Omdat hij niet eens contact heeft met de Legiaverdediger.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij vind een schouderduw meestal al geel dus waarom nu niet een pingel?
Nu doe ik het juist natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Laat de TT met rust niet verander aub
hvj mods
Oke dan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat dat moet? Maak je er zelf van
Ik zie al niet eens meer een 'Eriksen' als ik naar dat hoofd kijk, maar gewoon 'Tyron'.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[ afbeelding ]
Even een baasje tussendoor.
Haten op Sierdgodquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:40 schreef Tchock het volgende:
Ik word echt gek van Sierd. Houd alsjeblieft je muil tenzij je iets inhoudelijks over wat er op dat moment in de wedstrijd gebeurt hebt te zeggen, de tering
"Haten op Sierdgod" Lekker boeiend. Alsof iemand dit oprecht leuk vindt.
Dan zou Drizzt het topic op slot gooien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tyron gaat helemaal los kun je nagaan als Rens hier ook was
Vandaag is ie matig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:40 schreef Tchock het volgende:
Ik word echt gek van Sierd. Houd alsjeblieft je muil tenzij je iets inhoudelijks over wat er op dat moment in de wedstrijd gebeurt hebt te zeggen, de tering
Haten op Sierdgodquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:40 schreef Tchock het volgende:
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:40 schreef Tchock het volgende:
Alsof iemand dit oprecht leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |