Kunnen naast leuk ook heel nuttig zijn. MDMA zou als medicijn gebruikt kunnen worden in de psychiatrie, net als lsd. Maar geen onderzoek mogelijk omdat het een lijst-1 drug isquote:

dat valt best tegenquote:

Ben bijna volwassen lul!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook nog veel te jong..
en hebt geen massa..

Dat kan wel ja maar meh drugsquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kunnen naast leuk ook heel nuttig zijn. MDMA zou als medicijn gebruikt kunnen worden in de psychiatrie, net als lsd. Maar geen onderzoek mogelijk omdat het een lijst-1 drug is

ik dacht dat jij 16 wasquote:

Hoezo meh?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat kan wel ja maar meh drugs

Hahaquote:

Vind after pil brak minder erg dan een kater van drank.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ben dag erna beetje brak maar dat is niet anders dan op de meeste andere zondagen.
Leeftijd heeft er niet zo zeer mee te maken. Het is niet alsof een 30 jarige anders reageert op een pil. Massa daarentegen is wel belangrijk ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook nog veel te jong..
en hebt geen massa..

mijn oprechte excusesquote:

Ja ik ook. 100x minder erg. Ben beetje moe en lui enz maar voel me altijd wel gewoon goed. Dag erna ook, dag daarna ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind after pil brak minder erg dan een kater van drank.

I dunno, vind daar niks aan ook al nooit gedaan. Maar ik ben ook iemand die niet graag meds slik bijv.quote:

Nouja niks mis mee tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I dunno, vind daar niks aan ook al nooit gedaan. Maar ik ben ook iemand die niet graag meds slik bijv.

Ieder zn eigen dingquote:

Dat dus precies.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook. 100x minder erg. Ben beetje moe en lui enz maar voel me altijd wel gewoon goed. Dag erna ook, dag daarna ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |