Al 24 jaar arbeidsjaren geen dag werkloos geweest, en nog nooit een uitkering gehad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Slimme opmerking.
Studie geprobeerd?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:12 schreef golfer het volgende:
En nu aub de ME die klote-studenten laten afvoeren en leren dat ze gewoon moeten studeren en niet hun grootouders moeten nadoen die wel iets bereikt hebben waardoor ze nu deze vrijheden hebben.
En hierom:quote:
Dat serieus nemen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En hierom:
opleiding: vmbo-t hierna havo
beroep: fuck werken
hobby's/interesses: heb ik niet
quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Al 24 jaar arbeidsjaren geen dag werkloos geweest, en nog nooit een uitkering gehad.
Doe jij me dat na?
't Is een openbaar gebouw, ja?? Die hont heeft net zoveel recht om het Maagdenhuis te bezetten als die studenten!quote:
Nee, het is een universiteitsgebouw (op eigen grond). Dus die hond mag alleen blaffen met een collegekaart.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is een openbaar gebouw, ja?? Die hont heeft net zoveel recht om het Maagdenhuis te bezetten als die studenten!
Dat is dus NIET libertarisme.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nooit uitgevoerd, niemand zit te wachten om te werken voor een corrupte bovenlaag voor een hongerloontje.
Haar denken klopt juist erg goed. Dat kan ook niet anders als je een groot deel van de filosofie van Aristoteles gebruikt. Jij zegt nu dus dat ook Aristoteles' denken "niet klopt".quote:Ik zeg ook niet dat ze dom is maar wel dat haar denken niet klopt.
Of wil je soms zeggen dat je het niet eens bent met Stalin maar het wel een groot denker vond?
Vind het trouwens wel prima als dit zo afgelopen is, komt weinig nieuws meer uit.
Toen ik 8 werd was kinderarbeid al afgeschaft.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]al 34 arbeidsjaren en geen dag werkeloos geweest
Dat Engels was ook half Nederlandsquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:15 schreef trabant het volgende:
In het Nederlands gaat het toch wel effe een stukje beter, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |