• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Voorrang hebben?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef underground1009 het volgende:
Is dat dan hetzelfde als een preferente positie bij faillissement?
Nee. Preferente schuldeisers zijn vaak die met voorrang, dat klopt. Maar niet alleen: daar vallen ook retentors onder bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef underground1009 het volgende:
Is dat dan hetzelfde als een preferente positie bij faillissement?
Ja je eigen vordering voor die van andere schuldeisers kunnen stellen? Wat ik me zo herinner kunnen de overige schuldeisers alleen evenredig verdelen wat overblijft bij faillissement na de preferente schuldeisers zijn geweest, mits er nog iets over is natuurlijkquote:
Voor mij is het lang geleden, maar uit m'n hoofd is een retentor over het algemeen een separatist. De Fw zegt er ook iets over geloof ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Preferente schuldeisers zijn vaak die met voorrang, dat klopt. Maar niet alleen: daar vallen ook retentors onder bijvoorbeeld.
Ik bedoel iemand die het recht van reclame uitoefent denk ik. Of eigendomsvoorbehoud.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor mij is het lang geleden, maar uit m'n hoofd is een retentor over het algemeen een separatist. De Fw zegt er ook iets over geloof ik.
edit: 60Fw
Ik weet niet wat jij bedoelt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel iemand die het recht van reclame uitoefent denk ik. Of eigendomsvoorbehoud.
houden ze het en beetje netjesquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Tchock het volgende:
Even in het Maagdenhuis wezen kijken. Gezellige boel binnen.
Ja! Werd gerookt binnen en ze hebben overal posters en spandoeken opgehangen maar verder zag het er keurig uit.quote:
Zijn het allemaal van die hippies?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Werd gerookt binnen en ze hebben overal posters en spandoeken opgehangen maar verder zag het er keurig uit.
Hele normale studenten bedoel je? Ja. Concentratie dreadlocks was wel heel iets hoger.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn het allemaal van die hippies?
Verdomde seperatisten altijd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor mij is het lang geleden, maar uit m'n hoofd is een retentor over het algemeen een separatist. De Fw zegt er ook iets over geloof ik.
edit: 60Fw
Ik denk dat je bedoelt wat wel feitelijk preferente schuldeisers wordt genoemd. Dat zijn inderdaad recht van reclame, eigendomsvoorbehoud en daarnaast nog het recht op verrekening.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel iemand die het recht van reclame uitoefent denk ik. Of eigendomsvoorbehoud.
Yay!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:48 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt wat wel feitelijk preferente schuldeisers wordt genoemd. Dat zijn inderdaad recht van reclame, eigendomsvoorbehoud en daarnaast nog het recht op verrekening.
Leuk vakgebied inderdaad, maar die rangorde word ik echt gek van. Zó veel uitzonderingenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:55 schreef Valid het volgende:
Faillissementsrecht is ook echt genieten.
Ik wilde precies hetzelfde posten maar toch maar niet gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verdomde retentors
Vreselijke scheidsrechter inderdaad. Het praat niets goed maar zo'n totaalmalloot zou ook nooit meer mogen fluiten op dit niveau.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef underground1009 het volgende:
Achterlijke scheids bij FeyenoordPubliek gedraagt zich niet goed, en dat gaat echt nog problemen geven voor Feyenoord, maar die scheids wakkert het vuur zeker aan met alle vage beslissingen.
En rood hiervoor terwijl de Rossi voor een schop op de knie en een elleboog geen kaart kreeg
Volgens mij was dat een grapje van Sierd. Stond een grote groep supporters buiten het stadion die je binnen goed kon horen af en toe.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:05 schreef Tchock het volgende:
Legia Warschau moet zonder publiek spelen, zetten ze een CD aan met publiekgeluidenBriljant.
Het is vandaag de Internationale Dag van de IJsbeerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:22 schreef Etsu het volgende:
27 februari. Ik heb het gevoel dat vandaag iets is, of was vroeger, maar ik weet niet wat.
Ah, dat zal het vast zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het is vandaag de Internationale Dag van de IJsbeer
Ik ben halverwege ep 2, dus prima op schema <3quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:49 schreef Blistering het volgende:
Goedemorgen! Nieuwe seizoen House of Cards op Netflix![]()
College skippen dus om wat thuiswerk te doen en dan marathonsessie House of Cards
Ik moet naar Duitsland. Leuk dat je het nog wist.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:22 schreef Etsu het volgende:
27 februari. Ik heb het gevoel dat vandaag iets is, of was vroeger, maar ik weet niet wat.
Nicequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik ben halverwege ep 2, dus prima op schema <3
curryworstquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik moet naar Duitsland. Leuk dat je het nog wist.
Gaat Floor mee?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik moet naar Duitsland. Leuk dat je het nog wist.
Hoelang was je daarmee bezig?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:43 schreef Yreal het volgende:
Zo, de eerste 2400 woorden van mijn bacheloressay ingeleverd
het is echt bijzonder hoeveel relaxter 9.30 tot 5.30 is..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:06 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij werk ik voor het eerst in mijn leven een dag van 9 tot 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |