SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Dan was het een foutje, kan me wel zoiets herinneren nml. dat ie per ongeluk voor 0 euro in de store heeft gestaan een dag ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Alleen US en EU. En had hem toen gedownload met mijn EU account
Was ook geen PLUS. Was net zoiets als die Zombies vs Plants.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was dan een foutje, heeft echt nog niet bij Plus gezeten. (in Europa dan)
Dan heb ik hem waarschijnlijk net die dag gedownloadquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan was het een foutje, kan me wel zoiets herinneren nml. dat ie per ongeluk voor 0 euro in de store heeft gestaan een dag ofzo.
Dat zal dan inderdaad wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan heb ik hem waarschijnlijk net die dag gedownload
Bij MM Alkmaar stond ie voor 35 euro in het rek...quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nice, daar ga ik binnenkort aan beginnen.
DOA 5 kan ik werkelijk waar nergens kopen voor de PS4
Zaterdag kon ik hem in Rotterdam niet vindenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij MM Alkmaar stond ie voor 35 euro in het rek...
Nedgame Dordrecht heeft hem als het goed is (voor 38 euro). Op hun site kun je nog zien of ze hem hebben + kun je hem reserveren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zaterdag kon ik hem in Rotterdam niet vinden![]()
(Media Markt, Bart Smit en Game Mania).
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nedgame Dordrecht heeft hem als het goed is (voor 38 euro). Op hun site kun je nog zien of ze hem hebben + kun je hem reserveren.
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Nedgame [insert slogan]
Oh ja.. ik ga je volledig inmakenquote:
Prima als je geen 18+ bentquote:
Helldivers is wel een zekerheidjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |