Nou, die boodschap is blijven hangen!quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef DJMO het volgende:
Mijn kinders hebben er een houtje van om als de douche aanstaat; ernaast te blijven staan ipv eronder. Mijn credo is dan altijd: water kost geld jongens!
Sta ik net een pan te vullen met water, loop ik even naar de kamer terwijl de pan volloopt; hoor ik Geert op de bank zeggen: water kost geld mam.
Handjequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef DJMO het volgende:
Mijn kinders hebben er een houtje van om als de douche aanstaat; ernaast te blijven staan ipv eronder. Mijn credo is dan altijd: water kost geld jongens!
Sta ik net een pan te vullen met water, loop ik even naar de kamer terwijl de pan volloopt; hoor ik Geert op de bank zeggen: water kost geld mam.
😂quote:Op donderdag 30 april 2015 18:12 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vannacht heel leuk gedroomd mama!
Ik liep met Joep in het Dinobos en toen lag jij dood op de grond en was je een ster geworden!
Nou, top! ....
Whahahahahquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:14 schreef danic het volgende:
![]()
Ik ging eva gisteren naar bed brengen. Na het afdrogen trok ze haar ondergoed aan, maakte ze een hupje en riep: "ik ben klaar en beschikbaar!"
(Thanks commandant Staal van brandweerman Sam)
En eentje van twee weken geleden die ik volgens mij nog niet gedeeld had.
We waren op vakantie en een medewerker van een restaurant spreekt Rosalie aan.
Eva: "jahaa dat is mijn zus. Ik weet soms ook niet wat ik met haar aan moet *haalt schouders op*"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:15 schreef Loj het volgende:
Ow heeft ook weer wat nieuws:
Mam, Ow kan niet lopen/staan, tillen alsjeblief...
Mam, Ow kan niet drinken/eten, geven alsjeblief
Mam, Ow kan niet zitten/spelen, helpen alsjeblief
Ons prinsje![]()
(maar wel goed opgevoed met z'n alsjeblieft
)
Lekker puh!quote:Op maandag 4 mei 2015 08:42 schreef Omentielvo het volgende:
Kinderpraat![]()
Riley trekt regelmatig haar slaapzak uit. Zo ook gisteravond. Vanmorgen haalde ik haar uit bed en vroeg haar: "Waar is je slaapzak nou?" Riley: "Lekker uitdaan"
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:52 schreef Buurpoes het volgende:
Ook zo'n mooi woord: waterklater.Da's een mooie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij waren lekker een paar weekjes naar de zon. Lopen we over een lokale markt. Zegt Thies: "Oh nee hè, we gaan toch niet wéér komkommers kijken???""Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef miss_sly het volgende:
"O, wacht even, 1 minuutje stilte voor de garnaal!"
Dodenherdenking heeft nogal indruk gemaaktquote:
Hahahaha, heerlijkquote:Nog eentje. Op het strand lag een vrouw met overduidelijke implantaten in haar borsten.
Wij hebben het daarover (tja, je kon er écht niet omheen...).
Vraagt Thies bloedserieus: "Zijn die onder de melkklieren of achter de tepel bevestigd?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |