quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Vanaf vanavond staat Radio KLB op het rooster van GutterFM en zal ik vanaf hun server streamen. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote.
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
DE USER DIE DE LAPO HEEFT OPENT HET NIEUWE TOPIC, ER WORDT NIET GEKAAPT
Viel Spass!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2015 20:46:00 ]
Mag wel, mods sluiten het morgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
Zal wel niet gereekst mogen worden?
Ah oké.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag wel, mods sluiten het morgen.
Kwam erg professioneel over.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef TARDIS. het volgende:
Wie was die kerel in het begin. Klonk goed.
Waarom is die andere SC dicht dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag wel, mods sluiten het morgen.
Dit is speciaal voor KLB Radio.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom is die andere SC dicht dan?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
oke flikker maar op ik heb het gehad met de klbpaupers
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef Matip het volgende:
Oke, niet fucken dus, diegene die de lap had opent de volgende.
Luister je ook mee?quote:
ik zit al klaar voor de kaapquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef Matip het volgende:
Oke, niet fucken dus, diegene die de lap had opent de volgende.
Je kan zelf nummers aanvragen bij hoink als je wil.quote:
Had ook niet anders verwacht.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan zelf nummers aanvragen bij hoink als je wil.
werkt nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh bij mij altijd wel.quote:
DM?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap het, Eminem is alleen voor de eckte ecktequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:42 schreef Flitskikker het volgende:
Nu Eminem![]()
Ik zet m'n eigen muziek(!) wel weer op
jepquote:
oke doeiquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:42 schreef Flitskikker het volgende:
Nu Eminem![]()
Ik zet m'n eigen muziek(!) wel weer op
het zal vast beter zijn dan die ali b shit van eerder dus ga je gangquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:43 schreef tharealmb het volgende:
ik kan wel dm'en maar waar ik zin in heb is nogal onbekend en vast niet gewenstdus ik luister wel naar jullie dm's
gaat tot 300quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:44 schreef tharealmb het volgende:
hoeveel posts tot lapo? dan post ik dan ff nie
Bijna.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:44 schreef tharealmb het volgende:
235quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:44 schreef tharealmb het volgende:
220quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:44 schreef tharealmb het volgende:
Doe gewoon man.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:43 schreef tharealmb het volgende:
ik kan wel dm'en maar waar ik zin in heb is nogal onbekend en vast niet gewenstdus ik luister wel naar jullie dm's
Precies dit, als het echt teringherrie is dan zet hoink het vast af.quote:
klopt, weet ik alles vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit, als het echt teringherrie is dan zet hoink het vast af.
quote:
beetje zoals stompzinnigquote:
Ik dacht er TARDIS. in te herkennen, maar inmiddels niet meer.quote:
hahaha ;Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |