quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je bent zelf asociaal kutvolk.
Je hoort niet vrij te zijn om lucht te verkankeren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:55 schreef Scuidward het volgende:
Je bent vrij om de lucht in te ademen die jij gezond acht.
En jij hoort niet vrij te zijn om dit forum te verkankeren!quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Je hoort niet vrij te zijn om lucht te verkankeren.
Als je in de stad woont is de lucht per definitie kankerverwekkend.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Het is meer verkankerd als er iemand in staat te roken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als je in de stad woont is de lucht per definitie kankerverwekkend.
Roker die op zijn tenen is getrapt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef lasters het volgende:
[..]
En jij hoort niet vrij te zijn om dit forum te verkankeren!
Roken veroorzaakt toch longkanker?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kan iedereen eventjes ophouden met kanker-dit, kanker-dat? Dankjulliewel.
KAN het veroorzaken....quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Roken veroorzaakt toch longkanker?
Ook als het een naakte vrouw is?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef ScheurGleuf het volgende:
Het is meer verkankerd als er iemand in staat te roken.
In welke lippen bevindt de desbetreffende peuk zich?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ook als het een naakte vrouw is?
`quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:54 schreef ScheurGleuf het volgende:
Subklacht: mensen die me kanker geven
Pindakaas is ook kankerverwekkend. Ga je dan een topic maken over hoe Lidl onze maatschappij ziek maakt?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Roken veroorzaakt toch longkanker?
Urine is steriel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zwembadpissers moeten fijn hun mond houden over rokers. Dat is toch echt een stuk goorder dan een beetje sigarettenrook inademen.
Op jouw mondhoogte. Hoe groot ben jij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
In welke lippen bevindt de desbetreffende peuk zich?
Als ik een broodje pindakaas eet, dan krijg jij daar geen kanker door.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
`
[..]
Pindakaas is ook kankerverwekkend. Ga je dan een topic maken over hoe Lidl onze maatschappij ziek maakt?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Als ik een broodje pindakaas eet, dan krijg jij daar geen kanker door.
50 cm maar ik ben best benieuwd of ze wolkjes kan blazen met haar vagijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Op jouw mondhoogte. Hoe groot ben jij?
Van een lekker wijf niet hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het geen probleem om in de bek gepist te worden?
Liever niet, omdat het denk ik niet zo lekker smaakt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het geen probleem om in de bek gepist te worden?
Als je een keer naast een roker staat, dan krijg je daar geen kanker door.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Het verhoogt de kans wel, dus het is asociaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je een keer naast een roker staat, dan krijg je daar geen kanker door.
1x niet nee.... maar ben blij dat het overal is afgeschaft. inclusief in de kroeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je een keer naast een roker staat, dan krijg je daar geen kanker door.
Weet je wat ook asociaal is? Een topic als dit maken terwijl dit inmiddels al bekend is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:08 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Het verhoogt de kans wel, dus het is asociaal.
Godzijdank inderdaad. Dat is zo nasty.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:08 schreef tharealmb het volgende:
[..]
1x niet nee.... maar ben blij dat het overal is afgeschaft. inclusief in de kroeg.
niet dst ik daar kom.... zolderkamer bevalt prima
doet me aan south park denken...quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Weet je wat ook asociaal is? Een topic als dit maken terwijl dit inmiddels al bekend is.
http://www.telegraaf.nl/g(...)_het_zwembad___.html
Is dat op de waarheid gebaseerd?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:13 schreef tharealmb het volgende:
[..]
doet me aan south park denken...
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je bent zelf asociaal kutvolk.
Het is je gegundquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:54 schreef ScheurGleuf het volgende:
Subklacht: mensen die me kanker geven
Mensen die all inclusive naar Turkije gaan zijn een losstaande klacht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
Maar je rijdt wel auto?
Of met een tokkievlucht naar Turkije?
Indd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:06 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Mensen die all inclusive naar Turkije gaan zijn een losstaande klacht.
Bij het bouwen van die pindakaasfabriek is er ongetwijfeld kankerverwekkend fijnstof vrijgekomen, laat staan bij het vervoer van de pindakaas potten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Juistquote:
Ik krijg hier nog steeds veel respect voor hoor:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:23 schreef Chillerd het volgende:
Waar is het respect voor de kettingroker gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arizer Xtreme-Qquote:Op vrijdag 27 februari 2015 05:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Juist
Al ben ik wel meer van het vapen.
Tabak is wel kut trouwens. Verslavende rotzooi.
urine is steriel ja zolang het niet ergens anders mee in aanraking komt dat klopt,maar ja verder denken behoort geloof ik niet tot het takenpakket van het brein van deze TSquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef tharealmb het volgende:
als urine steriel is..... whah wat een bullshit
Pis drinken is niet per se gezond trouwens (al kan het niet direct kwaad), want er zitten wel veel afvalstoffen in.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
urine is steriel ja zolang het niet ergens anders mee in aanraking komt dat klopt,maar ja verder denken behoort geloof ik niet tot het takenpakket van het brein van deze TS
klopt maar dat is ook totaal iets andersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pis drinken is niet per se gezond trouwens (al kan het niet direct kwaad), want er zitten wel veel afvalstoffen in.
Klopt. Pis in het zwembad werkt homeopathisch en is goed voor je.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt maar dat is ook totaal iets anders
Urine is steriel ja... zolang het in de blaas zit. Zodra het door de plasbuis gaat is het niet meer steriel...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
urine is steriel ja zolang het niet ergens anders mee in aanraking komt dat klopt,maar ja verder denken behoort geloof ik niet tot het takenpakket van het brein van deze TS
Rijd jij auto? Vlieg jij vliegtuig?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
vast wel en ik steek er nog een opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:28 schreef jelfrikandel het volgende:
Hoe voelt dat, TS? Om zo'n lekker chagrijnig type te zijn? Geniet je nog een beetje van het leven?
Dat doen rokers ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rijd jij auto? Vlieg jij vliegtuig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |