internet is een droomquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef Konijntjuh het volgende:
Een keer trek je de conclusie,.....het internet is maar een illussie.
Henk W.
Dus waarom zoveel tekst in de openings topic, als men het ook in één zin kan zeggen?
En toch zijn er tig FOK! babies, loopt FHF als een malle, hoeft er maar iemand lucht te krijgen van een FOK!ker in nood en de hulptroepen staan klaar met wat er maar nodig is, geld, steun, goederen etc etc.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef snakelady het volgende:
Helemaal mee eens, je zal wel veel tegenstand krijgen (reacties nog niet gelezen maar ik vermoed minstens een "dan rot je toch op") maar het is gewoon een feit.
De enige plekken waar ik dit soort negatieve gedrag elders ben tegengekomen is op dumpert en op 9gag. En daar is het vaak ook niet eens zo erg als hier.
Hier is het een hobby om ander zoveel mogelijk de grond in te trappen om de meest infantiele redenen.
en zijn genoeg fora waar het playfull banter erger is dan hier....quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch zijn er tig FOK! babies, loopt FHF als een malle, hoeft er maar iemand lucht te krijgen van een FOK!ker in nood en de hulptroepen staan klaar met wat er maar nodig is, geld, steun, goederen etc etc.
Dus ja, hoe erg is het hier nou eigenlijk ECHT?
Ook dat nog eens, en het scheelt enorm of je in KLB/ONZ zit of niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
en zijn genoeg fora waar het playfull banter erger is dan hier....
ja snakelady zit in KLB al jaren, vrijwillig neem ik aan, dus ik snap het niet zo goed, je kiest er helemaal zelf voor, als je de sfeer proeft en die bevalt niet, ok mooi dan is het niet je ding, ga je ergens anders leuk meedoenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, en het scheelt enorm of je in KLB/ONZ zit of niet.
Daarom, ik troll/rel ook wel eens lekker mee in KLB/ONZ oid, soms ook wel ergens anders soms idd. Maar ik heb nog nooit het algemene gevoel mbt FOK! gehad dat het hier puur om afzeiken gaat en er niets anders gebeurt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja snakelady zit in KLB al jaren, vrijwillig neem ik aan, dus ik snap het niet zo goed, je kiest er helemaal zelf voor, als je de sfeer proeft en die bevalt niet, ok mooi dan is het niet je ding, ga je ergens anders leuk meedoen
maar waarom op een hondenuitlaatveldje gaan staan dansen en dan achteraf roepen, hee vieze schoenen....
fok is zo groot qua subfora, en niet overal hangt dezelfde sfeerquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, ik troll/rel ook wel eens lekker mee in KLB/ONZ oid, soms ook wel ergens anders soms idd. Maar ik heb nog nooit het algemene gevoel mbt FOK! gehad dat het hier puur om afzeiken gaat en er niets anders gebeurt.
Dat maak je er dan zelf van vind ik, ik zie alles voorbijkomen, blinde haat, onvoorwaardelijke liefde () en alles er tussen in.
En zo hoort het ook.
Nee, gelukkig niet zeg, stel je voor alles is zoals in OUDquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok is zo groot qua subfora, en niet overal hangt dezelfde sfeer
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg, stel je voor alles is zoals in OUD.
Klb okay, maar R&P begint met de dag meer op Klb te lijken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja snakelady zit in KLB al jaren, vrijwillig neem ik aan, dus ik snap het niet zo goed, je kiest er helemaal zelf voor, als je de sfeer proeft en die bevalt niet, ok mooi dan is het niet je ding, ga je ergens anders leuk meedoen
maar waarom op een hondenuitlaatveldje gaan staan dansen en dan achteraf roepen, hee vieze schoenen....
dat is ook echt al jaren zo hoor en dat is ook niet heel fokquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Klb okay, maar R&P begint met de dag meer op Klb te lijken.
Ik zit hier dan ook al heel wat jaren dus weet nog hoe het voor die tijd was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is ook echt al jaren zo hoor en dat is ook niet heel fok
en ik zou toch dit topic eens doorlezen.
voro die tijd? wat is die tijd? uhm zolang als ik fok, met dit en mijn andere account, was er al getrol lin R&Pquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zit hier dan ook al heel wat jaren dus weet nog hoe het voor die tijd was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |