Incheckpaal in Groningen deed het nietquote:
Maybe, maar dat trekt me nu ook weer niet echt zo.quote:
Etsuquote:
Really?quote:
Kopen danquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:30 schreef pixelbitty het volgende:
In reactie op de TT ik wil ook wel eens wat!
Nick heeft nog een worst(je) in de aanbiedingquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:30 schreef pixelbitty het volgende:
In reactie op de TT ik wil ook wel eens wat!
Mensen verkoop is illegaal volgens mijquote:
Jongere mannenquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nick heeft nog een worst(je) in de aanbieding
kidnap een optie?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mensen verkoop is illegaal volgens mij.
Ik vind Arriva wel oké ja, en NS... heb ik niet zo'n hoge dunk vanquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Really?
Hoe is t met je btw?
Jongens*quote:
Wat is er goed aan dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind Arriva wel oké ja, en NS... heb ik niet zo'n hoge dunk van
Meh, niet echt geweldig. Met jou?
Rijden bijna altijd wel, zelden vertraging gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is er goed aan dan?
Pijn? Ja met mij gaat het top, voel me goed.
Oh oh nice.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rijden bijna altijd wel, zelden vertraging gehad.
Jeps.
Mooi
quote:
Nee, eigenlijk alleen maar slechterquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh oh nice.
Wel iets beter hoop ik? (Ik moet eens je topic doorlezen)
Muziek he
Hmfquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk alleen maar slechter
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)n_de_trein_te_fappen
Raad eens wat voor ijs ik gister hadquote:
B&J sandwich?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Raad eens wat voor ijs ik gister had
You're goddamn rightquote:
Kom halen danquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Als ik naar die meet ga, neem ik er 1 voor je mee
Wel tof opzich, maar tussen Dordrecht en Geldermalsen geen 1e klasquote:
1e klasquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel tof opzich, maar tussen Dordrecht en Geldermalsen geen 1e klas
Stoppen wel overal.
Zit liever in een een NS-trein though.
Ik moest een paar maanden geleden dat ik 's nachts in m'n eentje de trein naar Delft pakte eerste klas gaan zitten van de conducteur.quote:
Voor jou maak ik een uitzondering op de regelquote:
Liefquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest een paar maanden geleden dat ik 's nachts in m'n eentje de trein naar Delft pakte eerste klas gaan zitten van de conducteur.
Goed planquote:
Wat haat je op mn jasquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Juist tof. Rustig, geen petjes en bontkraagjes.
Nawhquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering op de regel.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Juist tof. Rustig, geen petjes en bontkraagjes.
quote:
Ik help je welquote:
Jaquote:
Maar alleen voor jouquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
hij kwam op het perron naar me toe en toen heeft ie me vriendelijk verzocht toch maar eerste klas te gaan zitten ivm wat probleempjes op het traject die nacht![]()
Hij kwam later nog langs kaartjes controleren, komt ie bij mij 'ah hier zit je! Goed zo' en hij loopt weer door
Tofquote:
Maybequote:
Oh, apart.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ja die beige jas is tof, maar kan helaas niet goed dicht
Jaquote:
Wanneer is de datequote:
N'awhquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij was hoofdconducteur op die trein die ik moest hebben, en hij vond het wel een fijne gedachte dat ik als klein blond meisje in m'n eentje veilig eerste klas ging zitten![]()
Hij zei ook dat als het nog een keer gebeurt dat ik alleen met de nachttrein moet, ik me dan gewoon standaard even moet melden bij de hoofdconducteur of ik eerste klas mag gaan zitten
maar zoveel mensen zitten dan toch niet in de trein?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij was hoofdconducteur op die trein die ik moest hebben, en hij vond het wel een fijne gedachte dat ik als klein blond meisje in m'n eentje veilig eerste klas ging zitten![]()
Hij zei ook dat als het nog een keer gebeurt dat ik alleen met de nachttrein moet, ik me dan gewoon standaard even moet melden bij de hoofdconducteur of ik eerste klas mag gaan zitten
Koen!quote:
Omdat vechtersbaas.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar zoveel mensen zitten dan toch niet in de trein?
Waarom mag ik niet eerste klas
True thatquote:
Ik vond het wel chillquote:
Koentjuhquote:
Klopt, maar dat was juist het puntquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar zoveel mensen zitten dan toch niet in de trein?
Waarom mag ik niet eerste klas
Ja topquote:
Hm ja dat is waarquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het wel chill
[..]
Koentjuh
[..]
Klopt, maar dat was juist het puntHoe drukker de trein, hoe veiliger in principe..
Maar als jij in een praktisch lege coupé zit en er komt een gozer of een groepje je lastig vallen...
Vakantie hierquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de week is doormidden, gaat de goede kant op dus
Maargoed, Hij zei dat er die nacht wat incidentjes waren geweest op het traject, dus blijkbaar was het gewoon zo'n nacht. Dus vandaar dat ie specifiek naar me toe kwamquote:
In je dromenquote:
LEES JE DIT NICKquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
LB's lowkicksze chopped die lange benen van je neer
quote:
Koenquote:
In your dreamsquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Je dinnetje is wel deaud binnenkort.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Boh vandaag weer paar km's gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |