Ga weg danquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kom relluh danquote:
Nog even van Sierd genieten.quote:
Niet gelijk zo aangevallen voelen hoor.quote:
oh nouquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet gelijk zo aangevallen voelen hoor.
Ditquote:
Gaat toch via de speakers?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit
Wel respect dat die lui van Legia gewoon buiten het stadion staan te zingen
Helaas missen we wat mensne van de vaste kliek.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Zie dat de rust hier weer een beetje terug is gekeerd
Daar hangt geen scorebord.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit
Wel respect dat die lui van Legia gewoon buiten het stadion staan te zingen
hoink is aan het djén, daar zullen ook wel wat mensen zittenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Zie dat de rust hier weer een beetje terug is gekeerd
Nee staan buiten te zingenquote:
quote:
Is dat Bradsterquote:
PL plsquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoord lekker verliezen vanavond
Zijn er nog users gesneuveld in die 2 uur dat ik weg was?!quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Helaas missen we wat mensne van de vaste kliek.
nopequote:
Heeft een bontkraagje.quote:
Yepquote:
Ik viel van mijn stoel, telt dat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn er nog users gesneuveld in die 2 uur dat ik weg was?!
Dat kan dus niet bij dezequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:07 schreef Amarantha het volgende:
Haal wel altijd dat lelijke nep bont kraagje eraf
deed het pijn?quote:
Maar 1 heftige regenbui en die dingen zien er niet meer uitquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat kan dus niet bij deze
Valt meequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar 1 heftige regenbui en die dingen zien er niet meer uit!
Ik moest drie hechtingen in mijn dij omdat ik in mijn glas viel, liep een bloedneus op en stootte mijn hoofd.quote:
Godver.quote:Per 1 januari worden gratis plastic tasjes verboden. Dat heeft staatssecretaris Wilma Mansveld (Infrastructuur en Milieu) donderdag aan de Tweede Kamer laten weten.
kom jij uit de uto sc trouwens?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moest drie hechtingen in mijn dij omdat ik in mijn glas viel, liep een bloedneus op en stootte mijn hoofd.
Nee dus
Voor groente en fruit?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar geen bontkraagje bontkraagje.
quote:
Ja ik kwam even gluurburen om te zien waar alle ophef over was. Ik heb nog steeds geen goed beeld van de hoe en de wat. Iets met de hysterische huispuber iig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom jij uit de uto sc trouwens?
en niet opgepakt natuurlijk?quote:
dat kont *pets*quote:
Zou die schaduw geshopt zijn?quote:
quote:
Nee, daar stuiter je zo op weg..quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo wel ja, zo niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje overdrevenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo wel ja, zo niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die drukt Chai d'r paard nog fijn met die bovenbenen.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik kwam even gluurburen om te zien waar alle ophef over was. Ik heb nog steeds geen goed beeld van de hoe en de wat. Iets met de hysterische huispuber iig.
vertelquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
wat heb ik goor gegeten trouwens
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
bami en sate, maar zo slecht klaargemaaktquote:
gewoon doodnegeren vanaf nuquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik kwam even gluurburen om te zien waar alle ophef over was. Ik heb nog steeds geen goed beeld van de hoe en de wat. Iets met de hysterische huispuber iig.
door wie?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bami en sate, maar zo slecht klaargemaakt
Sorryquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:17 schreef Sardu het volgende:
Waar is verdomme de schoudervulling foto in de OP???,![]()
![]()
![]()
LB houdt meer van voetbal dan van chaiquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:17 schreef Sardu het volgende:
Waar is verdomme de schoudervulling foto in de OP???,![]()
![]()
![]()
Afhaalchinees.quote:
Voetbalquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
LB houdt meer van voetbal dan van chai
* Geo4kant voelt zich een beetje schuldigquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach, heeft zo zijn waarde, niet?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
* Geo4kant voelt zich een beetje schuldig
gisteravond was toch ook voetbal op tv?quote:
handbalquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond was toch ook voetbal op tv?
ik ben gewoon live handbal gaan kijken
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Je ging toch wokken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en zometeen ga ik zelf gewoon trainenquote:
Ja, zou gaan inderdaadquote:
Wil je me aub niet spammen op WhatsApp, thanksquote:
Een hysterische huispuber in de gelederen hebben.quote:
ja, jij kijkt naar voetballende mannen, ik naar handballende vrouwen en ik ben de hommo?quote:
nee hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een hysterische huispuber in de gelederen hebben.
Maar genoeg daarover lijkt me
Waarom hap je nou.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, jij kijkt naar voetballende mannen, ik naar handballende vrouwen en ik ben de hommo?
Wat? Ik doe niks.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil je me aub niet spammen op WhatsApp, thanks
Jij weet er nog wat zinnigs over te zeggen?quote:
Geeft niet. Heb ik lekker die brede oprijlaan voor mezelf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
LB houdt meer van voetbal dan van chai
Normaal gesproken is het lekkerderquote:
ik heb altijd hongerquote:
Mooi plekje in mn kamerquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geeft niet. Heb ik lekker die brede oprijlaan voor mezelf.![]()
Ik dacht eLBee wel tevreden te stellen met die kirby.
ik bedoel: nee, die heeft totaal geen waardequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jij weet er nog wat zinnigs over te zeggen?
chai is minequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geeft niet. Heb ik lekker die brede oprijlaan voor mezelf.![]()
Ik dacht eLBee wel tevreden te stellen met die kirby.
Is ie inmiddels wat minder plat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
oke. Over Chai overduidelijk welquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel: nee, die heeft totaal geen waarde
[..]
chai is mine
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is ie inmiddels wat minder plat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
meh, ik moet zo wegquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
oke. Over Chai overduidelijk wel
By all means, carry on
ik laat chai voor mij vechten, zij is sterkerquote:
I'll bring in my horse and charriot.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik laat chai voor mij vechten, zij is sterker
ik wil geen hoeren op mn oprit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef PeZu het volgende:
ik bouw wel mijn eigen oprit, met drank, hoeren en black jack
Ik heb tegenwoordig een boot voor 'dat soort' doeleinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef PeZu het volgende:
ik bouw wel mijn eigen oprit, met drank, hoeren en black jack
Neem eens een boomhut in overweging. Toegegeven het kost wat moeite om alle 'dat soort' boven te krijgen maar je gooit ook alles er zo weer uit wat gebruikt is. Zeer handig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een boot voor 'dat soort' doeleinden.
in de zee past ook ene hoop rommel, en is net zo makkelijk overboord als uit ene boomhutquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Neem eens een boomhut in overweging. Toegegeven het kost wat moeite om alle 'dat soort' boven te krijgen maar je gooit ook alles er zo weer uit wat gebruikt is. Zeer handig.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Neem eens een boomhut in overweging. Toegegeven het kost wat moeite om alle 'dat soort' boven te krijgen maar je gooit ook alles er zo weer uit wat gebruikt is. Zeer handig.
Klopt en de zee wiegtquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de zee past ook ene hoop rommel, en is net zo makkelijk overboord als uit ene boomhut
bos met boomhut aan zee en aanlegplaatsquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klopt en de zee wiegt
Maar bos.. een no brainer voor mij, niet?
Om de beurt dan maar?
Luxe jacht vs boomhut.. hmmm... hmmmm... moeilijk moeilijk....quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de zee past ook ene hoop rommel, en is net zo makkelijk overboord als uit ene boomhut
Best of all worlds. It's a dealquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bos met boomhut aan zee en aanlegplaats
quote:
Pratenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:46 schreef DrNick het volgende:
Oh oh, er zit een leuk meisje op school die ik niet ken. Wat moet ik doen?
Oorlogsjournalist.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Camerabatterij opgeladen?Ramptoerist uithangen.
---> Doet het pijn? Toen je uit de hemel viel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:46 schreef DrNick het volgende:
Uitvinden of ze een broer heeft, die via whatsapp lastigvallen over pics van zijn zusje en als 'ruil-deal' een foto van je pener sturen. Kat in't bakkiequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:46 schreef DrNick het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uitvinden of ze een broer heeft, die via whatsapp lastigvallen over pics van zijn zusje en als 'ruil-deal' een foto van je pener sturen. Kat in't bakkie
Plsquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
---> Doet het pijn? Toen je uit de hemel viel.
Ik vertrek net vanuit Zeeland, kan de wedstrijd niet eens zienquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Camerabatterij opgeladen?Ramptoerist uithangen.
Zal ik je op de hoogte houden op whatsapp?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vertrek net vanuit Zeeland, kan de wedstrijd niet eens zien
Godverquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uitvinden of ze een broer heeft, die via whatsapp lastigvallen over pics van zijn zusje en als 'ruil-deal' een foto van je pener sturen. Kat in't bakkie
Yes pleasequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal ik je op de hoogte houden op whatsapp?
Je hebt toestemming.quote:
Beetje flow met 450 mensen incluis Ariana, dat is echt fantastisch!quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Balen nu dat Fylax er niet is. Die weet hoe je zoiets moet hosselen
Carpe diem!quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nick, doe like Nike.. "Just do it"
Je moet alleen wel het gemiddelde op 100% houdenquote:
Als hosselbaas moet dat geen probleem zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet alleen wel het gemiddelde op 100% houden
Zit je nou Phil Collins te zingen?quote:
Earth wind & firequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zit je nou Phil Collins te zingen?
of marillionquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zit je nou Phil Collins te zingen?
of jay sean, wie dat dan ook moge zijnquote:
klopt, het buskruit verraadquote:
Even luisteren danquote:
Remember, remember the fifth of november when gunpowder treasons and plotquote:
Dat was een ander nummerquote:
MAakt niet uitquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
L'amour toujours blijft ook zo'n lekker nummer
Niet zo'n fan van Collinsquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Voxs het volgende:
Godzijdank E,W &F . Ik had al bijna Collins in mijn hoofd aan het rondjengelen.
Rotterdam de gekstequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MAakt niet uit
[..]eens
Heb hem live gezienin Rotterdam
ik heb in mijn leven echt te phil collins gehoord...quote:
Ik Bryan Adamsquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb in mijn leven echt te phil collins gehoord...
everything i do....quote:
i do it for youquote:
you will find. There`s nothin` there to hide. Take me as I amquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
Is het nummer waar LB en ik veel onze danslessen op oefenen
Ik heb pics gezien, supermooi alles.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij lult ook met alle winden mee he
Natuurlijk! Met zwierende rok. Krullen in je haar en sierlijke sandaaltjes aan je voetenquote:
Hmfquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Kans Feyenoord, voorzet te diep
Totti schiet bijna hem over Vermeer heen, net naast
Ahaquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Natuurlijk! Met zwierende rok. Krullen in je haar en sierlijke sandaaltjes aan je voeten
Je doet me aan iemand denkenquote:
Topquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geel voor Boularouz
Opzich wel prima, maar Roma zelf matig
Is dat goed?quote:
Haha watquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:24 schreef Sardu het volgende:
Die scheidsrechter lijkt op FL_Freak.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoogstwaarschijnlijk wel.quote:
Ff kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:24 schreef Sardu het volgende:
Die scheidsrechter lijkt op FL_Freak.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het een fokker?quote:
Ja, maar was slechts door je kwartetspelletje. En nu bedenk ik mij ineens dat zovelen dat doen..quote:
Rode elleboog xdxdquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
Totti geeft een elleboog, is vet rood maar niet gezien
Ik spam verder niet zoveel hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar was slechts door je kwartetspelletje. En nu bedenk ik mij ineens dat zovelen dat doen..
Dus je doet me denken aan zovelen..
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik spam verder niet zoveel hoor
karma. Nare man dat.quote:
Ach, toch niet goed genoeg.. maar Te Vrede is ook niet veel, mocht ajax zondag verliezen is het wel zuur voor Feyenoord, dan gaat de strijd van 2/4 of 5 nog spannend wordenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Mongolo gaat ff bij balbezit doorspelen waardoor de wissel er niet in kan
Zou wel heel des Hollandsch zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Dadleijk krijgen ze nog een boete voor racisme
UEFA is niet Hollandsquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou wel heel des Hollandsch zijn.
Denk toch dat de voorzitter van Feyenoord morgen afstand neemt van alle opblaasbare bananen.quote:
Toon godverdomme wat respect voor je mutti, ze heeft haar lichaam verneukt voor jullie, ze voedt jullie elke dag, ze zorgt voor je..quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:02 schreef DrNick het volgende:
Aw yes, even met zuster geklaagd over Mutti. Wat verbroedert dat
Oh, ze was er niet bij hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toon godverdomme wat respect voor je mutti, ze heeft haar lichaam verneukt voor jullie, ze voedt jullie elke dag, ze zorgt voor je..![]()
Als ik je pa was kreeg je een paar flinke tikken
Alsof jij nooit klaagtquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toon godverdomme wat respect voor je mutti, ze heeft haar lichaam verneukt voor jullie, ze voedt jullie elke dag, ze zorgt voor je..![]()
Als ik je pa was kreeg je een paar flinke tikken
Niets mis mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Achter mensen hun rug om praten maakt het alleen maar erger
Bro's before ho'squote:Op donderdag 26 februari 2015 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]shut up, laat mij hem ff trollen
quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ze beschermt je tegen andere
Maar wil je kapot maken 1 op 1
Ik weet tquote:
'Tegenwoordig' ..quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:14 schreef Sardu het volgende:
Toch sneu hoe tv van een opblaasbanaan al meteen de link naar rascisme oid wil leggen.![]()
Zijn we tegenwoordig al zo ver heen?
nou ja tis niet alsof er niet in het verleden banenen naar donkrre spelers zijn gegooid..quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:14 schreef Sardu het volgende:
Toch sneu hoe tv van een opblaasbanaan al meteen de link naar rascisme oid wil leggen.![]()
Zijn we tegenwoordig al zo ver heen?
verloren flipserquote:
Mja. Geen Europees is best kut voor o.a. dat coëfficiënt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terug vliegen na een verlies, maar daarna snel beseffen dat we kampioen worden dus toch blij.
Oh dear oh dear.quote:
RTL7quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef DrNick het volgende:
Waar is die wedstrijd live te bekijken?
Niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef DrNick het volgende:
rtl7.nlquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef DrNick het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |