Dit jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef DaMart het volgende:
Margriet is de mol... regie wil ons doen geloven dat het Rik is.
Of stiekem toch de molquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel opvallend dat ze niet zeiden dat Marlijn verliezer was. Zal die dan winnaar zijn?
Ja, dat hadden ze idd kunnen doen, omdat Rik en Margriet elkaar hadden ingevuld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel opvallend dat ze niet zeiden dat Marlijn verliezer was. Zal die dan winnaar zijn?
Volgende week ja. Maar niet alle. Een paar. Ander deel komt op de sitequote:
Ah top. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgende week ja. Maar niet alle. Een paar. Ander deel komt op de site
Zo had ik het ook begrepen. Nu is het gewoon dat er publiek is bij die (altijd ietwat suffe) slotuitzending.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef roos94 het volgende:
de finale is dus opgenomen en je kan dan met de kandidaten 'live' meekijken. Ik dacht dat ze de finale echt live gingen spelen.
Nee, dat wist ik wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef roos94 het volgende:
de finale is dus opgenomen en je kan dan met de kandidaten 'live' meekijken. Ik dacht dat ze de finale echt live gingen spelen.
Nee de kandidaten krijgen het tegelijk met de kijkers te horen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef roos94 het volgende:
Staat al aan hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef MrTinux het volgende:
En nu allemaal MolTalk kijken he?
npo.nl/moltalk of web.avrotros.nl/wieisdemol.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Xummon het volgende:
als magriet de mol is mag het programma per direct afgeschaft worden
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Xummon het volgende:
Why?quote:
Nou dan moet het programma afgeschaft wordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Xummon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |