Geen plek voor vertier in het chloro verblijf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor het geval ik dat ding een keer wil gebruiken. Heb ook een set champagneflutes die nog nooit gebruikt zijn.

Ja, die in peelo stinkt inderdaad. Hier in U'tje hebben we daar geen last van.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meeste snackbars hebben een afzuigsysteem waardoor je die vette lucht vaak in den buurt ook ruikt. Althans hier in het noorden.

Baggelhuizen ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, die in peelo stinkt inderdaad. Hier in U'tje hebben we daar geen last van.

Heb wel wijnglazen die wekelijks veelvuldig gebruikt worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen plek voor vertier in het chloro verblijf.

Awh poepie toch, als je ooit een schouder nodig hebt om op te huilen hoor ik het liever niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel wijnglazen die wekelijks veelvuldig gebruikt worden.

Daar leek SG op?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier leek de sg picca op.
[ afbeelding ]

Jij bent er nooit voor me <3quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Awh poepie toch, als je ooit een schouder nodig hebt om op te huilen hoor ik het liever niet.

Ik wou dat ik altijd bij je weg kon blijven <3quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent er nooit voor me <3

quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de kont en het ondergoed, meer kon ik niet zien toentertijd.
Nóg voller?quote:

Zou dagenlang wenen van geluk bij jouw overlijden <3quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wou dat ik altijd bij je weg kon blijven <3

Hoe is het met jou billen dan? Miss dikbil van fokquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Zo vol zijn deze toch niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:49 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Nóg voller?
Volgens mij heeft Chai ook wel volle billen.

ik wil toch the real thingquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

DM haar en vraag om te meeten. Ze schijnt makkelijk te zijnquote:

Ik kan alles bekijken behalve dingen met geluid.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
Chai, stagegenoot, waarom zet je die NSFW content online?

Ze doet zich wel makkelijker voor dan ze is, op fok althansquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DM haar en vraag om te meeten. Ze schijnt makkelijk te zijn

Niet vol? Dit zijn goede billen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vol zijn deze toch niet?
Chai heeft brede billen.

Helemaal plat en slap geworden doordat ik nu heel veel op kantoor zit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe is het met jou billen dan? Miss dikbil van fok

Massivequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet vol? Dit zijn goede billen.
Benieuwd naar Chai's billen.

Ze was niet in 1 klap om?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze doet zich wel makkelijker voor dan ze is, op fok althans

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |