quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je bent zelf asociaal kutvolk.
Je hoort niet vrij te zijn om lucht te verkankeren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:55 schreef Scuidward het volgende:
Je bent vrij om de lucht in te ademen die jij gezond acht.
En jij hoort niet vrij te zijn om dit forum te verkankeren!quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Je hoort niet vrij te zijn om lucht te verkankeren.
Als je in de stad woont is de lucht per definitie kankerverwekkend.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Je hoort niet vrij te zijn om lucht te verkankeren.
Het is meer verkankerd als er iemand in staat te roken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als je in de stad woont is de lucht per definitie kankerverwekkend.
Roker die op zijn tenen is getrapt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef lasters het volgende:
[..]
En jij hoort niet vrij te zijn om dit forum te verkankeren!
Roken veroorzaakt toch longkanker?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kan iedereen eventjes ophouden met kanker-dit, kanker-dat? Dankjulliewel.
KAN het veroorzaken....quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Roken veroorzaakt toch longkanker?
Ook als het een naakte vrouw is?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef ScheurGleuf het volgende:
Het is meer verkankerd als er iemand in staat te roken.
In welke lippen bevindt de desbetreffende peuk zich?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ook als het een naakte vrouw is?
`quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:54 schreef ScheurGleuf het volgende:
Subklacht: mensen die me kanker geven
Pindakaas is ook kankerverwekkend. Ga je dan een topic maken over hoe Lidl onze maatschappij ziek maakt?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Roken veroorzaakt toch longkanker?
Urine is steriel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zwembadpissers moeten fijn hun mond houden over rokers. Dat is toch echt een stuk goorder dan een beetje sigarettenrook inademen.
Op jouw mondhoogte. Hoe groot ben jij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
In welke lippen bevindt de desbetreffende peuk zich?
Als ik een broodje pindakaas eet, dan krijg jij daar geen kanker door.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
`
[..]
Pindakaas is ook kankerverwekkend. Ga je dan een topic maken over hoe Lidl onze maatschappij ziek maakt?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Als ik een broodje pindakaas eet, dan krijg jij daar geen kanker door.
50 cm maar ik ben best benieuwd of ze wolkjes kan blazen met haar vagijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Op jouw mondhoogte. Hoe groot ben jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |