abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150111999
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:40 schreef ToniB het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat sigrid zegt vanaf habla ya?
Nog eens: ze zegt dat in de video: 2.40; … entonces con la resulta que ellos empezaron hacer planos para hacer tours y también tenía .. hmmm, … vinieron acá par, con, primero con la intención para subirse al Pianista.

Het interview vindt plaats bij Habla Ya, waar alle taxi's verzamelen
pi_150112185
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef ootjekatootje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh, wat staat hier nou?
Dat Eileen 3 dagen later zou vertrekken uit Boquete en Panama (leugen dus) en dat ze de computer van SbtR hadden doorzocht op zoek naar meer info over de hike plannen.

Kijk, het kan best zijn dat Eileen eventjes / tijdelijk naar buurland Costa Rica moest of zo voor SbtR, maar ze is iig in de buurt gebleven t/m juni. In haar CV staat als standplaats: Bocas del Toro. Ze heeft de zoektochten van dichtbij meegemaakt, ook de zoektochten door de NL-se speurhonden. Ook de vondsten in juni. Maar ze heeft nooit wat van zich laten horen. En Ingrid heeft dat zo gehouden.
pi_150112968
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:43 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Nog eens: ze zegt dat in de video: 2.40; … entonces con la resulta que ellos empezaron hacer planos para hacer tours y también tenía .. hmmm, … vinieron acá par, con, primero con la intención para subirse al Pianista.

Het interview vindt plaats bij Habla Ya, waar alle taxi's verzamelen
en toch zegt men in deze video iets anders.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)3e-9bb4-503eb9b3a2d8
pi_150113077
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:14 schreef ToniB het volgende:

[..]

en toch zegt men in deze video iets anders.
[youtube]http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-nieuws-132237/96d628de-26cd-423e-9bb4-503eb9b3a2d8[/youtube]
Ja, ze hoeven elkaar ook niet tegen te spreken. K&L kunnen van SbtR, via Habla Ya, naar de Pianista zijn gegaan.
pi_150113559
maar dat zou betekenen dat ze dus door 1 lerares én 1 medewerkster achter de receptie én door Sigrid zijn gezien, en dat allemaal om 13.10uur. Verhaal klopt helemaal van geen kanten want rond 13.00 uur stonden die meisjes al op de top van de Mirador. De vraag is hoe 3 mensen zich dan zo kunnen vergissen. Als ik naar Sigrid luister heeft zij de meisjes echt gesproken die dag. Geen vluchtig hallo maar echt gesproken. Als de meisjes de volgende dag vermist zijn, hoe kan je je dan een hele dag vergissen? Zij was de meest betrouwbare getuige. Zelfs na bijna een jaar is deze verklaring niet aangepast of verklaard. Hoe is het mogelijk dat Sigrid, en een lerares en een receptiemedewerkster zich of in de tijd vergissen of een hele dag?
pi_150113862
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef ToniB het volgende:
1 lerares én 1 medewerkster achter de receptie
Bij Spanish by the River, om 13.10

quote:
én door Sigrid
Bij Habla Ya, iets later.

Sigrid is niet in dienst van Ingrid. Ingrid spreekt voor haar personeel, ze spreekt niet voor Sigrid. Ingrid was er zelf immers niet bij, ze zat toen in Bocas. Die getuigenissen passen allemaal in elkaar als puzzelstukjes. Alleen: de foto's hebben een ander beeld laten zien.

Als je het mij vraagt, zijn ze állemaal niet te vertrouwen
  vrijdag 27 februari 2015 @ 16:15:23 #232
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150114750
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:44 schreef RapaNui het volgende:

[..]

[..]

Sigrid is niet in dienst van Ingrid. Ingrid spreekt voor haar personeel, ze spreekt niet voor Sigrid. Ingrid was er zelf immers niet bij, ze zat toen in Bocas. Die getuigenissen passen allemaal in elkaar als puzzelstukjes. Alleen: de foto's hebben een ander beeld laten zien.

Wat hadden de meiden eigenlijk te zoeken bij Habla Ya? Ze volgden daar geen lessen en je loopt er niet even vanaf de straat naar binnen: ze zitten op een bovenverdieping op de Plaza Los Establos.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150114901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:44 schreef RapaNui het volgende:

[..]

[..]

Ik kan geen Spaans maar kan het niet zo zijn dat Sigrid geinterviewd is bij Habla Ya maar daar niet werkt?
Ik ben er namelijk behoorlijk zeker van dat Sigrid bij Ingrid werkt (SatR) en niet bij Habla Ya.
pi_150115427
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:21 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik kan geen Spaans maar kan het niet zo zijn dat Sigrid geinterviewd is bij Habla Ya maar daar niet werkt?
Ik ben er namelijk behoorlijk zeker van dat Sigrid bij Ingrid werkt (SatR) en niet bij Habla Ya.
Ja, dat kan. Het interview vindt daar plaats, daar gaat het om. Zij zegt: ze kwamen hierheen, om van hieruit naar de Pianista te gaan.
pi_150115441
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef RapaNui het volgende:
A continuación, junto con xxx. quien tenía solo tres días de vivir en Boquete y ya se fue de Panamá, fueron a Spanish By The River donde encontraron en la computadora de la empresa los datos completos.
ja dat ze slechts 3 dagen in Boquete verbleef, Panama reeds had verlaten, Dat men ging naar SbTR waar op de computer van het bedrijf alle volledige gegevens werden gevonden.
pi_150115529
quote:
maar dat zou betekenen dat ze dus door 1 lerares én 1 medewerkster achter de receptie én door Sigrid zijn gezien, en dat allemaal om 13.10uur. Verhaal klopt helemaal van geen kanten want rond 13.00 uur stonden die meisjes al op de top van de Mirador. De vraag is hoe 3 mensen zich dan zo kunnen vergissen.
Zagen ze soms dezelfde personen (3) die Alan N. zag met blijkbaar behoorlijke gelijkenis in elk geval in lengte en kleding (behalve de glasses/bril, tenzij zonnebril)
pi_150115795
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Op vrijdag 27 februari 2015 11:52 schreef Perox het volgende:
Van een sporadische forumbezoeker...

Ik heb nou de acht pagina's van dit topic en de OP bekeken, maar ik kom er niet achter wat hier nu het complot is? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar gangbare theorieën die er bestaan. Vond alleen een terloopse opmerking over die Felicio (oh, sorry, ik bedoel dhr. F)

Wie wil mij een kort overzicht doen van de vermoedens die er zoal heersen?
- toegevoegd: dreiging (mens of dier) gevlucht en toen verdwaald - een verongelukt- ander door de natuurlijke omstandigheden omgekomen in combinatie met verwondingen (kleiner ongeluk)
pi_150115923
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Het oplossen van de puzzel ligt bij het begin, de avond voordat zij besluiten te gaan hiken. Waarom mocht de achterban niets weten?

Ik denk persoonlijk dat dit dan onbewust gebeurd zou zijn.
Eerder een plotselinge liftmogelijkheid en al tijd verloren gegaan aan
smsje aan kennis met brand in verblijf- en misschien gezegd "doen we straks op top Pianista" of onderweg. Bewust achterhouden lijkt me niet echt passen bij K & L.
pi_150116006
ok dus als ik het even mag samenvatten wat betreft E:

Ze werkte daar als stagiaire, heeft samen met F gezocht en vermissing doorgegeven, en was na 3 dagen "spoorloos voor de pers en interviews". Omdat dit zoals het hoort, werden de gesprekken met de media overgenomen door haar leidinggevende I.

Zou ze zijn overgeplaatst naar een andere locatie van Sp?

Ik vind het wel een hele ingrijpende gebeurtenis voor dat meisje en voor F. Heftig om dat tijdens je stage te moeten meemaken van zo dichtbij.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 16:55:55 #240
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150116046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:01 schreef gynaika het volgende:
Het oplossen van de puzzel ligt bij het begin, de avond voordat zij besluiten te gaan hiken. Waarom mocht de achterban niets weten?

Hadden zij een afspraak, die zij voor zichzelf hielden? Dat is uiteraard hun goed recht. Maar in dit geval zou het wel eens verkeerd uitgepakt kunnen zijn.
Een gezellige afspraak met een paar leuke boys is natuurlijk de klassieke reden om de achterban even in het duister te houden.

Uit de foto's die in Bocas zijn gemaakt, was al bekend dat ze de omgang met andere jonge mannen niet schuwden. Wat ook volstrekt normaal is op die leeftijd.
pi_150116064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Een gezellige afspraak met een paar leuke boys is natuurlijk de klassieke reden om de achterban even in het duister te houden.

Uit de foto's die in Bocas zijn gemaakt, was al bekend dat ze de omgang met andere jonge mannen niet schuwden. Wat ook volstrekt normaal is op die leeftijd.
Eens
  vrijdag 27 februari 2015 @ 16:57:00 #242
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150116076
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef doorgaan het volgende:
Ik denk persoonlijk dat dit dan onbewust gebeurd zou zijn.
Eerder een plotselinge liftmogelijkheid en al tijd verloren gegaan aan
Ze hadden ook nog ontbeten of gebruncht met twee onbekende mannen ergens in een café. Die mannen zijn nooit achterhaald.
pi_150116134
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:37 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Het interview vindt daar plaats, daar gaat het om. Zij zegt: ze kwamen hierheen, om van hieruit naar de Pianista te gaan.
Sigrid KAN ze niet hebben zien vertrekken vanaf Habla Ya of SatR op 1 april 13.10 uur omdat Kris en Lisanne toen op de top stonden van de Pianista
- of Sigrid is in de war met de dag/met andere mensen
- of de fototijden kloppen niet
pi_150116166
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:58 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Sigrid KAN ze niet hebben zien vertrekken vanaf Habla Ya of SatR op 1 april 13.10 uur omdat Kris en Lisanne toen op de top stonden van de Pianista
- of Sigrid is in de war met de dag/met andere mensen
- of de fototijden kloppen niet
Ik blijf hier ook maar op terugkomen.
pi_150116181
Even een tussendoortje:

http://kyrapieterpanama.b(...)boquete-boquete.html

Nog een stel wat vanaf het bos er 2 uur over doet om boven te komen.
pi_150116276
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:42 schreef bladwijzer het volgende:
Denk niet dat het zinvol is. Dat gaat over Wild Bill, die zit al jaren vast. Een uitgekauwd verhaal.

mee eens. Schieten we niet mee op en kunnen wij ook niets mee.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 17:05:07 #247
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150116291
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:58 schreef jackie12 het volgende:
of de fototijden kloppen niet
Dat is uitgesloten.

Op verschillende manieren en door verschillende instanties zijn de tijden geverifiëerd.
pi_150116395
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:05 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat is uitgesloten.

Op verschillende manieren en door verschillende instanties zijn de tijden geverifiëerd.
Ik denk ook dat de fototijden kloppen alhoewel ik dan niet afga op schaduwen die zouden kloppen volgens een user.
Aan de andere kant zou het wel de meest eenvoudige verklaring zijn dat de tijd niet klopt.
Eenvoudiger dan een stuk of 10 getuigen die allemaal verkeerd zitten
  vrijdag 27 februari 2015 @ 17:09:36 #249
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150116414
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:00 schreef jackie12 het volgende:
Even een tussendoortje:

http://kyrapieterpanama.b(...)boquete-boquete.html

Nog een stel wat vanaf het bos er 2 uur over doet om boven te komen.
Kyra was wel wat beter gekleed dan K. en L.
pi_150116500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Kyra was wel wat beter gekleed dan K. en L.
slippers: nou ja open sandalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')