Niet? Waar heb je dat gehoord? Op de stream? Was even niet aan het opletten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:03 schreef tralalala het volgende:
Geen ingrijpen.Dan kan de stream uit.
Heeft van der Laan laten weten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Niet? Waar heb je dat gehoord? Op de stream? Was even niet aan het opletten.
En GVD KAP EENS MET DAT STEENKOLEN ENGELS!
Dezequote:Op woensdag 25 februari 2015 20:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nederland anno 2015: Als je je niet laat horen ben je een slaafje dat gewillig voorover bukt om zich door de overheid te laten nemen. Doe je het wel dan ben je smerige hippie die de ME maar eens wat goede manieren in moest rammen met een gummiknuppel.
Wat je ook doet, het is nooit goed.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft van der Laan laten weten.
als je het geen leuke universiteit vindt ga je toch lekker naar een andere uni ?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:27 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
niet zomaar natuurlijk
wat vind je van de reden?
gaat niet alleen om de uva natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je het geen leuke universiteit vind ga je toch lekker naar een andere uni ?
Jawel daar gaat het wel over, waarom moeten ze de uva lastigvallen dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:11 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
gaat niet alleen om de uva natuurlijk
overigens zijn er studies die alleen op de uva worden gegeven
en het gaat er natuurlijk ook niet om of een uni 'leuk' is
Blijkbaar krijgen ze nu de attentie. Als ze het anders niet gedaan hadden, dan was er nu geen aandacht besteed. Hopelijk wordt de rest ook zo in tegenstelling tot de zwijgende kudde dat rondloopt in Nederland.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt, wat een verschrikkelijke generatie kutpubers is dit zeg.
Oh we krijgen geen gelijk, dan breken we maar het Maagdenhuis open in de hoop dat ze wel naar ons luisteren. En dan die triomfantelijke berichten op Twitter
---
[ afbeelding ]
Nina @nina_e_
Volgen
We zijn binnen! Maagdenhuis bezet!!!!!
---
Ik hoop echt oprecht dat de politie en de ME nu eens hardhandig optreed optreedt. Keihard met de gummiknuppel straffen dit volk. We krijgen geen gelijk dus proberen we het maar met geweld![]()
![]()
![]()
![]()
Geweld beantwoorden met geweld dus en niet dat zachtzinnige zoals gisteren.
http://newuni.nl/eisen/quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jawel daar gaat het wel over, waarom moeten ze de uva lastigvallen dan?
Toch zijn er veel studenten het wel met ze eens. Op mijn studentenvereniging van honderd man hoor ik alleen steunbetuigingen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Niet stemmen want misschien verliezen we
maw, de stakers zelf weten dat ze met een minderheid zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |