Nou, wou 'm eigenlijk gunnen aan iemand die iets leuks weetquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij had de lapo dus eigenlijk mag jij de TT verzinnen. Dus zeg maar als je wat anders weet.
Loop ze! Straks is het alweer 9 uur!quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Tijd om te gaan hardlopen. Tot straks dames.
90 minuten langquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Dat betekent gekkenhuis zo blijkt.
Nouja, weinig aan gelogen natuurlijk!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
a10 nooit gezien enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
90 minuten lang
Voor onze club uit Amsterdam
Gekkenhuis op de tribune
Niemand die ons stoppen kan
Iedere dag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je dat ook, dat je een keuze maakt en eerst spijt hebt, dan weer een tijdje goed en na een tijdje weer spijt voelt opkomen?
En hoe ga je daarmee om?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedere dag.
Maar serieus; ja, wel eens. Welke keuze?
Te vaakquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je dat ook, dat je een keuze maakt en eerst spijt hebt, dan weer een tijdje goed en na een tijdje weer spijt voelt opkomen?
Jawel, komt weleens voor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slechtquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En hoe ga je daarmee om?
Die ene waar ik je laatst over vertelde, hoeven we hier niet uitgebreid te bespreken trwns.![]()
Watwatwatquote:
Het gaat zo los: http://www.at5.nl/artikel(...)s-tegen-uva-bestuur#quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef Divje het volgende:
Halverwege een film erachter komen dat je 'm 3 weken terug ook al hebt gezien. En blijkbaar zo slecht vond dat je m direct uit je geheugen wist
[..]
Watwatwat
Oe rellenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat zo los: http://www.at5.nl/artikel(...)s-tegen-uva-bestuur#
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:26 schreef Scrummie het volgende:
He div, die kaarten he, die ik zou winnen. Heb ik niet gewonnen. Maar.. wie wel? Een ajacied ... Dikke faal.
Ja typisch Feyenoord weerquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:26 schreef Scrummie het volgende:
He div, die kaarten he, die ik zou winnen. Heb ik niet gewonnen. Maar.. wie wel? Een ajacied ... Dikke faal.
foto!quote:
Haha ja daar let jij wel op, is me ook iets te!quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die nagels , blegh . Maar ja daar letten jullie natuurlijk niet op.
En goeiemorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
navelpiercing en super hoge laarsen ubergrote duimring en het meisje mag best een boterham eten haar bot steekt te ver uit!quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die nagels , blegh . Maar ja daar letten jullie natuurlijk niet op.
En goeiemorgen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha ja daar let jij wel op, is me ook iets te!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |