abonnement Unibet Coolblue
pi_150248387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Jup, ik was heel chagrijnig. Maar weinig aan te doen. Mijn schouder komt wel goed en anders maandag even naar de huisarts toe.

Loebes mank? Watskeburt?

De badkamer is wel balen. Mag ik vragen wat ze er voor vragen?
Ja je kunt er Idd Niks aan doen, maar zou ook not amused zijn.

Ik weet niet wat er gebeurt is. Was gisteren aan de wandel en hij lag op een stok te knagen en stond op en toen liep hij ineens mank. Vanochtend ging het wel weer. Tot hij even niet oplette en nu loopt hij weer mank -O-

Ik stuur je wel even een berichtje op fb.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:33:15 #177
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150248831
Ooit komt er een einde aan toch Puala? Toch? ;(

Ik moet de trap ook opnieuw laten bekleden... Van die prijzen word je ook niet heel vrolijk.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150249010
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:15 schreef spreading het volgende:

[..]

Hoezo is die zo erg?

Tja dat moet ik vanavond ook maar eens doen, als de kat van huis is word er hier iig niet goed opgeruimd :P
De vorige bewoners hebben Agnes plafondplaten bevestigd maar niet overal en ook creatief. Ze zakken door, dus ik moet er wel iets mee maar ik weet niet wat. En het is poepbruin. En het behang heeft randjes die je ziet. Al met al niet alles dus :@

Nice! Voor jou vast minder werk. Ik heb een bijkeuken van 9m2 ofzo en je kon letterlijk 1 stap binnen zetten en meer niet. Maar nu wel weer :D
pi_150249018
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja je kunt er Idd Niks aan doen, maar zou ook not amused zijn.

Ik weet niet wat er gebeurt is. Was gisteren aan de wandel en hij lag op een stok te knagen en stond op en toen liep hij ineens mank. Vanochtend ging het wel weer. Tot hij even niet oplette en nu loopt hij weer mank -O-

Ik stuur je wel even een berichtje op fb.
Och, het is opgelost nu.

Oh -O- toch maar even opletten of het beter gaat.
pi_150249034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:33 schreef Merlijn het volgende:
Ooit komt er een einde aan toch Puala? Toch? ;(

Ik moet de trap ook opnieuw laten bekleden... Van die prijzen word je ook niet heel vrolijk.
Ik hoop het. Voor nu heb ik eerst een geldschieter nodig of geduld.

Dat wil ik nog niet weten denk ik ;( Mijn trap is bekleed met flexxfloors laminaat, maar dan niet met het trappenpakket maar met het gewone. Ofwel: strips die loslaten omdat ze er niet voor gemaakt zijn :r
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:52:04 #181
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150249418
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik hoop het. Voor nu heb ik eerst een geldschieter nodig of geduld.

Dat wil ik nog niet weten denk ik ;( Mijn trap is bekleed met flexxfloors laminaat, maar dan niet met het trappenpakket maar met het gewone. Ofwel: strips die loslaten omdat ze er niet voor gemaakt zijn :r
Same here...
Dillema: ofwel zelf de trap vrijmaken, schuren en aflakken en daarme demping weghalen, ofwel laten bekleden en de pinpas trekken...

Hmmm...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150249547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:52 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Same here...
Dillema: ofwel zelf de trap vrijmaken, schuren en aflakken en daarme demping weghalen, ofwel laten bekleden en de pinpas trekken...

Hmmm...
Ik zou naar je agenda kijken of je tijd hebt om het zelf te doen? En of je dat mooi vind.

Volgens mij is mijn trap donker gebeitst hieronder. Dus dat zou schuren en lakken worden voor mij :Y
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:57:14 #183
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150249587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:56 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zou naar je agenda kijken of je tijd hebt om het zelf te doen? En of je dat mooi vind.

Volgens mij is mijn trap donker gebeitst hieronder. Dus dat zou schuren en lakken worden voor mij :Y
Trappen bekleden is iets wat ik moet laten doen. Ik heb dat inzicht gewoon niet... :X
Dat flexfloors gebeuren, is dat wat?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150249780
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:57 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Trappen bekleden is iets wat ik moet laten doen. Ik heb dat inzicht gewoon niet... :X
Dat flexfloors gebeuren, is dat wat?
Niet zoals het bij mij is gebruikt, maar ik vond het systeem in de woonkamer heel fijn. En ik denk dat als je het pakket speciaal voor de trap pakt en goed gebruikt dat het ook heel fijn werkt :Y
  FOK!fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 15:08:28 #185
372645 spreading
pi_150249912
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:38 schreef Puala het volgende:

[..]

De vorige bewoners hebben Agnes plafondplaten bevestigd maar niet overal en ook creatief. Ze zakken door, dus ik moet er wel iets mee maar ik weet niet wat. En het is poepbruin. En het behang heeft randjes die je ziet. Al met al niet alles dus :@

Nice! Voor jou vast minder werk. Ik heb een bijkeuken van 9m2 ofzo en je kon letterlijk 1 stap binnen zetten en meer niet. Maar nu wel weer :D
Ow, dat is inderdaad zonde, maar ook dat valt aan te passen. Is het niet nu dan over een jaar toch?

Dat klopt, maar een drukke week en alleen thuis (ben ook niet zo'n opruimer) betekend voor mij dat ik zo eerst de tafel maar eens leeg moet maken, anders kan ik niet eten vanavond ;)
maar bij jou komt het vast door de verbouwing dus dan mag het een troep zijn toch?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:13:18 #186
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150250055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Niet zoals het bij mij is gebruikt, maar ik vond het systeem in de woonkamer heel fijn. En ik denk dat als je het pakket speciaal voor de trap pakt en goed gebruikt dat het ook heel fijn werkt :Y
Geloof dat eenzelfde systeem van Cando volgende week in de aanbieding is. Toch maar eens even naar kijken.
BTW: agnesplaten die doorbuigen? hoe hebben ze die vastgemaakt dan :?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150250101
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:13 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Geloof dat eenzelfde systeem van Cando volgende week in de aanbieding is. Toch maar eens even naar kijken.
BTW: agnesplaten die doorbuigen? hoe hebben ze die vastgemaakt dan :?
Cando is klik toch? Flexxfloors is plak.

Volgens mij door latten op de bestaande schrootjes te timmeren en ze daarop te timmeren. Maar geeni dee. Dit is een gokje.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:19:54 #188
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150250271
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:14 schreef Puala het volgende:

[..]

Cando is klik toch? Flexxfloors is plak.

Volgens mij door latten op de bestaande schrootjes te timmeren en ze daarop te timmeren. Maar geeni dee. Dit is een gokje.
Klik...plak.... als het maar vastzit en ik het maar voor elkaar krijg :P

Als je een agnes plaat fatsoenlijk uitrachelt en goed in de groef duwt, kun je die met 3 schroeven/nieten vastzetten. De andere kanten zitten geklemd in de linker en achterplaat. Ze zijn toch niet nat geworden?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150250295
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:19 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Klik...plak.... als het maar vastzit en ik het maar voor elkaar krijg :P

Als je een agnes plaat fatsoenlijk uitrachelt en goed in de groef duwt, kun je die met 3 schroeven/nieten vastzetten. De andere kanten zitten geklemd in de linker en achterplaat. Ze zijn toch niet nat geworden?
Nee. Maar de vorige bewoner was een prutser. Laat ik je de 14e wel zien :')
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:26:03 #190
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150250465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee. Maar de vorige bewoner was een prutser. Laat ik je de 14e wel zien :')
Heeft die toevallig ook in mijn huis gewoond? :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150250509
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:26 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Heeft die toevallig ook in mijn huis gewoond? :P
Ik denk zoon-van. Hij is te jong geweest om al 2 huizen te hebben gekocht.
pi_150250523
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:08 schreef spreading het volgende:

[..]

Ow, dat is inderdaad zonde, maar ook dat valt aan te passen. Is het niet nu dan over een jaar toch?

Dat klopt, maar een drukke week en alleen thuis (ben ook niet zo'n opruimer) betekend voor mij dat ik zo eerst de tafel maar eens leeg moet maken, anders kan ik niet eten vanavond ;)
maar bij jou komt het vast door de verbouwing dus dan mag het een troep zijn toch?
Oh komt wel. Eerst wit schilderen en dat doet al veel denk ik :Y

Haha, ik eet altijd op de bank :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:36:18 #193
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150250811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee. Maar de vorige bewoner was een prutser. Laat ik je de 14e wel zien :')
Heb jij ook van deze constructies in huis?



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150250837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:36 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Heb jij ook van deze constructies in huis?

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we beginnen met het uberhaubt hebben van een CAI aansluiting in huis? Ik heb letterlijk een gat in een baksteen waar een kabel uit komt.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:37:25 #195
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150250857
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Zullen we beginnen met het uberhaubt hebben van een CAI aansluiting in huis? Ik heb letterlijk een gat in een baksteen waar een kabel uit komt.
_O- Wel makkelijker te verplaatsen dan die van mij :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 15:37:40 #196
372645 spreading
pi_150250865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh komt wel. Eerst wit schilderen en dat doet al veel denk ik :Y

Haha, ik eet altijd op de bank :D
Ik ook, maar vanavond komen vrienden eten. Dus dan kan dit echt niet.

En witten werkt bijna altijd, alleen niet op een gemetselde muur
pi_150250968
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:37 schreef Merlijn het volgende:

[..]

_O- Wel makkelijker te verplaatsen dan die van mij :P
Niet echt. Ik haal nu maar 50 mbit ipv 200 mbit. En ik mag nu dus gaan leuren om iemand die komt kijken wat er mis is.

Maar ik heb de aansluiting weggewerkt achter de muur :@
pi_150250980
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:37 schreef spreading het volgende:

[..]

Ik ook, maar vanavond komen vrienden eten. Dus dan kan dit echt niet.

En witten werkt bijna altijd, alleen niet op een gemetselde muur
Ook een gemetselde muur word beter van witsel :Y

Maar nee dan kan het niet _O-
  FOK!fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 15:46:11 #199
372645 spreading
pi_150251151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:40 schreef Puala het volgende:

[..]

Ook een gemetselde muur word beter van witsel :Y

Maar nee dan kan het niet _O-
Nee, dat kan je beter wegwerken met een gipswand of slopen.

Daarom, zeker omdat er een anders de neiging krijgt alles voor me op te ruimen _O-
pi_150252513
Oh ja trappen ook zo iets.. Denk dat ik die van ons maar gewoon in de lak zet.. Bespaard weer
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')