Ja...zucht ....Indien er bijgestelde getuigenissen zijn, die alleen bij de ouders/rechercheurs bekend zijn, hoop ik dat ze gedeeld worden. Misschien met een simpele mededeling op de site ''answers for kris''.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef ToniB het volgende:
hoe kan je je dan een hele dag vergissen? Zij was de meest betrouwbare getuige. Zelfs na bijna een jaar is deze verklaring niet aangepast of verklaard. Hoe is het mogelijk dat Sigrid, en een lerares en een receptiemedewerkster zich of in de tijd vergissen of een hele dag?
Dat is in strijd met wat we weten. Het is geen twee uur lopen vanaf het bos naar de Mirador.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:00 schreef jackie12 het volgende:
Even een tussendoortje:
http://kyrapieterpanama.b(...)boquete-boquete.html
Nog een stel wat vanaf het bos er 2 uur over doet om boven te komen.
"Gevaren" van de dagelijks door tientallen toeristen gemaakte pleasant day hike? Een gids die aan toeristen vraagt hoe ze op het Pianistapad terecht zijn gekomen? Heel vreemd.quote:Als we naderen wenkt de gids ons, om een quetzal mannetje te tonen. Hij vraagt ons hoe we hier zijn terecht gekomen en wijst ons op de gevaren van het verdere pad.
Dit reisverslag is om nog een andere reden interessant, namelijk:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:00 schreef jackie12 het volgende:
Even een tussendoortje:
Die foto is niet zo duidelijk: ik zie stevige wandelschoenen, lichtbruin, die gedeeltelijk aan de onderzijde onder de modder zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
slippers: nou ja open sandalen
Daarom vind ik Ingrid, Sigrid en Eileen onbetrouwbaar. En we hebben het hier nota bene over NL-ers! D.w.z. Eileen is Duitse, maar werkt en studeert samen met NL-ers.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:58 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Sigrid KAN ze niet hebben zien vertrekken vanaf Habla Ya of SatR op 1 april 13.10 uur omdat Kris en Lisanne toen op de top stonden van de Pianista
- of Sigrid is in de war met de dag/met andere mensen
- of de fototijden kloppen niet
“Dit woud is een regenwoud dat zijn naam alle eer aandoet. We volgen het steile smalle pad gedurende twee uur”...juist en K en L doen over de gehele trail twee uur...???quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:00 schreef jackie12 het volgende:
Even een tussendoortje:
ja ik las die een jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:00 schreef jackie12 het volgende:
Even een tussendoortje:
Was dat niet op 8 april 2014! staat me bij...en joeg ze over de cable bridges, wat niet echt leuk gevonden werd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:17 schreef StaceySinger het volgende:
f gaf ook adviezen wat wandelaars moesten dragen
had hij die adviezen niet aan K&L gegeven ?
As part of our trip, we decided to hike from the mountain town of Boquete to the steamy coast of Bocas del Toro, the town of Norteno along the Rio Robalo, a distance of about 80 kilometers, or about 48 miles. It seemed straightforward enough. We hired a guide, Feliciano, who gave us vague instructions of what to bring and to expect. We needed rubber boots (in the dry season?) mosquito repellant and water treatment pills. And we learned our trek would involve a night in an indigenous Ngobe-Bugle (N-go-bay Boo-glay) village
So we set off for Boquete and met Feliciano, an energetic, slightly frenetic small man filled with excitement for the hike and Henry, his 17-year-old son
http://www.highonadventure.com/Hoa08apr/Panama/Panama.htm
Lijkt erop dat zij "lucky" waren de gids tegen te komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Kyra en Pieter zijn alleen maar omgekeerd omdat ze dat advies kregen van een gids die daar toevallig was: Hij vraagt ons hoe we hier zijn terecht gekomen en wijst ons op de gevaren van het verdere pad.
Helaas was die gids er niet op 1 april 2014, waardoor K. en L. dus argeloos op hun noodlot zijn afgelopen...
Dat zijn H & T, Nederlanders 15 jaar in Boquete en gespecializeerd in het geven van tours over eeuwenoude indianenpaden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef doorgaan het volgende:
mogelijke hikes met hen: http://www.coffeeadventures.net/index.html
If you plan a stay at Tinamou Cottage, make sure you allow some time to explore the estate and it's well marked private trail system.
The trails lead you through the Jungle along little streams with nice water falls
De fototijden en de nummering van de foto's blijven een punt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:58 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Sigrid KAN ze niet hebben zien vertrekken vanaf Habla Ya of SatR op 1 april 13.10 uur omdat Kris en Lisanne toen op de top stonden van de Pianista
- of Sigrid is in de war met de dag/met andere mensen
- of de fototijden kloppen niet
Ze moeten alsnog naar het begin van het padquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:18 schreef doorgaan het volgende:
[..]
ja ik las die een jaar geleden.
Lastige is dat zij midden in de jungle verbleven al.
http://www.coffeeadventures.net/tinamou.html
Eens, en voordat alle reactie's weer komen, dat het er al zo vaak overgegaan is. Lijkt het me handig (voor de liefhebbers) om alle voors en tegens van de fototijden en de mogelijkheden weer eens te bekijken en in een schema te zetten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:30 schreef gynaika het volgende:
[..]
De fototijden en de nummering van de foto's blijven een punt.
ja, tenzij de uitbater Hans ze een aanwijzing gaf via hun goed bewijzerde trails...een doorsteek waarbij het al misging.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze moeten alsnog naar het begin van het pad
als dan verder zoekt over Ngobe-Bugle villagesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:27 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Was dat niet op 8 april 2014! staat me bij...en joeg ze over de cable bridges, wat niet echt leuk gevonden werd.
Sorry, je hebt gelijk, zandkleurige schoenenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Die foto is niet zo duidelijk: ik zie stevige wandelschoenen, lichtbruin, die gedeeltelijk aan de onderzijde onder de modder zitten.
Maar ik kan me vergissen.
goed plan: klein duidelijk overzichtje met kort de voor en tegensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Eens, en voordat alle reactie's weer komen, dat het er al zo vaak overgegaan is. Lijkt het me handig (voor de liefhebbers) om alle voors en tegens van de fototijden en de mogelijkheden weer eens te bekijken en in een schema te zetten.
Die kids bleven waarschijnlijk zo dicht bij huis.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
als dan verder zoekt over Ngobe-Bugle villages![]()
People who grew up in the Canal Zone, Zonians, have told me that when they were children they were told never to leave the Canal Zone because there were cannibals out there who would eat them!
Juist niet afgeslagen (naar de Mirador) maar rechtdoor Horqueta trail.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:13 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat is in strijd met wat we weten. Het is geen twee uur lopen vanaf het bos naar de Mirador.
[..]
"Gevaren" van de dagelijks door tientallen toeristen gemaakte pleasant day hike? Een gids die aan toeristen vraagt hoe ze op het Pianistapad terecht zijn gekomen? Heel vreemd.
Ik lees in dit alles dat ze zich niet (meer) op het Pianistapad bevonden. Ergens in het begin verkeerd afgeslagen en zo in een lastige en gevaarlijke klim verzeild - dat is wat ik vermoed. Niet het tochtje dat de ouders van K&L ondanks hun leeftijd zonder al te veel moeite maakten.
Alles zo lezende zitten er aan die gemakkelijke Pianista trail toch wel een aantal haken en ogen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:48 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Juist niet afgeslagen (naar de Mirador) maar rechtdoor Horqueta trail.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:00 schreef gynaika het volgende:
[..]
Alles zo lezende zitten er aan die gemakkelijke Pianista trail toch wel een aantal haken en ogen.
Voor K en L echter was het geen probleem om de Mirador in twee uur tijd te bereiken...
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:35 schreef StaceySinger het volgende:
cannibals out there who would eat them!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |