Oh nee, geen last vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus precies.
Dinsdags meestal nog wel even een dipje.

quote:

Ja dat hebben de meeste mensen haha. Moet echt nog te vaak ID kaart laten zien als ik sigaretten haalquote:

quote:

Ik steun je wel, ouwe!quote:

Beter dan ouder eruit zienquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat hebben de meeste mensen haha. Moet echt nog te vaak ID kaart laten zien als ik sigaretten haalGodver.

Dat is dan ook gewoon voor iedereen verplicht. 25 of 60quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat hebben de meeste mensen haha. Moet echt nog te vaak ID kaart laten zien als ik sigaretten haalGodver.

Jij bent bijna bejaardquote:

Ja maar wat een bullshit. Ze weten en zien echt wel dat ik ouder ben dan 18quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon voor iedereen verplicht. 25 of 60

Oh shi... Grandpa spotted.quote:

niet overdrijven, alleen snowy zou een dochter van me kunnen zijn en zelfs dan zou ik al heel vroeg moeten zijn geweestquote:

Ik dacht ik zeg t liefquote:

Echt hè, dat is veel beter. Vieze oudjes hier.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef Snowbells het volgende:
Jullie worden allemaal lelijk en rimpelig wanneer ik nog in de bloei van mijn leven zit

quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet je hoe moeilijk het schatten is of iemand tussen de 18-25 is

mannen worden niet oud en lelijk, wij rijpenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef Snowbells het volgende:
Jullie worden allemaal lelijk en rimpelig wanneer ik nog in de bloei van mijn leven zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |