quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Vanaf vanavond staat Radio KLB op het rooster van GutterFM en zal ik vanaf hun server streamen. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote.
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
DE USER DIE DE LAPO HEEFT OPENT HET NIEUWE TOPIC, ER WORDT NIET GEKAAPT
Viel Spass!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2015 20:46:00 ]
Mag wel, mods sluiten het morgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
Zal wel niet gereekst mogen worden?
Ah oké.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag wel, mods sluiten het morgen.
Kwam erg professioneel over.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef TARDIS. het volgende:
Wie was die kerel in het begin. Klonk goed.
Waarom is die andere SC dicht dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag wel, mods sluiten het morgen.
Dit is speciaal voor KLB Radio.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom is die andere SC dicht dan?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
oke flikker maar op ik heb het gehad met de klbpaupers
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef Matip het volgende:
Oke, niet fucken dus, diegene die de lap had opent de volgende.
Luister je ook mee?quote:
ik zit al klaar voor de kaapquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef Matip het volgende:
Oke, niet fucken dus, diegene die de lap had opent de volgende.
Je kan zelf nummers aanvragen bij hoink als je wil.quote:
Had ook niet anders verwacht.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan zelf nummers aanvragen bij hoink als je wil.
werkt nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh bij mij altijd wel.quote:
DM?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap het, Eminem is alleen voor de eckte ecktequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:42 schreef Flitskikker het volgende:
Nu Eminem![]()
Ik zet m'n eigen muziek(!) wel weer op
jepquote:
oke doeiquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:42 schreef Flitskikker het volgende:
Nu Eminem![]()
Ik zet m'n eigen muziek(!) wel weer op
het zal vast beter zijn dan die ali b shit van eerder dus ga je gangquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:43 schreef tharealmb het volgende:
ik kan wel dm'en maar waar ik zin in heb is nogal onbekend en vast niet gewenstdus ik luister wel naar jullie dm's
gaat tot 300quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:44 schreef tharealmb het volgende:
hoeveel posts tot lapo? dan post ik dan ff nie
Bijna.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:44 schreef tharealmb het volgende:
235quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:44 schreef tharealmb het volgende:
220quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:44 schreef tharealmb het volgende:
Doe gewoon man.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:43 schreef tharealmb het volgende:
ik kan wel dm'en maar waar ik zin in heb is nogal onbekend en vast niet gewenstdus ik luister wel naar jullie dm's
Precies dit, als het echt teringherrie is dan zet hoink het vast af.quote:
klopt, weet ik alles vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit, als het echt teringherrie is dan zet hoink het vast af.
quote:
beetje zoals stompzinnigquote:
Ik dacht er TARDIS. in te herkennen, maar inmiddels niet meer.quote:
hahaha ;Dquote:
Best te doen voor een keer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef tharealmb het volgende:
ik nog niet van mapima... maar wat ik soms lees is dat absoluut niet erg
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Best te doen voor een keer.
en een jeukende pener.
Ja.quote:
Wel opgenomen hoop ik?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een paar live nummers over Frank
Remi neemt de hele show op als het goed is.quote:
aitquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Remi neemt de hele show op als het goed is.
Wat een baas ben jij.quote:
eerste recording http://www62.zippyshare.com/v/2ekVoqXB/file.htmlquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Remi neemt de hele show op als het goed is.
nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
eerste recording http://www62.zippyshare.com/v/2ekVoqXB/file.html
Prachtig.quote:
Staan de franksongs daarop?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Kan je niet de leuke stukjes eruit knippenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staan de franksongs daarop?
dit is gewoon het gesprek van netquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je niet de leuke stukjes eruit knippen
eens. zo krijg ik de avond wel volquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef TARDIS. het volgende:
De was draait, ik heb een biertje, RADIO KLB staat aan, ik heb een prima avond.
ait ff luisteren dadelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
dit is gewoon het gesprek van net
Ik heb net gegeten en nu lekker jointjequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef TARDIS. het volgende:
De was draait, ik heb een biertje, RADIO KLB staat aan, ik heb een prima avond.
quote:
Precies tegelijk.quote:
quote:
Op de seconde gelijk. Holy shit.quote:
gewoon eng ditquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Op de seconde gelijk. Holy shit.
11:14 minquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
dit is gewoon het gesprek van net
dat was ook mijn favo quotequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:08 schreef richolio het volgende:
'die opa bakkenbaard vind ik maar een lul'
Staat toch in de lapo.quote:
quote:
quote:
Nee.quote:
Graag gedaan Hansquote:
Was jij ook al zo klaar met dat softe gedoe?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hou wel van die harde hand hier. De nieuwe wind waait door.
Zei mijn opa ook in 1940quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hou wel van die harde hand hier. De nieuwe wind waait door.
Ja man, voorbeelden stellen en alles. Ik vind eigenlijk dat iemand die het verziekte als straf zijn voorgaande en toekomstige generatie ook als gebanned mag beschouwen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was jij ook al zo klaar met dat softe gedoe?
Niet spotten met de oorlog. M'n opa is in Auswitz gestorven jaquote:
Je kan beter stoppen met het lezen van topics in KLB want het is echt niet meer te haggelen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:15 schreef tharealmb het volgende:
in dit topic begint het anders ook best gezellig..
KLB / Rokers
Inderdaad. Vanaf nu als je geband wordt is het permanent en mogen je kinderen ook niet FOK!ken. Verdomme moet je maar normaal doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja man, voorbeelden stellen en alles. Ik vind eigenlijk dat iemand die het verziekte als straf zijn voorgaande en toekomstige generatie ook als gebanned mag beschouwen.
sad but truequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan beter stoppen met het lezen van topics in KLB want het is echt niet meer te haggelen.
Daarom gewoon in de KLB SC blijven OH NEEquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan beter stoppen met het lezen van topics in KLB want het is echt niet meer te haggelen.
Goed nummer dat.quote:
Die ban heeft jou, en mij zeer zeker ook, goed gedaan. Ik vermoed dat iedereen die vanaf nu gebanned wordt als voorbeeldige FOK!ker terug komt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Inderdaad. Vanaf nu als je geband wordt is het permanent en mogen je kinderen ook niet FOK!ken. Verdomme moet je maar normaal doen.
Ja ik vind dit erg pijnlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom gewoon in de KLB SC blijven OH NEE
doe nou nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ban heeft jou, en mij zeer zeker ook, goed gedaan. Ik vermoed dat iedereen die vanaf nu gebanned wordt als voorbeeldige FOK!ker terug komt.
Mag je naar een heropvoedingskamp tegenwoordig als je een ban krijgt of zo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ban heeft jou, en mij zeer zeker ook, goed gedaan. Ik vermoed dat iedereen die vanaf nu gebanned wordt als voorbeeldige FOK!ker terug komt.
Jupquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag je naar een heropvoedingskamp tegenwoordig als je een ban krijgt of zo?
fashion killaquote:
Ik ben nog nooit gebandquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent ook de gladste etters die hier rond hangt. Weekje tralies zou je goed doen.quote:
IKquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:19 schreef Druppelss het volgende:
Wat is dit voor bagger op de radio?wie de fuck vraagt zoiets nou aan
Die corrigerende tikken daar zijn echt precies goedquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jup. Doet echt wonderen. Ben nog nooit zo voorbeeldig geweest.
fuck maar opquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:19 schreef Druppelss het volgende:
Wat is dit voor bagger op de radio?wie de fuck vraagt zoiets nou aan
heb hier wel amstel staan. ik zuip et toch nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:19 schreef Plukdester het volgende:
[..]
Het enige dat er momenteel is. Doffe ellende
ai hosselsquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef tharealmb het volgende:
[..]
heb hier wel amstel staan. ik zuip et toch niet
Wat wel jammer is. Omdat ik tijdens mijn verblijf aldaar steeds aan S&G dacht terwijl ik geslagen werd, heb ik nu een premature-ejaculatie als ik m'n teen stootquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die corrigerende tikken daar zijn echt precies goedniet te hard niet te zacht, echt heel disciplinerend.
hopelijk alleen hangenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben dit shirt hangen
[ afbeelding ]
hehehquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat wel jammer is. Omdat ik tijdens mijn verblijf aldaar steeds aan S&G dacht terwijl ik geslagen werd, heb ik nu een premature-ejaculatie als ik m'n teen stoot.
http://img1.wikia.nocooki(...)/Ir_baboon_sniff.pngquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben dit shirt hangen
[ afbeelding ]
Gister zonder geintjes m'n teen gebroken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat wel jammer is. Omdat ik tijdens mijn verblijf aldaar steeds aan S&G dacht terwijl ik geslagen werd, heb ik nu een premature-ejaculatie als ik m'n teen stoot.
Ik ben een gladjanus met plakhaarquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent ook de gladste etters die hier rond hangt. Weekje tralies zou je goed doen.
Met geintjes was het nog veel pijnlijk geweestquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gister zonder geintjes m'n teen gebroken.
Ik weet het, ik heb je twitter profiel foto nog altijd op m'n bureaublad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben een gladjanus met plakhaar
voor verzoekjes moet je Hoink581 dm'en.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:21 schreef Druppelss het volgende:
[..]
De enige beetje leuke is; Steven Jo - Go Dum
en dan speelt hij je verzoek na een weekquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
voor verzoekjes moet je Hoink581 dm'en.
dit IS fox stevensonquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef Djurres het volgende:
Wat is dit voor een fox stevenson aftreksel
edit, oh kut dit is fox stevenson
Wat ga je ons verzorgen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
nou dan moet ik maar weer voor de goede hiphop zorgen
Fox Stevenson / Stan SB.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef tharealmb het volgende:
[..]
dit IS fox stevensondoor mij aangevraagd..... voorloper van Sweets
haha hou op met me hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
Heb mn haar nu wel echt in die Harvey stylequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb je twitter profiel foto nog altijd op m'n bureaublad.
nee dat geldt alleen voor jouw verzoekjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan speelt hij je verzoek na een week
Harvey Lee Fuckin' Oswald?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb mn haar nu wel echt in die Harvey style
drake Marvins roomquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee dat geldt alleen voor jouw verzoekjes.
quote:
Dit idd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:24 schreef tharealmb het volgende:
ik ben erg benieuwd naar de date-game
wowquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:25 schreef xericax het volgende:
Plukdester vieze ransaap. Dat liedje heet al drie jaar: erica bijna zaterdag. Wat loop je t nou te verkankeren?
prquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:25 schreef xericax het volgende:
Plukdester vieze ransaap. Dat liedje heet al drie jaar: erica bijna zaterdag. Wat loop je t nou te verkoekjes
ook goedenavond en welkomquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:25 schreef xericax het volgende:
Plukdester vieze ransaap. Dat liedje heet al drie jaar: erica bijna zaterdag. Wat loop je t nou te verkankeren?
Doe ff rustig joh, gekquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:25 schreef xericax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |