fylax is een aandachtshoertje, helemaal nu het uit is met zijn chickiequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh iedereen die het met de Fylax ban eens is wordt gebant?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat toto een hond is Hij moet gewoon normaal doen
Hond > oliebolparkietenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat toto een hond is Hij moet gewoon normaal doen
Erge is dat al die admins en mods helemaal fan van hem zijn, ze juigen zijn internet/fokverslaving gewoon toequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fylax is een aandachtshoertje, helemaal nu het uit is met zijn chickie
Blijf lekker hier. ONZ kan wel wat klb kwaliteit gebruikenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee hallo ik ben zelf aan het zoeken naar een nieuw tijdelijk onderkomen.
Mja, het was een zwakzinnige bedoening in dat studententopique gisteren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fylax is een aandachtshoertje, helemaal nu het uit is met zijn chickie
Yes prtty plsquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zullen we streaken bij hart van nl om feminisme op fok te promoten?
Als we hem nou allemaal gewoon gaan negerenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd hoe dit gaat als Fylax weer terug mag
We hebben toch allemaal zo'n "vriend" in de groep gehad? Zo iemand die alles doet om maar stoer over te komen, maar dat echt, echt, echt niet is. En dat maar gewoon toejuichen omdat het zo schrijnend grappig is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Erge is dat al die admins en mods helemaal fan van hem zijn, ze juigen zijn internet/fokverslaving gewoon toeen al helemaal door hem weblog nogwat te maken
over 4 maanden zeg ik jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zullen we streaken bij hart van nl om feminisme op fok te promoten?
lijkt me een perfect planquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als we hem nou allemaal gewoon gaan negeren
Wat doet hij in een studententopic? Over een paar dagen krijgt hij pas zijn schooladvies voor de middelbarequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, het was een zwakzinnige bedoening in dat studententopique gisteren.
me irlquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal zo'n "vriend" in de groep gehad? Zo iemand die alles doet om maar stoer over te komen, maar dat echt, echt, echt niet is. En dat maar gewoon toejuichen omdat het zo schrijnend grappig is.
Hey klasbak, jij ook hier?quote:
Nope, jouw vrienden mogen je wel, ookal zitten ze te kutten (wat overigens hilarisch is)quote:
Nee, "Chai en Band". Volgend jaar op lowlandsquote:
Zich als een idioot gedragen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat doet hij in een studententopic? Over een paar dagen krijgt hij pas zijn schooladvies voor de middelbare
wat dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef Snowbells het volgende:
Ondertussen stuurt Fylax pms en leest hij hier mee
Gvd wat sneu
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef Snowbells het volgende:
Gvd wat sneu
Geen ontvangen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef Snowbells het volgende:
Gvd wat sneu
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zich als een idioot gedragen.![]()
Ging over die stakende studenten.
Tevens pica met schoudervulling in OP ter ere van Chai.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, jouw vrienden mogen je wel, ookal zitten ze te kutten (wat overigens hilarisch is)
Alsof hij ook maar enig idee heeft wat er in het maagdenhuis gaande isquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zich als een idioot gedragen.![]()
Ging over die stakende studenten.
Tevens pica met schoudervulling in OP ter ere van Chai.
Precies dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als we hem nou allemaal gewoon gaan negeren
Normaal ben ik ook die gast hoor.quote:
was echt kinderachtig thoquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook die gast hoor.
Godverdomme te veel gelijkenissen
quote:
Mijn eergevoel wat doe je!?!?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent niet belangrijk genoeg
je vergeet de adminsquote:
Kaneelquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom heeft Chai altijd ban?
Zie haar nooit wat fouts zeggen.
Ik koop niemand om als ik er zelf geen voordeel mee doe.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn eergevoel wat doe je!?!?![]()
Of had je 'm gekocht?
Chai doet ook nooit iets foutquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom heeft Chai altijd ban?
Zie haar nooit wat fouts zeggen.
Dat was het punt ook. Hij deed een poging tot thuis staken en z'n moeder gaf hem een draai om zijn oren met de mededeling de afwas te drogen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof hij ook maar enig idee heeft wat er in het maagdenhuis gaande is
Hij ging staken ja?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat was het punt ook. Hij deed een poging tot thuis staken en z'n moeder gaf hem een draai om zijn oren met de mededeling de afwas te drogen.
Ook lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet vanavond zelfgemaakte goulashVoordeel van alleen thuis zijn
biefstuk, gebakken aardappeltjes, courgette. zin inquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
biefstuk, gebakken aardappeltjes, courgette. zin in
Jaaaa het ruikt al sinds vanmorgen zo zalig in huisquote:
Oeh nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
biefstuk, gebakken aardappeltjes, courgette. zin in
nee, gisteren vertelde ik dat ik dat vandaag ging etenquote:
Zalmquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook gebakken aardappeltjes maar met wat erbij? Geen idee.
chai -> 25 meiquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:08 schreef Rodawa het volgende:
Fylax een ban van 24 uur en Chai/Toto voor 2 weken? Tering, die knul scheldt gisteren El_Matador, mij en nog wat andere mensen de huid vol met allerlei niet nader te noemen ziektes (KANKER), vervolgens krijgt hij een ban voor een dag. Nou, die zit nu al zwetend met afkickverschijnselen voor de computer.
Maar om dan Chai en Toto 2 weken te bannen omdat ze blij zijn met de minste vorm van gerechtigheid gaat helemaal nergens over. Ik begrijp ook wel dat Danny net Sepp Blatter is en Fylax de Arabier die op één of andere manier zeer diep in de kringspier van Sepp is gekropen, maar dit zijn geen normale praktijken.
Klokov had gelijk. Al die tijd had hij gelijk.
Hun zijn niet de enige 2 hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:08 schreef Rodawa het volgende:
Maar om dan Chai en Toto 2 weken te bannen omdat ze blij zijn met de minste vorm van gerechtigheid gaat helemaal nergens over.
maar dat heeft dan ook niks met fylax van doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alsof ik nog niet woest genoeg was.
Heb het niet voor het zeggen. Ga na mijn vader hequote:
Rodawaquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:08 schreef Rodawa het volgende:
Het hele huis ruikt altijd zo goed bij zulke stoofpotten. Vooral in de winter zo lekker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pastinaak, wortelen en aardappels koken. Rozemarijn, knoflook, peper en zout daar bij doen, vervolgens in de oven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook gebakken aardappeltjes maar met wat erbij? Geen idee.
Was toch ook gewoon iets randoms?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat heeft dan ook niks met fylax van doen
Wat was er gebeurd dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:08 schreef Rodawa het volgende:
Fylax een ban van 24 uur en Chai/Toto voor 2 weken? Tering, die knul scheldt gisteren El_Matador, mij en nog wat andere mensen de huid vol met allerlei niet nader te noemen ziektes (KANKER), vervolgens krijgt hij een ban voor een dag. Nou, die zit nu al zwetend met afkickverschijnselen voor de computer.
Maar om dan Chai en Toto 2 weken te bannen omdat ze blij zijn met de minste vorm van gerechtigheid gaat helemaal nergens over. Ik begrijp ook wel dat Danny net Sepp Blatter is en Fylax de Arabier die op één of andere manier zeer diep in de kringspier van Sepp is gekropen, maar dit zijn geen normale praktijken.
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rodawa
[..]
Het hele huis ruikt altijd zo goed bij zulke stoofpotten. Vooral in de winter zo lekker.
Chai isquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef isax het volgende:
ik weet niet wie chai is maar ik ben voor.
isaxquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef isax het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef Snowbells het volgende:
Echt mongolen hier, is net noord korea qua dictatuur
quote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef isax het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef Snowbells het volgende:
Echt mongolen hier, is net noord korea qua dictatuur
wie nietquote:
Check OP. Chai is net zo breed..quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef isax het volgende:
dankuquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
gianni is echt een topuser trouwens
Altijd weer Danny, geef gewoon mij de schuld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:08 schreef Rodawa het volgende:
zou alleen nooit zo'n domme hoed dragenquote:
Zulks een onbaatzuchtigheid zie je nog maar zeldenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Altijd weer Danny, geef gewoon mij de schuld.
Fylax iigquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Is er al een lijstje met gesneuvelde users?
nee, denk ook niet dat dat gewaardeert wordtquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Is er al een lijstje met gesneuvelde users?
Ohquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, denk ook niet dat dat gewaardeert wordt
ohhhh dat verklaart.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb het niet voor het zeggen. Ga na mijn vader heKreeg via de app foto van een pan gebakken aardappels haha. Maar dat is niet het enige wat we gaan eten
Jaaaa wat dat betreft ben ik echt fan van stoofpottenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rodawa
[..]
Het hele huis ruikt altijd zo goed bij zulke stoofpotten. Vooral in de winter zo lekker.
Etc etc.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hun zijn niet de enige 2 hoor
Oh. Dan mag ze in het gevang blijven van mij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat heeft dan ook niks met fylax van doen
hey kaneelquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rodawa
[..]
Fylax scheldt iedereen de huid vol in een 'zwarte waas' maar wordt pas na 20 van zulke posts aangepakt, met 24 uur ban welteverstaan. Als Toto vervolgens alleen 'Fylax wegquote:
Gvdquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Etc etc.
[..]
Oh. Dan mag ze in het gevang blijven van mij.
[..]
hey kaneel
[..]
Fylax scheldt iedereen de huid vol in een 'zwarte waas' maar wordt pas na 20 van zulke posts aangepakt, met 24 uur ban welteverstaan. Als Toto vervolgens alleen 'Fylax weg' zegt krijgt hij 2 weken.
15.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef Snowbells het volgende:
14 jarige jongetjes die elke SC/topic kapen zijn de aids van dit forum
ongezien?quote:
Paardrij hoed.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou alleen nooit zo'n domme hoed dragen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef richolio het volgende:
Ik distantieer me in elk mogelijke vorm van deze sc.
Dat was snelquote:
hoe oud wordt jij geschat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als je er uit ziet als 10 dan maakt 14 of 15 niet uit
sorry zie het boortje niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ATTENTIE
Deze SC gaat zo sluiten
Wilt U zich allemaal zsm naar de uitgang begeven?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ATTENTIE
Deze SC gaat zo sluiten
Wilt U zich allemaal zsm naar de uitgang begeven?
nog ff snel neuken ?quote:
quote:
Die jongen is gek. Heb je die topics over mijn zusje gezien?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef PeZu het volgende:
fylax weet wel wat hij doet, die waas, is ene excuus
neequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die jongen is gek. Heb je die topics over mijn zusje gezien?_
Dacht dat het een grap was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
ik had hier wel een mega-multi-quote verwacht hoor..quote:
wat deed hij met je zusje?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je zusje is best lekker toch? Voor een 15-jarige (ofzo)?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen dacht ik; oh, dit is sneller.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had hier wel een mega-multi-quote verwacht hoor..
ik hoop dat ik je een keer in een steegje tegenkom kankerhond, je verdient een paar stompen kankerdebielquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Altijd weer Danny, geef gewoon mij de schuld.
ja, briljantquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
wat wilde hij doen met zijn zusje, is eerder de vraag gok ikquote:
RIP rodawaquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik hoop dat ik je een keer in een steegje tegenkom kankerhond, je verdient een paar stompen kankerdebiel
© Fylax
Bezuinigen op het GGZ. Komen ze hier bij de weblog.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Grapje wat je nu zegt toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mij DM'men voor pics, ook WA - berichten, 3 topics, stuurde mij een penerfoto
neger, wat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik hoop dat ik je een keer in een steegje tegenkom kankerhond, je verdient een paar stompen kankerdebiel
© Fylax
Ik wilde jou eigenlijk explorerenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gaan we vanavond weer lekker exploreren :$
Hihi dat mag ook (L)quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde jou eigenlijk exploreren
Hij kan er nog geen eens haar op groeien johquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal vast niet formaat neger zijn
nee, formaat neger is groter dan dat joch zelfquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal vast niet formaat neger zijn
die jongen hosselt er op los.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
*moest lachen*quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik quote Fylax alleen.
Had ik trouwens niet moeten doen natuurlijk, kreeg even een waas.
Ik mag van mijn moeder ook niet meer in steegjes spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
© Fylax
uhm watquote:
pics van je moeder?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik mag van mijn moeder ook niet meer in steegjes spelen.
Na gisteren heb ik steegjesvrees.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik mag van mijn moeder ook niet meer in steegjes spelen.
Hoink.quote:
Vroeg ik ook al naar. Wordt niet gewaardeerd ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef Sardu het volgende:
Iemand een inventarisatie van onze gevallen stijders?
We vragen ons allebei nog een ding af, dat weet je. Nick, hoe groot?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Whut. Whut.. Nee kan niet waar zijn DrNick![]()
!
'quote:
Jup jupquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Whut. Whut.. Nee kan niet waar zijn DrNick![]()
!
Dat laatste.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of ik moet lachen of huilen op dit moment.
kweenie wat de mannelijke term is van gilf.quote:
Door wie of wat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeg ik ook al naar. Wordt niet gewaardeerd ofzo.
doe ik dagelijksquote:
Ook gilf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
kweenie wat de mannelijke term is van gilf.
holy shit het bestaatquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef isax het volgende:
als je ban hebt kan je het beste hier heen gaan
forum.fok.nl
Heb je hem door google image search heen gehaald?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef DrNick het volgende:
En dan nadat ik hem geblokkeerd heb zeggen dat het een foto van het internet is
DILF?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
kweenie wat de mannelijke term is van gilf.
Dan nog is het een beetje bizarquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef DrNick het volgende:
En dan nadat ik hem geblokkeerd heb zeggen dat het een foto van het internet is
ik stuur je liever pics van mn pikquote:
TR gemacht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik stuur je liever pics van mn pik
maar het is toch zijn vaderquote:
ik heb een keer een goatse geplaatst maar die is verwijderdquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
holy shit het bestaat
quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahaMoest aan dqod denken. Vieze snol. Mis haar ook.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je hem door google image search heen gehaald?
nee, dat ik jouw kale mossel ongevraagd 5x in mn dm krijg is normaal zekerquote:
Plsquote:
RIP Chloroquote:
Hoi slijmbalquote:
Oh was dat naar jou? moest naar danny.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat ik jouw kale mossel ongevraagd 5x in mn dm krijg is normaal zeker
schijnt vrij normaal te zijn onder sommige bevolkingsgroepenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alsof je er niet op gefapt hebtquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hou van haar, met heel mijn hart. Ze laat me alleen altijd links liggen, de hoer ;squote:
mijn verkoudheid is redelijk voorbij hoorquote:
Ik kan wel als een soort stand-in dienen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van haar, met heel mijn hart. Ze laat me alleen altijd links liggen, de hoer ;s
Je bent zelf onbekendquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik begin toch last te krijgen van autistische trekjes met al die nieuwe, onbekende, users hier
dat wel, cumfoto als bewijs teruggestuurd uiteraardquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Alsof je er niet op gefapt hebt
Sorry, ben Dqod. Ken Chowi en zij kent pixelbitty dus ik ben via-via niet onbekendquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik begin toch last te krijgen van autistische trekjes met al die nieuwe, onbekende, users hier
I feel youquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Die heb ik gemist... resend?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, cumfoto als bewijs teruggestuurd uiteraard
Pharkus doet hard z'n best met de bezem.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Chowi deaddoll 4 evaaahhquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ben Dqod. Ken Chowi en zij kent pixelbitty dus ik ben via-via niet onbekend
Ik ken je ook van relaties SC geloof ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ben Dqod. Ken Chowi en zij kent pixelbitty dus ik ben via-via niet onbekend
yayquote:
RIPquote:
Jij hebt geen zure sloot, Chloro wel ;squote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik kan wel als een soort stand-in dienen.
quote:
Dat is ook zo. Heb je wel eens voorbij zien komen, meen ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ken je ook van relaties SC geloof ik
[..]
yay
Mensen die niet al 10 jaar op Fok doorbrengenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij hebt geen zure sloot, Chloro wel ;s
[..]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
zijn er mensen die jou niet kennen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Heb je wel eens voorbij zien komen, meen ik
Jij hier.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:30 schreef Stompzinnig het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dan lekker verontwaardigd doen.
kloptquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, bewust met Noord-Korea smijten.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Heb je wel eens voorbij zien komen, meen ik
jepquote:
Ik kan wel heel zuur zijn. ;s ;squote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij hebt geen zure sloot, Chloro wel ;s
[..]!
Ga je vanavond weer inbellen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:30 schreef Stompzinnig het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dan lekker verontwaardigd doen.
Mooie rebus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
- lancer
[ afbeelding ]
#FREEKLBSCquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef hoink581 het volgende:
JA VANAVOND GEWOON RADIO KLB. Er wordt gedraaid op GutterFM en ik mag een eigen topic maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |