in rene van dieren een lekker tindermokkeltjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:01 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nee ik zweer het.
Wit (lila achtig) met bruin (goud achtig)
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:06 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er nog rellen/vernielingen geweest eigenlijk?
Paar kleine dingen buiten het stadion maar niet veel anders dan een normale stapavond.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:06 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er nog rellen/vernielingen geweest eigenlijk?
Doe normaal manquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef RijstbaI het volgende:
Ik zag het wit 1 seconde blauw worden, maar het blijft toch echt wit met goud
Ik word echt helemaaaaal para jonguhh, die jurk veranderd gewoon voor me neus in wit met goud...quote:
wat is dezequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Met 11 man met paint aan de slag om de kleuren te testen.
Gewoon wit met goud dusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Met 11 man met paint aan de slag om de kleuren te testen.
Jup. maar nu ziet er iemand ook de kleuren van Inter... en ik blijf wit en goud zien.quote:
word.quote:
Linkje sluiten linkje openen, net zo lang tot je blauw-zwart zietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:19 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Jup. maar nu ziet er iemand ook de kleuren van Inter... en ik blijf wit en goud zien.
[..]
word.
blauw-goud*quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Linkje sluiten linkje openen, net zo lang tot je blauw-zwart ziet
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:18 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik wil ook blauw en zwart zien
wit-goud in een instagram effect die rechterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ [url=http://ir0.mobify.com/project-wired/http://www.wired.com/wp-c(...)0x334.jpg]afbeelding[/url] ]
ik zie de middelste en de linker wit, de rechter blauw met zwartquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
wit-goud in een instagram effect die rechter
Die middelste is grijs gekquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik zie de middelste en de linker wit, de rechter blauw met zwart
Me 2.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik zie de middelste en de linker wit, de rechter blauw met zwart
Fittie shades of greyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:25 schreef renevandieren het volgende:
Even buiten een prullenbak slopen want we krijgen fitties.
Vol blijven houden dat je werk hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:49 schreef renevandieren het volgende:
Mensen op het kantoor die walgen van de "rasistische" banaan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vol blijven houden dat je werk hebt
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vol blijven houden dat je werk hebt
In the 50 shades of grey kinda way?quote:
kunnen van de muziekrechten is zwaar hoor.quote:
Nee in the 50 shades of blue kinda way.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
In the 50 shades of grey kinda way?
Godverdomme wat een manier van denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan had de hele bank bij Roma rood moeten krijgen.
Wat is het verschil dan tussen Mulder en die Roma spelers?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Godverdomme wat een manier van denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |