Nou in dat statement alleen al gaat best wat foutquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets fouts, dus de politie heeft het niet op mij.
Goed technisch punt dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:12 schreef trabant het volgende:
Discussieer toch gewoon verder in je moerstaal als het talenonderwijs hier zo belabberd is.
ik gok dat er pas zaterdagochtend ontruimd gaat worden als er vannacht niets gebeurtquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fylax weet alles zo goed, die volgt Louise op als voorzitter van het CvB
Ach, alsof die hippies dat doorhebbenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hij speelt het spelletje ook gewoon mee, geniaal.
Wat een baas, hij speelt met ze mee, en daarna walst hij ze verbaal en met feiten omver.
Wat een baas.
eensch... dat gehouw is niet om aan te horen..quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:12 schreef trabant het volgende:
Discussieer toch gewoon verder in je moerstaal als het talenonderwijs hier zo belabberd is.
twitter:AT5 twitterde op donderdag 26-02-2015 om 00:10:49Hoofdcommissaris Aalbersberg: 'We zijn hier om in gesprek te gaan, niet om te ontruimen' http://t.co/BhQlmGtz7c reageer retweet
Die verslaggever van at5 moet dan nog tot zaterdagochtend doorquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:13 schreef Droopie het volgende:
ik gok dat er pas zaterdagochtend ontruimd gaat worden als er vannacht niets gebeurt
of "racisme"quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ach, alsof die hippies dat doorhebbenDie komen met voorbeelden van Mexico
Wel vermakelijk dit.
En tegen die bezuinigingen in gaan werkt al drie jaar lang niet op de wettelijke manier, want zolang studenten gedwee zich aan de wet houden, en netjes van het Bungehuis en het Maagdenhuis af blijven, zoals de rechter verlangt, kan het management van het UvA het onderwijs verder verneuken (onder andere door de bezuinigingen, inderdaad, maar ook door eigen incompetentie) zonder al te veel weerstand.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op wat voor manier gaat het onderwijs achteruit omdat studenten zich netjes aan regels en wetten houden? Heeft meer te maken met bezuinigingen van bovenaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |