Bruin brood als kliekje?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik eet vanavond kliekjes van wat ik gisteren gemaakt heb.
Gvdquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat is lunchkliekjes zijn kip pesto spaghetti met broccoli
Man man manquote:
Nee van gisterenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
was dat nog van vorige week? of heb je weer nieuwe gemaakt
met je kip pesto
Wrm gezouten boter??quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bruine boterhammen met gezouten boter en kipsalade![]()
hij vind het leuk om overal bij te zeggen dat hij gezouten boter heeftquote:
Niks mis mee. Maar ik waarschuw je alvast, al zal je dat zelf ook wel eens meegemaakt hebben, dat als je iets wat je vet lekker vind te vaak eet of te snel achter elkaar dat je het gaat haten.. ken je dat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee van gisterenik vond het zo lekker, had het weer gemaakt
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij vind het leuk om overal bij te zeggen dat hij gezouten boter heeft
wow echt? dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar ik waarschuw je alvast, al zal je dat zelf ook wel eens meegemaakt hebben, dat als je iets wat je vet lekker te vaak eet of te snel achter elkaar dat je het gaat haten.. ken je dat?
Beetje hetzelfde als je favo liedje als wekkergeluid instellen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar ik waarschuw je alvast, al zal je dat zelf ook wel eens meegemaakt hebben, dat als je iets wat je vet lekker te vaak eet of te snel achter elkaar dat je het gaat haten.. ken je dat?
Omdat gezouten boter echt zalig is.quote:
Ja daarom ook weer niet te vaak. Maar ik blijf ook een studentje natuurlijk, dus het is relatief goedkoop en makkelijk te makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat gaat heel rap danquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je favo liedje als wekkergeluid instellen.
Door mij of het feit dat fylax weg is?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heel de SC is ineens een stuk leuker :$
Dat is waar. Beter zo dan gewoon maar frituren elke dag. Of een pizza ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat gezouten boter echt zalig is.
[..]
Ja daarom ook weer niet te vaak. Maar ik blijf ook een studentje natuurlijk, dus het is relatief goedkoop en makkelijk te maken
Weet je best ;squote:Op donderdag 26 februari 2015 13:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Door mij of het feit dat fylax weg is?
En bij saffraan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |