Incheckpaal in Groningen deed het nietquote:
Maybe, maar dat trekt me nu ook weer niet echt zo.quote:
Etsuquote:
Really?quote:
Kopen danquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:30 schreef pixelbitty het volgende:
In reactie op de TT ik wil ook wel eens wat!
Nick heeft nog een worst(je) in de aanbiedingquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:30 schreef pixelbitty het volgende:
In reactie op de TT ik wil ook wel eens wat!
Mensen verkoop is illegaal volgens mijquote:
Jongere mannenquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nick heeft nog een worst(je) in de aanbieding
kidnap een optie?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mensen verkoop is illegaal volgens mij.
Ik vind Arriva wel oké ja, en NS... heb ik niet zo'n hoge dunk vanquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Really?
Hoe is t met je btw?
Jongens*quote:
Wat is er goed aan dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind Arriva wel oké ja, en NS... heb ik niet zo'n hoge dunk van
Meh, niet echt geweldig. Met jou?
Rijden bijna altijd wel, zelden vertraging gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is er goed aan dan?
Pijn? Ja met mij gaat het top, voel me goed.
Oh oh nice.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rijden bijna altijd wel, zelden vertraging gehad.
Jeps.
Mooi
quote:
Nee, eigenlijk alleen maar slechterquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh oh nice.
Wel iets beter hoop ik? (Ik moet eens je topic doorlezen)
Muziek he
Hmfquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk alleen maar slechter
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)n_de_trein_te_fappen
Raad eens wat voor ijs ik gister hadquote:
B&J sandwich?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Raad eens wat voor ijs ik gister had
You're goddamn rightquote:
Kom halen danquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Als ik naar die meet ga, neem ik er 1 voor je mee
Wel tof opzich, maar tussen Dordrecht en Geldermalsen geen 1e klasquote:
1e klasquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel tof opzich, maar tussen Dordrecht en Geldermalsen geen 1e klas
Stoppen wel overal.
Zit liever in een een NS-trein though.
Ik moest een paar maanden geleden dat ik 's nachts in m'n eentje de trein naar Delft pakte eerste klas gaan zitten van de conducteur.quote:
Voor jou maak ik een uitzondering op de regelquote:
Liefquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest een paar maanden geleden dat ik 's nachts in m'n eentje de trein naar Delft pakte eerste klas gaan zitten van de conducteur.
Goed planquote:
Wat haat je op mn jasquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Juist tof. Rustig, geen petjes en bontkraagjes.
Nawhquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering op de regel.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Juist tof. Rustig, geen petjes en bontkraagjes.
quote:
Ik help je welquote:
Jaquote:
Maar alleen voor jouquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
hij kwam op het perron naar me toe en toen heeft ie me vriendelijk verzocht toch maar eerste klas te gaan zitten ivm wat probleempjes op het traject die nacht![]()
Hij kwam later nog langs kaartjes controleren, komt ie bij mij 'ah hier zit je! Goed zo' en hij loopt weer door
Tofquote:
Maybequote:
Oh, apart.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ja die beige jas is tof, maar kan helaas niet goed dicht
Jaquote:
Wanneer is de datequote:
N'awhquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij was hoofdconducteur op die trein die ik moest hebben, en hij vond het wel een fijne gedachte dat ik als klein blond meisje in m'n eentje veilig eerste klas ging zitten![]()
Hij zei ook dat als het nog een keer gebeurt dat ik alleen met de nachttrein moet, ik me dan gewoon standaard even moet melden bij de hoofdconducteur of ik eerste klas mag gaan zitten
maar zoveel mensen zitten dan toch niet in de trein?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij was hoofdconducteur op die trein die ik moest hebben, en hij vond het wel een fijne gedachte dat ik als klein blond meisje in m'n eentje veilig eerste klas ging zitten![]()
Hij zei ook dat als het nog een keer gebeurt dat ik alleen met de nachttrein moet, ik me dan gewoon standaard even moet melden bij de hoofdconducteur of ik eerste klas mag gaan zitten
Koen!quote:
Omdat vechtersbaas.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar zoveel mensen zitten dan toch niet in de trein?
Waarom mag ik niet eerste klas
True thatquote:
Ik vond het wel chillquote:
Koentjuhquote:
Klopt, maar dat was juist het puntquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar zoveel mensen zitten dan toch niet in de trein?
Waarom mag ik niet eerste klas
Ja topquote:
Hm ja dat is waarquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het wel chill
[..]
Koentjuh
[..]
Klopt, maar dat was juist het puntHoe drukker de trein, hoe veiliger in principe..
Maar als jij in een praktisch lege coupé zit en er komt een gozer of een groepje je lastig vallen...
Vakantie hierquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de week is doormidden, gaat de goede kant op dus
Maargoed, Hij zei dat er die nacht wat incidentjes waren geweest op het traject, dus blijkbaar was het gewoon zo'n nacht. Dus vandaar dat ie specifiek naar me toe kwamquote:
In je dromenquote:
LEES JE DIT NICKquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
LB's lowkicksze chopped die lange benen van je neer
quote:
Koenquote:
In your dreamsquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Je dinnetje is wel deaud binnenkort.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Boh vandaag weer paar km's gereden
Met wat? Een paard? een auto? een scooter? een motor, een bus, een trein, Geo, fiets?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Geoquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met wat? Een paard? een auto? een scooter? een motor, een bus, een trein, Geo, fiets?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hebt op Geo gereden? Neat.quote:
Op de stang.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Je hebt op Geo gereden? Neat.
Geo rijden? Begrijp ik welquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo rijden? Begrijp ik wel
Eerst had je alleen zwakke competitie van FL, maarja toen kwam LB erbij .. toen ging het snel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Maar jij moest hem weer afpakken
Als een baas.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Maar jij moest hem weer afpakken
Een jaar? Zomg.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar auto fokker, is een jaar geleden dat ik voor t laatst heb gereden
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar auto fokker, is een jaar geleden dat ik voor t laatst heb gereden
Ja mja mn instructrice hequote:
Wou t zelf nietquote:
Bruh luister jij wel eensquote:
Tettenquote:
Uh zomervakantie?quote:
Dan moet je hem even vrij laten, dan kan hij even wat adem halenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Behoorlijke druk op mijn gulp zegmaar.
Nee, heb al 2 jaar mn rijbewijsquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar je bent nog aan het lessen?
Bedanktquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die hangen, stalagmieten staan omhoog
Snap ik, maar zit bij mijn oma.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan moet je hem even vrij laten, dan kan hij even wat adem halen
Nouja, net alsof je oma nog nooit een penor heeft gezien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Snap ik, maar zit bij mijn oma.
Oh godver ik zag t voor mequote:Op woensdag 25 februari 2015 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Snap ik, maar zit bij mijn oma.
Nee mijn oma is nog maagdquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, net alsof je oma nog nooit een penor heeft gezien.
Nat broekje nu natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh godver ik zag t voor me
Welk tobo is dat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:52 schreef LompeHork het volgende:
Dit moet niet veel belachelijker worden, mijn keyboard houdt een heatmap bij, op de fucking toetsen
Bedankt Hansquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huehue
grapjes maken over je familie
WASD heetst?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:52 schreef LompeHork het volgende:
Dit moet niet veel belachelijker worden, mijn keyboard houdt een heatmap bij, op de fucking toetsen
WASD red hotquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:52 schreef LompeHork het volgende:
quote:
quote:
is dat die nieuwequote:Op woensdag 25 februari 2015 19:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
creme de la creme natuurlijk
[ afbeelding ]
Bohquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yup. Maar dat telefoongebeuren is karig, is gewoon een plastic houdertjequote:Op woensdag 25 februari 2015 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dat die nieuwe![]()
daar kun je toch telefoon opzetten
je bent aan het solliciteren naar een pak rammelquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoi Jesper Sukkel. Mijn naam is Erik.
We hebben nog gelijk ookquote:
oh geen connector ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup. Maar dat telefoongebeuren is karig, is gewoon een plastic houdertje
Niice.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope, helaas niet. Was ook niet doenbaar denk ik, gezien bij sommige telefoons die troep aan de zijkant zitquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent aan het solliciteren naar een pak rammel
ben niet bang voor jou blaaskaakquote:
bij iphone (meesterras) nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Was ook niet doenbaar denk ik, gezien bij sommige telefoons die troep aan de zijkant zit
23 mei ben ik erquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben niet bang voor jou blaaskaak
030 represent
al mijn niggers zijn hier
[..]
bij iphone (meesterras) niet
Iphone is pauper man, plastic behuizingquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij iphone (meesterras) niet
Dan ben ik er niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ben ik er niet
kom maandag maar
5 nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iphone is pauper man, plastic behuizing
Hoiquote:
ben niet op kleine dingen en zuip nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon beetje stelen, beetje zuipen toch.
[..]
Ja, dat moest er even uit
Altijdquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:04 schreef LompeHork het volgende:
Geniet maar drink met maten, geen liters bier maar vaten.
Ze missen je in hun gelederen.quote:
Yepquote:
minst leuke van mastermoviesquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:07 schreef Azorius het volgende:
Goede TT, tijd om een pizza'tje te bestellen. Ik was de tijd een beetje vergeten door m'n studiestruggles.
welke vond jij dan de leukste?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
minst leuke van mastermovies
Vind je? Ik vond deze en Barry Pooter altijd hilarisch.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
minst leuke van mastermovies
En ditquote:
http://www.at5.nl/artikel(...)rs-tegen-uva-bestuurquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:13 schreef DrNick het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)gdenhuis-binnen.html`
Helemaal waus.
neem een nieuw oor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Godver, begin ook oorpijn erbij te krijgen
Nee.quote:
Ik zou oor erger vinden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Vraag mij af wat ik nou irritanter vind. Oorpijn of keelpijn.
Ja denk dat ik oorpijn ook het meest vervelend vind. Damn wat een kut gevoel. Maar probeer er niet teveel op te letten, dan valt het nog wel mee.quote:
quote:
Op de Nederlande wikipediapagina staan een aantal specificaties van de Nintendo DS met de Japanse termen er bij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Whut I gonna be? Man or male?
lolol baas.
ff lezenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de Nederlande wikipediapagina staan een aantal specificaties van de Nintendo DS met de Japanse termen er bij.
ANAROGUTATCHIPANERU (= Analog Touch Panel)
MEGACHIPPUS (= Megachips)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nintendo_DS#Specificatie
chipsquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Haha mijn ene oor zit ook gewoon dicht. Hoor mezelf vet duidelijk chips eten
Je vind het wel gezellig hier hequote:Op woensdag 25 februari 2015 21:48 schreef Koen66 het volgende:
ezelf vet duidelijk chips eten
chips
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze zakjes (gekocht bij de Kruidvat, 8 in een verpakking *4 van iedere smaak*):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben een SC-hopperquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je vind het wel gezellig hier he
klopt, heel lang geleden wel eens geweest.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar deze heb je kennelijk altijd gemist
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, heel lang geleden wel eens geweest.
in ONZ hield ik het altijd bij R'49 alleen. Zag het laatst bij Bitty in de Pohi, dus ook maar ff kijken
warme olijfolie in je oren tiefen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Zonder een bezoekje aan de huisarts ga ik echt een kut weekend tegemoet.
Mweh.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
warme olijfolie in je oren tiefen.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dat heb je met chips, want dan word je zwaar hahahahahahaa
Nouja, de kast zit vol met eten, maar geen chipsquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is al overleden aan de honger.
quote:
Hij leeftquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nouja, de kast zit vol met eten, maar geen chips
[..]
[..]
Ik heb zelf een kad! Maar honten vind ik ook heel leukquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:26 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kad! Maar honten vind ik ook heel leuk
Een keer op de zijkant laten pleuren en dat hele ding is naar zn mallemoeren. Beter komt het met automatische airbag op de onderkantquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Die laatste ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Vind hem niet echt mooi
Ik koop ook niet zulke dure telefoons hoor. Heb een Samsung S3, ook niet echt nieuw meer ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:33 schreef essnhills het volgende:
Kom ik aan met mn simpele LG van abderhalf jaar oud van onder de 100 euro.
Dit is wat er gebeurd als na jaren research fabrikanten eindelijk een flexibel scherm weten te maken. En er dan achter komen dat ze vergeten zijn waar het nuttig voor is. Zolang telefoons zelf niet flexibel zijn heb je er geen kut aan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind hem niet echt mooi
Veel te groot ook, dat is mn halve arm zowatquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind hem niet echt mooi
Trouwen? die heb ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:33 schreef essnhills het volgende:
Kom ik aan met mn simpele LG van abderhalf jaar oud van onder de 100 euro.
Mijn telefoon laat ik minstens 3x per week hard op de grond vallen, in 3 stukken (voorkant, achterkant en batterij) maar hij kan het hebben want plasticquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Een keer op de zijkant laten pleuren en dat hele ding is naar zn mallemoeren. Beter komt het met automatische airbag op de onderkant
Hehe, en wat trok jullie nou zo aan bij elkaar?quote:
Had hiervoor een NOKIA c3-00. Niet kapot te krijgen. 3 keer van de trap gevallen en heeft een heeft een ongeluk overleefd. De oude nokiaquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn telefoon laat ik minstens 3x per week hard op de grond vallen, in 3 stukken (voorkant, achterkant en batterij) maar hij kan het hebben want plastic
Goede reden toch.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe, en wat trok jullie nou zo aan bij elkaar?
Zekerquote:
Heerlijk toch, goedkope telefoontjes die jaren meegaan ondanks snelle begroetingen met betonnen vloerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:39 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Had hiervoor een NOKIA c3-00. Niet kapot te krijgen. 3 keer van de trap gevallen en heeft een heeft een ongeluk overleefd. De oude nokia![]()
De nieuwe nokia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
mijne is 5 inch, toch nog best te doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel te groot ook, dat is mn halve arm zowat
Max 3 inch beeldscherm, dan ksn ik hem nog net met 1 hand bedienen
Ik heb erg kleine handen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne is 5 inch, toch nog best te doen
Samsung zit in het hele bereik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Echt insane. Dacht Samsung altijd wel een beetje betaalbaar was
Ze hebben ook een hoop goedkopere modellen nstuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Echt insane. Dacht Samsung altijd wel een beetje betaalbaar was
probeerde laatst de Nexus 6 vast te pakken maar die is toch echt te grootquote:
heb ik ook, bazentoestelquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb toen echt geluk gehad met mijn Google Nexus 5. Goedkope telefoon ftw maar toch snel
Van die grotere telefoons zijn hele schermen in mijn minihandjesquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probeerde laatst de Nexus 6 vast te pakken maar die is toch echt te groot
klinkt lief, minihandjesquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die grotere telefoons zijn hele schermen in mijn minihandjes
thnksquote:
aan de binnenkant gemeten, van begin hand naar topje middelvinger 16cm.quote:
dunno, vind mn mobiel nog steeds nice. Ligt eraan wat Dynafix doetquote:
Je zal wel een nieuwe krijgen zeker?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dunno, vind mn mobiel nog steeds nice. Ligt eraan wat Dynafix doet
Hoop ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je zal wel een nieuwe krijgen zeker?
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef Koen66 het volgende:
Draait een van jullie de Nexus 5 al op Android 5?
loopt het een beetje? Ik las er in december zoveel ellende over dat ik het nog niet gedaan hebquote:
Doet soms beetje raar bij het beginscherm, dat het langzaam is. Verder heb ik geen klachten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
loopt het een beetje? Ik las er in december zoveel ellende over dat ik het nog niet gedaan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |