Dat hoor je erg vaak. Als het dan richting vloeibaar gaat, zoals pap of vla, dan wil het wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:25 schreef kawa4 het volgende:
als ik ontbijt, is het altijd een lekker bordje brinta pap.
dat is eigenlijk het enige wat ik sochtens weg krijg
Huh? Waarin dan en is dat de vloeibare variant?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:20 schreef Apekoek het volgende:
Ik neem altijd een klein bodempje stevia als ontbijt.
Lekker zeg! Maar jij bent toch nog jong?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ontbijt is meestal vers fruit, verse broodjes van de bakker met vleeswaren of zalm met kruidenkaas oid, sinaasappelsap(vers geperst zonder vellen), melk en een kopje thee
Dat klinkt ook akelig gezond.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:47 schreef etuiedelapiel het volgende:
Liter ontbijtdrank, banaan 2 boterhammen met worst en 4 koffie. 8-11.30uur
Plus 1 multivitamine
Ik weet, gun mezelf er ook geen tijd voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt ook akelig gezond.
Wat bedoel je, etuiedelapiel? Er is niet mis mee toch.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik weet, gun mezelf er ook geen tijd voor.
Ben jij 40+ dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ontbijt is meestal vers fruit, verse broodjes van de bakker met vleeswaren of zalm met kruidenkaas oid, sinaasappelsap(vers geperst zonder vellen), melk en een kopje thee
Die ontbijtdrankjes zitten vol suiker en weinig vitaminesquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat bedoel je, etuiedelapiel? Er is niet mis mee toch.
Oh vandaar. Wist ik veel joh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
Die ontbijtdrankjes zitten vol suiker en weinig vitamines
Als er zoveel tijd tussen opstaan en ontbijt zit, zou ik kotsmisselijk worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef Geralt het volgende:
Ik ontbijt nooit. Sta meestal rond 6 uur op en eet pas tegen 9 uur half 10
Ah nee. Sta je wel 's morgens op dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:26 schreef sacha het volgende:
ik ontbijt niet, nooit gedaan![]()
om 14.00 uur kan ik eten
7 uur, elke dagquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah nee. Sta je wel 's morgens op dan?
Best welquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jij lust dus ook aardig wat. In ieder geval geen moeilijke eter.
Gebeurt ook wel eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van FANN weet ik dat ze spaghetti lust, maar als ontbijt...
Oeh, ik zou graag eens met jullie ontbijten dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Gebeurt ook wel eensals mijn Griek nachtdienst heeft gehad en dat gaat maken, eet is soms
mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |