Bij rik? Nee die vindt dat niksquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Marlijn heeft weer voordeel van der tieten.
je weet nog niet wat er gaat komenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:50 schreef Gort het volgende:
Als 1 joker, 2 jokers wordt, wordt 500 euro dan geen 1000 euro? M.a.w. de mol wil dat bedrag zo laag mogelijk houden... just saying
Nee. Moet nog iemand wegquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah nu dus de test, verrassend
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk Marlijn of Margriet raus.
quote:
Je zit op Rik tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:52 schreef essnhills het volgende:
Please, doe nu eens niet mijn Mol als allerlaatste eruit
Jaquote:
iemand heeft gelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig zijn we hier eensgezind
quote:
Jepquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:54 schreef essnhills het volgende:
Nu dan rood? Chris en Rik moeten door
Lijkt me ookquote:
haha idd en de homo weer de molquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:55 schreef Yaku het volgende:
Ergh, alweer een finale met twee vrouwen en een homo.
Dit.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef emayn het volgende:
Neeeeee, ze gaan zeggen dat het een foutje is en Marlijn weg moet.
hij is niet dood hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef zoem het volgende:
Jammer, Chris is een sympathieke deelnemer.
Margriet, mafkeesquote:
Ze zaten allemaal op Margriet, alleen Margriet zat op Rik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Dan is Margriet misschien niet de mol.
quote:
Of iedereen zat op Margriet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef zoem het volgende:
Chris zat op Margriet, dus dan is zij niet de mol?
omdat homoquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef Amarantha het volgende:
Rik is de mol. Weet het nu ook wel vrij zeker.
Rik zat mogelijk ook op Margriet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef zoem het volgende:
Chris zat op Margriet, dus dan is zij niet de mol?
quote:
Wat een taal zeg👎quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
GODVER, die vieze homo van de NOS
Rik is mol én winnaar hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef alors het volgende:
Onder Marlijn of Margiet zit dus gewoon de mol of de winnaar![]()
Als ie een scheetje laat in bad drijft er zaad rond.quote:
Een zaag?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als ie een scheetje laat in bad drijft er zaag rond.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als ie een scheetje laat in bad drijft er zaag rond.
nee homo's kunnen dit spel niet dus moeten ze viesdik of homo zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef Yaku het volgende:
[..]
Wat was die rekensom ook alweer?
Homo
OmoH
H-I=L
Omol
____+
= Mol
niet eens een negertquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Zeta het volgende:
een homo, lesbo en hetero in de finale
*zaadquote:
Dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet leuk dit. Nee, echt niet leuk.
Altijd gaat de meest verdiende winnaar er op het eind uit. Dennis StormErik van der Hoff
ik ook, maart meestal als ik dat heb haalt die persoon de finalequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef AF_ het volgende:
Kut margriet. Hoop al vanaf dag 1 dat ze eruit ging. Staat ze nu in das final
En de 2 allochtonen zijn al naar huis -> Discriminatie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Zeta het volgende:
een homo, lesbo en hetero in de finale
Nee margrietquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef emayn het volgende:
Marlijn moet verliezen. Dat is het enige dat nu nog telt.
dr was er nog een afgelopen paar jaar. Patrick Martens vond ik ook jammer maar die verdiende het niet echt.quote:
Pauline vond ik wel leukquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Zeta het volgende:
[..]
ik ook, maart meestal als ik dat heb haalt die persoon de finale
had hetzelfde bij die taal is niet mijn ding miep
Ja ho maar weerquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:01 schreef Zeta het volgende:
Evelien is toch een genot voor het oog
Dit dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef DaMart het volgende:
Mol: Margriet
Winnaar: Rik
Verliezer: Marlijn
Tuurlijk nietquote:
Pciesquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Zeta het volgende:
Bah met afstand de leukste kandidaat weg, dat commentaar van hem de afgelopen afleveringen maakte ze ernstig leuk
Idd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:01 schreef Zeta het volgende:
Margriet is toch een genot voor het oog
bullshit inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef alors het volgende:
Wat is dit joh, we hebben gekeken toch?
Kijk je voor het eerst WIDMquote:
Elke mol is mwahquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef roos94 het volgende:
Als rik de mol is..is hij de slechtste mol ooit
Pas volgende week he (wie de mol is), in de live finalequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja fuck dit, maak gewoon bekend dat Rik de mol is
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst WIDM
Dalijk krijg je de finale, en dan pas na twee weken de ontknoping
Normaal deden ze gewoon nog een opdracht met z'n drieen. Mooie tijden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst WIDM
Dalijk krijg je de finale, en dan pas na twee weken de ontknoping
Die ik zowaar ook live kan kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas volgende week he (wie de mol is), in de live finale
Dat zeiden ze zo ongeveer ieder jaar over de mol, behalve toen Dennis de mol wasquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef roos94 het volgende:
Als rik de mol is..is hij de slechtste mol ooit
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
Marlijn winnaar, Rik mol, Margriet dood.
Nee, dat komt altijd pas later, dan verzamelen ze allemaal om terug te blikken. Dan is de onthulling pas.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas volgende week he (wie de mol is), in de live finale
Ik ga misschien naar Amsterdam om te kijken, hangt van het weer afquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die ik zowaar ook live kan kijken
Sean Bean doet niet meequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
Marlijn winnaar, Rik mol, Margriet dood.
Kees. Jon was een prima mol. Patrick ook, alleen was Art toen zo nepmol..quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zeiden ze zo ongeveer ieder jaar over de mol, behalve toen Dennis de mol was
Komtie dan he.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Normaal deden ze gewoon nog een opdracht met z'n drieen. Mooie tijden.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kees. Jon was een prima mol. Patrick ook, alleen was Art toen zo nepmol..
Er zijn een hele hoop prima mollen egweest, en iedere keer een hoop gezeik dat het de slechtse mol ooit wasquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Art was wel geniaal toenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond alleen Anne-Marie en Susan slecht en Kim vooral obvious.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een hele hoop prima mollen egweest, en iedere keer een hoop gezeik dat het de slechtse mol ooit was
Dat zeggen ze ook iedere keer. En toch is hij lang niet de enige verdachte als je de online polls kijktquote:
Sjors was de beste molquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, dat komt altijd pas later, dan verzamelen ze allemaal om terug te blikken. Dan is de onthulling pas.
Maar we wisten toen nog niet dat dit is op het moment dat er alweer iemand weg is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef TLC het volgende:
Godver we hadden al kunnen weten dat Rik en Marlijn sowieso door zouden gaan want dit hebben ze in een reclame spoiler laten zien
Zegt Margriet hè, ik heb die tekst niet gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Marlijn wat hadden we een fijn verbond"![]()
![]()
Jawel, stond op dat kaartjequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt Margriet hè, ik heb die tekst niet gezien.
Ik wel, en het stond erquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt Margriet hè, ik heb die tekst niet gezien.
Ik bedoel ook dat je nu bij de executie kon weten dat Rik en Marlijn door zouden gaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar we wisten toen nog niet dat dit is op het moment dat er alweer iemand weg is.
Dat betekent niet dat ik het heb gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, stond op dat kaartje
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Hier na weer een jaar wachten. Stiekem nu al nieuwsgierig wie er volgend seizoen mee doen
Ik hoop echt Geraldine
oh man wat zou ik dat geweldig vinden. Wel de finale voor haar danquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die gaat vast nog wel een keer mee doen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:09 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik krijg ook een harde dobber van Marlijn
juist niet, had haar in de eerste aflevering doorquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Malouska was ook een goeie mol.😀
Ik vond Paulien uiteindelijk best wel tofquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef Zeta het volgende:
Ze moeten volgend seizoen geen type Margriet, Paulien of Aaf erin doen
Deed al mee toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Helaas wilt Floortje Dessing niet mee doen.
Fapje gemacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |