Een relatief kleine groep is niet representatief voor het geheel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:35 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom stapt dat CVB gewoon niet op. Laat het democratisch gekozen worden. Als er geen vertrouwen is hoor je gewoon op te stappen.
MWa, vandaar ook de vraag om een referendum.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een relatief kleine groep is niet representatief voor het geheel.
"Stuk lamlendige waailappen" klinkt nu eenmal niet goed in het engls, dat bekt gewoon niet zoquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:37 schreef tralalala het volgende:
"My friend" is wel een beetje irritant. Dat doen normaal alleen Mocro's
Hij moet Rudolf nog even kapot maken toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:39 schreef Studeur het volgende:
Tot hoe laat gaat dit nog duren jongens, straks is iedereen moe
En de drank.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:40 schreef trabant het volgende:
De sfeer verhardt wat, mogelijk door vermoeidheid van iedereen, maar positief is dat niet.
Pas op, Louise Gunning vond de oorspronkelijke bezettersgroep al klein. Toen kwamen er 1500 mensen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een relatief kleine groep is niet representatief voor het geheel.
Per ongeluk of met opzet?quote:
Behalve de ochtendploeg van de ME, die kan ze ophalen als makke lammetjes voor de SP het ontbijt komt brengenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:39 schreef Studeur het volgende:
Tot hoe laat gaat dit nog duren jongens, straks is iedereen moe
Temp-checkje doen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:40 schreef hottentot het volgende:
Hoeveel van de aanwezigen aldaar zijn het stiekum met de Burgemeester ééns maar vinden het not done om dit te laten blijken?
Het is wel betaald met belastinggeld van onze voorouders en dus ook van ons.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
Omdat een publiek gebouw niet betekend dat er geen wetten gelden.
wat een kutstad danquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over 20 min gaan de kroegen dicht
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:41 schreef Izzy73 het volgende:
Bah bah, dit zijn de toekomstige VVD stemmers.
twitter:parool twitterde op donderdag 26-02-2015 om 00:40:30Volgens Van der Laan komt er een 'vreedzame uitzetting' #Maagdenhuis http://t.co/1gMLwNtnnc reageer retweet
precies, dacht ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:40 schreef Voszje het volgende:
Dat handje erbij van dat brillenwijf. Rot.op.echt.
Het gaat niet over moslims hè.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
6 deeltjes voor dit kansloze geneuzel?
Dan ook met het mijne, en van mij mogen ze oprotten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is wel betaald met belastinggeld van onze voorouders en dus ook van ons.
Ik zie nu een tiental rode sjaal dragende, droevig kijkende harries in een lege Maagdenhuis staan in mijn verbeeldingquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve de ochtendploeg van de ME, die kan ze ophalen als makke lammetjes voor de SP het ontbijt komt brengen
Wilt nog steeds niet zeggen dat de Nederlandse wet daar niet geldt, en dus uitgevoerd mag/kan worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is wel betaald met belastinggeld van onze voorouders en dus ook van ons.
Aan de kapsels te zien denk ik eerder GL.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:41 schreef Izzy73 het volgende:
Bah bah, dit zijn de toekomstige VVD stemmers.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:42 schreef tralalala het volgende:
We hadden wel een FOK!meet kunnen houden daar, een treetje halve liters erbij en mee joelen.
Wrijf het er maar in. Ik heb verdorie niets in huis vanavond. Revolutie is mooi, maar je moet er wel wat te drinken bij hebben.quote:
Maagdenhuis is geen publiek gebouw hoor. Is eigendom van de Universiteit van Amsterdam een een van de weinige Amsterdamse gebouwen die ook nog op 'eigen' grond staat (geen erfpacht).quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
Omdat een publiek gebouw niet betekend dat er geen wetten gelden.
De babyboomers waren vroeger ook hippiesquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Aan de kapsels te zien denk ik eerder GL.
Ik ga niet met m'n handjes wapperen hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:42 schreef tralalala het volgende:
We hadden wel een FOK!meet kunnen houden daar, een treetje halve liters erbij en mee joelen.
Ik ging af op wat die knuppels aan de andere kant van die camera zeidenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maagdenhuis is geen publiek gebouw hoor. Is eigendom van de Universiteit van Amsterdam een een van de weinige Amsterdamse gebouwen die ook nog op 'eigen' grond staat (geen erfpacht).
daarom gewoon via je tvquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:43 schreef Gezicht het volgende:
Streamt lagt opeens als de ziekte hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |