quote:
ik begin zn postcount te snappenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
daar antwoordt hij helaas niet op geloof ik
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
nogmaals, heb je enig idee waar t over gaat?
Een beetje. Ookal wist ik 100% alles over dit, had ik alsnog gezegd dat de ME had mogen komen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
daar antwoordt hij helaas niet op geloof ik
nee leg het even kort uitquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
nogmaals, heb je enig idee waar t over gaat?
Dit dus. LAAT DE ME KOMENquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Zo en nu met de waterspuit naar binnen rijden.
Ja, ik heb het over de inrichting van het gebouw hè. Niet alle docenten zijn zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn deur staat altijd open voor studenten.
Beetje jammer dat ze me een werkplek buiten de campus hebben gegeven vanwege ruimtegebrek.![]()
en waarom? Op welk gebied ben jij t eens met het CvB?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Een beetje. Ookal wist ik 100% alles over dit, had ik alsnog gezegd dat de ME had mogen komen.
Ik ben het met niemand eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
en waarom? Op welk gebied ben jij t eens met het CvB?
ja anders pak je de krant er ff bijquote:
Ga toch slapen, morgen kan je aan je docent op school vragen waar dit over gaatquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben het met niemand eens.
Ik vind het een beetje laf dit, ga lekker buiten demonstreren ofzo.
Die komt pas morgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja anders pak je de krant er ff bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |