Weet ik wel ...quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:16 schreef sacha het volgende:
teveel eer sjoef, mijn kleine broertje heeft de smileys gemaakt
Ik o.a. deze:quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:16 schreef sacha het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik wel ...
Maar jij gebruikt ze toch
Goedemorgen mevrouwquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo
Beetje te lang met mijn collega gekletst, dus nog niet zo lang thuis
En hoe klein is hij dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:16 schreef sacha het volgende:
Het heeft gewerkt (deels).quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zag ik nou voor ijzerwerk voorbij komen in een eerder topic? Het zal je lijf maar bij elkaar moeten houden zeg...
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo
Beetje te lang met mijn collega gekletst, dus nog niet zo lang thuis
Juup valt bijna uit elkaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zag ik nou voor ijzerwerk voorbij komen in een eerder topic? Het zal je lijf maar bij elkaar moeten houden zeg...
Doeiquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb weinig tekst vanavond, mijn voorraad is op mijn werk verbruikt
Je hebt ook geen strip personage verdient zoals velen hier in de miljoenen slagquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb weinig tekst vanavond, mijn voorraad is op mijn werk verbruikt
wrijf het er maar even in sjoefquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt ook geen strip personage verdient zoals velen hier in de miljoenen slag
NEE!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
nah![]()
zal ik een ziekenboegje voor je openen in 40+?
Wees blij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb die onzinnige miljoenenjacht compleet gemist
Staat inmiddels wel een mooie strip in van Voxs, min of meer een samenvattingquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb die onzinnige miljoenenjacht compleet gemist
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op ... voordat he het weet is ze met je getrouwd
Had je gedroomdquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:33 schreef sacha het volgende:
iedereen weggejaagd?
dan kan ik rustig slapen
Nee hoor, ik zit alleen even met 2 dolle katten die nu al mijn aandacht opeisen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:33 schreef sacha het volgende:
iedereen weggejaagd?
dan kan ik rustig slapen
Welke ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja zeg, is het nou eens klaar met die paashazen?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja zeg, is het nou eens klaar met die paashazen?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
hou dan op met dat vrouwen gezeik
Ik heb een lekkere reep chocolade. Jammie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik shoarma, maar ik neem wel genoegen met een paar boterhammen met kaas
Dus je gaat doorhalen tot je ons allemaal weg hebt gejaagd...quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
willen en kunnen is nogal een verschil
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere reep chocolade. Jammie.
Schijfjes komkommer enzo...quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou niet zo van boterhammen met kaas, behalve als er veel extra dingetjes bij zitten
EN getostied zijn ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou niet zo van boterhammen met kaas, behalve als er veel extra dingetjes bij zitten
Hoe lang heeft ze?? Wordt een lange nacht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je gaat doorhalen tot je ons allemaal weg hebt gejaagd...
Ajvar?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Tosti is heerlijk ja. Bij boterhammen met geitenkaas wil ik appelstroop, bij gewone kaas mosterd en komkommer of sla en anders doet ajvar het ook wel
Het is pas lekker als het een beetje aangekleed is.quote:
wat een gedoequote:Op donderdag 26 februari 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is pas lekker als het een beetje aangekleed is.
In tegenstelling tot sommige vrouwenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is pas lekker als het een beetje aangekleed is.
Dan eet jij je brood toch gewoon droog met een glas water....ik kleed brood altijd aan.quote:
http:// teveelquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ajvar ja [ [url=http://http://pilotgida.com/imag(...)0x500.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat is dat ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ajvar ja [ [url=http://http://pilotgida.com/imag(...)0x500.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zei het om af te wachten wie van jullie die opmerking ging maken, je bent de winnaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige vrouwen
Potje rode ....?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:52 schreef Doedezemaar het volgende:
He verdorie, het werkt toch niet fijn, die gewone lay-out, misschien toch weer terug naar de mobiele versie
Lijkt mij erg lekker die Ajvarquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:52 schreef Doedezemaar het volgende:
He verdorie, het werkt toch niet fijn, die gewone lay-out, misschien toch weer terug naar de mobiele versie
Had ik al verw8quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei het om af te wachten wie van jullie die opmerking ging maken, je bent de winnaar.
Is dat een soort paprika puree dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Kennen jullie echt geen ajvar? In elk Turks winkeltje te koop en volgens mij heeft zelfs de Albert Heijn het
AH in dit gat niet i.i.g. anders had ik het echt wel geweten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Kennen jullie echt geen ajvar? In elk Turks winkeltje te koop en volgens mij heeft zelfs de Albert Heijn het
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had ook alles op jouw gewed.
Van geroosterde paprika, aubergine, knoflook...quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een soort paprika puree dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |