Staat er een straf op onder de lijn rijden?quote:
Terwijl het natuurlijk allemaal weinig zegt met zo'n poging. Maar goed, iemand langzaam in zien storten is zelfs leuk dan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:39 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja, en met verschillen, net als laatst bij het schaatsen. Meelopende lijntjes op de baan
Kans op op je muil gaan is genoeg straf denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staat er een straf op onder de lijn rijden?
Cote d'Azur mag je niet op, maar dan ga je ook de blokken in.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staat er een straf op onder de lijn rijden?
Explain?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kans op op je muil gaan is genoeg straf denk ik.
Kijk eens op blauwe gedeelte van de baan in de bochtenquote:
Zou hij gisteravond met wat latina's en coronaatjes doorgebracht hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:42 schreef franklop het volgende:
kan zelfs op rechte stuk fiets niet helemaal recht houden..
Ah, zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk eens op blauwe gedeelte van de baan in de bochten
Ja idd, gemiste kans van de organisatie daar / UCIquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel slecht in beeld gebracht zo zonder tussenstand.
Beetje als een schaatser, door eerst een beetje naar buiten te sturenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk eens op blauwe gedeelte van de baan in de bochten
twitter:daniellloyd1 twitterde op woensdag 25-02-2015 om 19:36:17Thomas Dekker is currently 5 minutes into his hour record. At this point, Rohan Dennis was also 5 minutes into his. Neck and me know so far. reageer retweet
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:44 schreef franklop het volgende:
twitter:daniellloyd1 twitterde op woensdag 25-02-2015 om 19:36:17Thomas Dekker is currently 5 minutes into his hour record. At this point, Rohan Dennis was also 5 minutes into his. Neck and me know so far. reageer retweet
Twee camerastandpunten is ook wat irritant.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel slecht in beeld gebracht zo zonder tussenstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |