abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150118096
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:14 schreef Puala het volgende:
Klinkt best saai Geo :P

Ik ga dozen uitpakken, opruimen, de keuken sauzen en wat dingen ophangen enzo. Rommelen in huis dus :)
PSV - Ajax is anders spannend hoor. Sowieso de wedstrijd opzich, maar PSV staat al ver voor, als we nu winnen van Ajax dan is het kampioenschap eigenlijk wel zeker.

Je bent zo lekker bezig Puala.. klus klus!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 18:28:13 #102
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150118424
Nu: Pizza, bier, klussen.
Morgen: klussen, bier
Zondag: :')
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150118465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:28 schreef Merlijn het volgende:
Nu: Pizza, bier, klussen.
Morgen: klussen, bier
Zondag: :')
Pizza :9 zin in...

Maar ik pak iets anders italiaans, macaroni :9
  vrijdag 27 februari 2015 @ 18:35:17 #104
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150118622
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Pizza :9 zin in...

Maar ik pak iets anders italiaans, macaroni :9
Oud nieuws... dat was gisteren :9
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150118686


Hier heb ik ook zin in
  vrijdag 27 februari 2015 @ 18:39:48 #106
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150118765
Bestel ook daar altijd hetzelfde... Saai...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150118785
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
macaroni :9
+1

Gemaakt met varkenssaucijzen :9

Oh, en voetbal :') :{w

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 27-02-2015 18:59:21 ]
pi_150119066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:17 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

PSV - Ajax is anders spannend hoor. Sowieso de wedstrijd opzich, maar PSV staat al ver voor, als we nu winnen van Ajax dan is het kampioenschap eigenlijk wel zeker.

Je bent zo lekker bezig Puala.. klus klus!
Ik heb weinig met PSV sorry :@

Jep :D En het word zo mooi :D Vanavond liep ik tegen een rek aan wat ik voor boven de bank wil. Is tuingaas. De kassa medewerkster snapte niet wat ik er mee moest voor boven de bank :D :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:28 schreef Merlijn het volgende:
Nu: Pizza, bier, klussen.
Morgen: klussen, bier
Zondag: :')
Goeie planning. En na deze week klaar? O-)
pi_150119074
Ik heb net de boodschappen voor mijn housewarming besteld :D Laat het thuis bezorgen O-)
pi_150119168
PSV *O*

Je woont in Eindhoven of niet he :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150119216
Ik woon niet in Arnhem, mag ik dan ineens niet meer voor Vitesse zijn? :o
pi_150119238
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:55 schreef Puala het volgende:
Ik woon niet in Arnhem, mag ik dan ineens niet meer voor Vitesse zijn? :o
Precies 8-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150119367
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
PSV *O*

Je woont in Eindhoven of niet he :')
Sta je op het SHP met het kampioenschap? :7
pi_150119383
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:55 schreef Puala het volgende:
Ik woon niet in Arnhem, mag ik dan ineens niet meer voor Vitesse zijn? :o
Iemand uit Rotterdam legt het hier even voor je uit :s) .
pi_150119421
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Precies 8-)
Nee sorry niet mee eens.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:01:47 #116
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150119428
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150119505
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:00 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Iemand uit Rotterdam legt het hier even voor je uit :s) .
pi_150119565
:D theo'ke
pi_150121415
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:11 schreef Puala het volgende:
jaaa *O* nog plannen?
Als het mooi weer is naar de Amsterdamse waterleidingduinen en 's avonds een hdd in mijn servertje erbij zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2015 19:51:35 ]
  vrijdag 27 februari 2015 @ 21:09:49 #120
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150124881
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:11 schreef Puala het volgende:
jaaa *O* nog plannen?
Foto klus 2 van 3 voor vandaag klaar, vannacht nog even dronken mensen fotograferen en dan de rest van het weekend bierdrinken *O*!
Hmz...
  FOK!Fotograaf zaterdag 28 februari 2015 @ 23:10:16 #121
372645 spreading
pi_150162243
Ik weet niet of het hier al bekend was, maar op http://www.on1.com/500px/ kan je nu perfect effects 9 gratis downloaden.
  FOK!Fotograaf maandag 2 maart 2015 @ 06:07:56 #122
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150204186
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 2 maart 2015 @ 08:19:10 #125
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150204729
Elleu...

* brak *
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150205435
Goedemorgen :D
pi_150205953
Is er iemand ooit naar Zuid-Afrika op vakantie geweest? Indien ja, wat waren de plekken die je het meest zijn bijgebleven? Indien nee, jammer :D.
pi_150206128
Ik mocht uitslapen. Bellen ze van mijn werk ;(
  maandag 2 maart 2015 @ 13:03:49 #129
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150211533
Hoe was je BiLa afgelopen week?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150212012
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:46 schreef Puala het volgende:
Ik mocht uitslapen. Bellen ze van mijn werk ;(
Daarom ligt mijn telefoon nooit naast mijn bed ;)
pi_150212296
quote:
5s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:40 schreef Nalbandian het volgende:
Is er iemand ooit naar Zuid-Afrika op vakantie geweest? Indien ja, wat waren de plekken die je het meest zijn bijgebleven? Indien nee, jammer :D.
Ikke!!! *O*

De eerste olifant recht voor je auto in Krugerpark vergeet ik nooit meer, zelfs al was Krugerpark niet het mooiste pak dat we bezocht hebben! (beetje druk en toeristisch, maar wel veel mooie dieren, incl complete big five!!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest bijgebleven vind ik moeilijk te zeggen. Ik vond namelijk de apartheidsmusea, robbeneiland, sloppenwijken, etc ook onvergetelijke ervaringen, maar wij zijn meer van de natuur dus de wildparken, mooie wandelingen en met de auto toeren door swaziland etc spraken me het meeste aan :Y
pi_150213364
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:25 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ikke!!! *O*

De eerste olifant recht voor je auto in Krugerpark vergeet ik nooit meer, zelfs al was Krugerpark niet het mooiste pak dat we bezocht hebben! (beetje druk en toeristisch, maar wel veel mooie dieren, incl complete big five!!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest bijgebleven vind ik moeilijk te zeggen. Ik vond namelijk de apartheidsmusea, robbeneiland, sloppenwijken, etc ook onvergetelijke ervaringen, maar wij zijn meer van de natuur dus de wildparken, mooie wandelingen en met de auto toeren door swaziland etc spraken me het meeste aan :Y
Tof :D! Wij zijn ook meer van de natuur, dus we skippen het merendeel van de culturele zaken. Plan is om de tuin route te doen, en dan naar Durban om de parken te bezoeken. Maar eerlijk gezegd eindig ik liever in Kaapstad, dan in Johannesburg. De parken Is namelijk vroeg opstaan :O.
  maandag 2 maart 2015 @ 15:00:05 #133
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150214877
quote:
5s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:40 schreef Nalbandian het volgende:
Is er iemand ooit naar Zuid-Afrika op vakantie geweest? Indien ja, wat waren de plekken die je het meest zijn bijgebleven? Indien nee, jammer :D.
Ik ben er in 2003 geweest met een 2-weekse studiereis van mijn opleiding.

Fantastisch land.
Wij hebben uiteraard de standaard dingen gedaan, zoals een game drive in Pilanesberg National Park (aanrader: een nachtelijke game drive, je ziet heel andere zaken dan overdag), Johannesburg, Kaapstad. O.a. op Robbeneiland geweest (een 'moetje', historisch interessant maar ik vind het niet echt beklijven), maar ook Kaap de Goede Hoop bezocht.
Ook een aanrader: de tafelberg op met de kabelbaan.

Vanwege de veiligheid mochten wij niet in de sloppen komen, had graag Soweto ervaren.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150216996
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:00 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ik ben er in 2003 geweest met een 2-weekse studiereis van mijn opleiding.

Fantastisch land.
Wij hebben uiteraard de standaard dingen gedaan, zoals een game drive in Pilanesberg National Park (aanrader: een nachtelijke game drive, je ziet heel andere zaken dan overdag), Johannesburg, Kaapstad. O.a. op Robbeneiland geweest (een 'moetje', historisch interessant maar ik vind het niet echt beklijven), maar ook Kaap de Goede Hoop bezocht.
Ook een aanrader: de tafelberg op met de kabelbaan.

Vanwege de veiligheid mochten wij niet in de sloppen komen, had graag Soweto ervaren.
Thanks! Robben eiland slaan we waarschijnlijk over. Tafelberg staat wel op het programma *O*!
  FOK!Fotograaf maandag 2 maart 2015 @ 21:09:02 #135
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150230299
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:00 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Thanks! Robben eiland slaan we waarschijnlijk over. Tafelberg staat wel op het programma *O*!
Voor wanneer staat de reis op de planning?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150230737
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:09 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Voor wanneer staat de reis op de planning?
Nog niet helemaal duidelijk, maar waarschijnlijk mei of juni.
pi_150231371
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:00 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Thanks! Robben eiland slaan we waarschijnlijk over.
Vind ik toch eigenlijk wel een 'moetje' als je naar Zuid Afrika gaat... Of desnoods het Hector Pieterson Museum in Johannesburg of een ander belangrijk museum in Johannesburg of Kaapstad.

Niet omdat ik zo'n cultuur en geschiedenis fanaat ben, maar er zijn weinig landen op de wereld waar de apartheid zo'n invloed had, en vooral nog steeds heeft op het dagelijks leven van het grootste deel van de bevolking...

Maar ieder zijn ding natuurlijk ;)
  FOK!Fotograaf maandag 2 maart 2015 @ 21:39:31 #138
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150231612
quote:
7s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:19 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Nog niet helemaal duidelijk, maar waarschijnlijk mei of juni.
Oh lekker, duurt niet zo lang meer dan! :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 05:48:32 #139
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150238898
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 06:30:48 #141
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150238966
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:20 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh c_/
Kop koffie kan ik inderdaad ook wel gebruiken...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150238990
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:30 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Kop koffie kan ik inderdaad ook wel gebruiken...
Whehehe.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:37:21 #143
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150239231
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:33 schreef Uncle het volgende:

[..]

Vind ik toch eigenlijk wel een 'moetje' als je naar Zuid Afrika gaat... Of desnoods het Hector Pieterson Museum in Johannesburg of een ander belangrijk museum in Johannesburg of Kaapstad.

Niet omdat ik zo'n cultuur en geschiedenis fanaat ben, maar er zijn weinig landen op de wereld waar de apartheid zo'n invloed had, en vooral nog steeds heeft op het dagelijks leven van het grootste deel van de bevolking...

Maar ieder zijn ding natuurlijk ;)
Dan zou ik misschien eerder naar het apartheidsmuseum gaan.
Robbeneiland vond ik eerlijk gezegd interessanter vanwege het bootreisje dan het eiland zelf :X :% o|O
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150239344
Goedemorgen :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:08:19 #145
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150239460
Goedemorgen c_/!
Hmz...
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:10:14 #146
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150239481
Goedemorgen!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:41:07 #147
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150239751
Nog een bak koffie en dan de komende 8 uur interieur fotografie, kijken of we er wat van kunnen maken vandaag c_/!
Hmz...
pi_150246993
Ik
pi_150246997
Verveel
pi_150247001
Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')