Ted?quote:
Het blijft een gokquote:
Dat wordt een deksels record.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:39 schreef marcodej het volgende:
Thomas ligt voor! Terwijl ie rustig zou starten.
Beetje overhyped.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat er maar 81 liedjes beter zijn dan dit?
Radio 2-luisteraars kunnen goede muziek waarderen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat er maar 81 liedjes beter zijn dan dit?
Ik zie niemand met krullen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik wil hem bij zijn krullen pakken en dan een paar keer keihard zijn hoofd op de tafel slaan.
ja dat heb ik ook bij Paul Rabberingquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik wil hem bij zijn krullen pakken en dan een paar keer keihard zijn hoofd op de tafel slaan.
Paul Rabbergod.quote:
Omdat we alleen maar een generieke sound aan het pluggen zijn en niet interessants doen. En dan zijn de acts uit de GB en de VS kwalitatief gewoon beter.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:45 schreef Pandaplint het volgende:
Haten op succes
Welkom in Nederland.
Oja, natuurlijk.quote:
Beetje glad wel.quote:
Moet je dat aan ons vragen?quote:
Mwa, misschien niet het geschikte topic.quote:
Behalve Sylvana.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:50 schreef marcodej het volgende:
Pietertje voegt echt niks toe. Zoals 80% van de tafelgasten niks toevoegt.
Dit in Zembla over die gentech in Argentinie is wel zorgwekkend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor met het mes op tafel.
Ik vertrouw Zembla voor geen meter. En 95 % van de gedoe rondom gentech is pure hysterie van mensen die ook tegen inentingen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit in Zembla over die gentech in Argentinie is wel zorgwekkend.
Maar ook ik zet natuurlijk voetbal opquote:Tuxedo is een samenwerking tussen multitalent Mayer Hawthorne en hiphop-producer Jake One. De single 'Do It' is de eerste fijne kennismaking met Tuxedo. Voor de clip van het nummer werd professioneel danser Isaac Tualaulelei ingeschakeld. Het resultaat is een video vol indrukwekkende dansmoves op een pakkende plaat.
Die het trouwens niet eens over chansons gaat hebben maar over Napoleon.quote:
Mijn ouders hebben dat boek. Zal het eens bekijken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Een adembenemende geschiedenisles, dat klinkt niet als een gepaste introductie.
Of verbranden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat boek. Zal het eens bekijken.
Nee dan krijg ik ruzie.quote:
Maar het is voor hun eigen bestwil.quote:
Zij hebben het al gelezen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar het is voor hun eigen bestwil.
dat zat ik ook net te denkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:11 schreef Monolith het volgende:
Het gaat in ieder geval niet over chansons.
ik had nu liever Joe Dassin gehoord.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:11 schreef Monolith het volgende:
Het gaat in ieder geval niet over chansons.
Hij doet dit beter dan zijn geneuzel over Aznavour!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:37 schreef marcodej het volgende:
Dit kan zo als entertainment op een cruiseschip.
of een ferry.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:37 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:37 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het gezien, Matthijs is buiten DWDD altijd veel leuker vind ik. Meer zichzelf. Hij zat heel enthousiast te vertellen over DTVDD en gezellig mee te lachen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:45 schreef Martinello het volgende:
Matthijs zit vanavond bij Tan zie ik net.
Die doet geen reet in dat programmaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
De Kwis![]()
En dan Paul credits geven
Yep, die zit alleen in het programma omdat hij bij de VARA onder contract staat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die doet geen reet in dat programma
ggmm komt zoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:11 schreef Paxcon het volgende:
Een 'Uhh, oke' is hier wel op z'n plek
Hoezo kijkt Karina nooit meerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic is de laatste tijd behoorlijk dood inderdaad.
De wedstrijd ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:21 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is echt wel cool en indrukwekkend
Die bejaarden die op vakantie gaan in de camper/caravan kijkt ook wel lekker weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen maar topshows daar![]()
Groeten van Max![]()
Bed & Breakfast
Zeker weten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die bejaarden die op vakantie gaan in de camper/caravan kijkt ook wel lekker weg.
Youtube link toevalligquote:
Lachen om mongooltjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:42 schreef GGMM het volgende:
Leuke televisie om mensen met een psychische stoornis uit te buiten
Voel je je aangevallen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:42 schreef GGMM het volgende:
Leuke televisie om mensen met een psychische stoornis uit te buiten
Ik zal niet meer over psychiatrische ziektes hebben ok?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:45 schreef schoolstudent het volgende:
Opvallend hoe goed de vrijdagaflevering altijd is t.o.v. de rest van de week. Enige klacht tot nu toe is Conan.
Mediauitzending is vaak een topshowquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:45 schreef schoolstudent het volgende:
Opvallend hoe goed de vrijdagaflevering altijd is t.o.v. de rest van de week. Enige klacht tot nu toe is Conan.
ConanGODquote:
En daarna mediageil zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:49 schreef SilentChaos het volgende:
Sneu hoor voor die mensen en de naasten
Wie? Anita?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |