SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
DS2 zei dat zijn buurman in een cambuurshirt op google maps zat, toen hebben ze heel veenwouden doorgespit op google maps en zijn huis gevondenquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
DS2 zei dat zijn buurman in een cambuurshirt op google maps zat, toen hebben ze heel veenwouden doorgespit op google maps en zijn huis gevonden![]()
Daar is de naam Cambuurman geboren
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
DS2 zei dat zijn buurman in een cambuurshirt op google maps zat, toen hebben ze heel veenwouden doorgespit op google maps en zijn huis gevonden![]()
Daar is de naam Cambuurman geboren
Ik was de bewuste avond ANY bij clubs, alle spelers die ik niet bestuurde stonden stil in de zoektocht naar de cambuurmanquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik was de bewuste avond ANY bij clubs, alle spelers die ik niet bestuurde stonden stil in de zoektocht naar de cambuurman
Jij hebt m ook gevondenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die gozert ook op dat bankje
Wel een schitterende grote speeltuin voor DS
Jaquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik was de bewuste avond ANY bij clubs, alle spelers die ik niet bestuurde stonden stil in de zoektocht naar de cambuurman
Daar was ik ook bijquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Arsenalquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
Welke CL wedstrijd is er vanavond bij de NOS?
Monacoquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
Welke CL wedstrijd is er vanavond bij de NOS?
Die balkjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_fiets_te.html#more
Maver?
alleen zo jammer dat ik dan dus geen 2 Italianen en 2 englangboys meer heb en dus niet mee mag doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje jammer van de RB/LB. Als je het team omdraait kan je IF Caceres en Filipe Luis gebruiken.
Is dit trouwens ook niet iets voor de overheid?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef RijstbaI het volgende:
http://home.knvb.nl/nieuw(...)llen-zukanovi%C4%87/
¤7.500 boete
Op een trap staan betaal je nog meer voor
Mooi.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef RijstbaI het volgende:
http://home.knvb.nl/nieuw(...)llen-zukanovi%C4%87/
¤7.500 boete
Op een trap staan betaal je nog meer voor
Dat wordt weer wat sponsors zoeken om die boete te betalenquote:
Ja die 7,5k wordt inderdaad een rib uit het lijf. Het is maar de vraag of we nu de begroting voor dit seizoen nog wel sluitend krijgen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wordt weer wat sponsors zoeken om die boete te betalen
Scheelt wel weer voor de persoon die hiervoor verantwoordelijk is; z'n oprotpremie kan NAC toch niet betalenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja die 7,5k wordt inderdaad een rib uit het lijf. Het is maar de vraag of we nu de begroting voor dit seizoen nog wel sluitend krijgen.
Met Jelle op het doel is het altijd lastig om iets sluitend te krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja die 7,5k wordt inderdaad een rib uit het lijf. Het is maar de vraag of we nu de begroting voor dit seizoen nog wel sluitend krijgen.
Of besparen op de sportmaaltijden en producten over datum kopen bij die mooie Jumbo naast het stadionquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
uuuuuhh ok.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Scheelt wel weer voor de persoon die hiervoor verantwoordelijk is; z'n oprotpremie kan NAC toch niet betalen
Dat is geen gewone Jumbo, maar een Jumbo Foodmarkt. Dat je het maar weet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of besparen op de sportmaaltijden en producten over datum kopen bij die mooie Jumbo naast het stadion
goejen chem.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:31 schreef Rijst het volgende:
Moest net tegen dit team. 4-1 gewonnen. 3x Zlatan![]()
[ afbeelding ]
Er staat toch ook niet in mijn post dat het wel een gewone zou zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is geen gewone Jumbo, maar een Jumbo Foodmarkt. Dat je het maar weet.
Nee, maar ik dacht gewoon; laat ik je even aanvullen. Zodat iedereen ook direct weet over welke Jumbo wij het hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet in mijn post dat het wel een gewone zou zijn?
Ben zijn autobiografie aan het lezen en nu wil ik 'n team met hem.quote:
Leuk boek om te lezen. Zlatan is baas.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben zijn autobiografie aan het lezen en nu wil ik 'n team met hem.Mokerduur ah sahbi.
Logisch,quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zelfs mijn collectie silver IF's lijkt flink te zijn gedaald in waarde. Maar ik kwam net wel 1 silver IF tegen in mijn club die dan ineens weer vervijfvoudigd is in prijs.
Je moet sowieso een beetje op je achterhoofd zijn gevallen, wil je investeren in de silver IF's zoals ze op futfocus staan/stondenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Logisch,
Futfocus is wat minder populair
Ik ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh ik ben aardig tegen vrouwen
Legia werd hierdoor uit de CL gezet omdat het werd omgezet in een 3-0 nederlaag. Hoeveel punten pakte NAC die 3 wedstrijden? Wel echt lucky dat het hierbij blijft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Marco Boogers@marboogers
“@KNVB: Boete voor NAC Breda voor het opstellen van de niet speelgerechtigde Milo¨ Zukanović. Lees meer: http://fal.cn/0ow ” hahahahaha.
Wat een faalhaas
Staat in het bericht (2)quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Legia werd hierdoor uit de CL gezet omdat het werd omgezet in een 3-0 nederlaag. Hoeveel punten pakte NAC die 3 wedstrijden? Wel echt lucky dat het hierbij blijft.
quote:Zukanović kwam in januari dit jaar over van de Servische club FK Crvena Zvezda en heeft de Kroatische nationaliteit. Wettelijk geldt dat werkgevers voor werknemers met de Kroatische nationaliteit over een tewerkstellingsvergunning moeten beschikken en ten aanzien van Zukanović is deze vergunning er niet. Zukanović kwam tijdens drie duels in de Eredivisie in actie: NAC Breda – Willem II (25 januari 2015), Excelsior – NAC Breda (31 januari 2015) en NAC Breda - PSV (3 februari 2015).
De wedstrijd tegen Willem II eindigde in 0-0 en Zukanović viel in de 86e minuut in. De wedstrijd tegen Excelsior kende dezelfde eindstand en Zukanović viel in de 83e minuut in. De wedstrijd tegen PSV ging met 0-2 verloren. Daarnaast stond Zukanović de hele wedstrijd op het veld in het duel tussen Jong Brabant United en Jong NAC Breda (1-2).
Toch 2 belangrijke punten dan.quote:
2 punten waar de inbreng van Zukanovic volledig los van stond. Had amper tot geen impact op het verloop van de wedstrijden. Daarbij speelde de KNVB zelf ook geen zuivere rol in dit stuk: in Zeist zijn ook fouten gemaakt (heeft de bond zelf ook erkend), en NAC heeft volledig meegewerkt aan het onderzoek en direct passende maatregelen genomen. Die Boogers moet niet zo janken: als hij niet op eigen houtje in de Eredivisie kan blijven, verdient hij het gewoon om te degraderen.quote:
Maakt niet uit. Was bij Legia ook niet. Kerel viel vlak voor tijd in toen het allang beslist was.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 punten waar de inbreng van Zukanovic volledig los van stond. Had amper tot geen impact op het verloop van de wedstrijden.
Vind het ook wel terecht dat er hard tegen dat soort zaken wordt opgetreden hoor. Of iemand invloed heeft gehad of niet is objectief best lastig vast te stellen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Was bij Legia ook niet. Kerel viel vlak voor tijd in toen het allang beslist was.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben zijn autobiografie aan het lezen en nu wil ik 'n team met hem.Mokerduur ah sahbi.
Echt een lekker nummerquote:
mag je wel snel zijnquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Nog festivalgangers hier? Line-up van Rock Werchter is echt ziek... Misschien maar weer eens een festival pakken deze zomer.
Staat al een tijdje bij m'n favo's.quote:
Defqon 1quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Nog festivalgangers hier? Line-up van Rock Werchter is echt ziek... Misschien maar weer eens een festival pakken deze zomer.
Kaartverkoop Rock Werchter gaat toch niet heel hard?quote:
Ik kan je nu al vertellen dat ik welgeteld 0 personen ken van de line-up, zodra deze bekend gemaakt wordt. Vroeger nog wel eens naar dat soort feestjes geweest, maar ben nooit een grote fan geweest... Geef mij maar gewoon muziek waar ik geen hard drugs voor nodig heb.quote:
week kaarten niet, dagkaarten voor de populaire dagen wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kaartverkoop Rock Werchter gaat toch niet heel hard?
Komen daar wel een hoop artiesten voorbij de ik graag zou willen zien.
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat ik welgeteld 0 personen ken van de line-up, zodra deze bekend gemaakt wordt. Vroeger nog wel eens naar dat soort feestjes geweest, maar ben nooit een grote fan geweest... Geef mij maar gewoon muziek waar ik geen hard drugs voor nodig heb.
Kijkend naar de lineup van 2014:quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kaartverkoop Rock Werchter gaat toch niet heel hard?
Komen daar wel een hoop artiesten voorbij de ik graag zou willen zien.
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat ik welgeteld 0 personen ken van de line-up, zodra deze bekend gemaakt wordt. Vroeger nog wel eens naar dat soort feestjes geweest, maar ben nooit een grote fan geweest... Geef mij maar gewoon muziek waar ik geen hard drugs voor nodig heb.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Beiden Cannavaro's moeten naar de gevangenis
De laatste twee namen komen mij enigszins bekend voorquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kijkend naar de lineup van 2014:
D-Block & S-te-Fan, Coone, Zatox, Noisecontrollers, The Prophet, Promo, Vince, Mark with a K, Technoboy, Evil Activities, Korsakoff, Neophyte allemaal niet kennen
Daarbij: geen harddrugs noch softdrugs nodig om hiervan te genieten
Zatox? dat is toch iemand van hier?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kijkend naar de lineup van 2014:
D-Block & S-te-Fan, Coone, Zatox, Noisecontrollers, The Prophet, Promo, Vince, Mark with a K, Technoboy, Evil Activities, Korsakoff, Neophyte allemaal niet kennen
Daarbij: geen harddrugs noch softdrugs nodig om hiervan te genieten
Daar ben ik ook wel voorstander van, maar ik ben de laatste jaren ook nog wel eens naar dit soort feestjes (Decibel, Reverze) gegaan. Blijft ook mooiquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De laatste twee namen komen mij enigszins bekend voor
Geef mij maar een zonnetje, muziek waarbij ik mee kan schreeuwen en een lekker koud biertje.
Decibel was alleen leuk toen het nog in de nacht was.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel voorstander van, maar ik ben de laatste jaren ook nog wel eens naar dit soort feestjes (Decibel, Reverze) gegaan. Blijft ook mooi
Pricefix incoming.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Beiden Cannavaro's moeten naar de gevangenis
Ik hoop dit jaar voor het eerst naar Decibel te kunnen. Afgelopen jaren telkens op vakantie geweest ten tijde van Decibel..quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:00 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Decibel was alleen leuk toen het nog in de nacht was.
Zou best kunnen dat iemand hier in zijn vrije tijd nog wat erbij pingelt op zijn keyboardquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:58 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zatox? dat is toch iemand van hier?
Neophyte, Evil Activities
, Promo
, Vince
.
Ik heb het alleen overdag (en 's avonds) meegemaakt. Prima te doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:00 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Decibel was alleen leuk toen het nog in de nacht was.
Deze heb ik 27 december nog live mogen horen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat iemand hier in zijn vrije tijd nog wat erbij pingelt op zijn keyboard
Doe mij maar Noisecontrollers, en dan vooral deze
Medelijden met Senquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat iemand hier in zijn vrije tijd nog wat erbij pingelt op zijn keyboard
Net alsof ik die muziek dagelijks op heb staan. Zo heel af en toe luister ik eens wat in de auto, maar dat is het dan wel. Ik kijk 20x vaker dan naar Bumba dan dat ik deze muziek hoorquote:
Vind de Pinkpop minstens gelijkwaardig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kies Bumba ook boven deze bak herriequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net alsof ik die muziek dagelijks op heb staan. Zo heel af en toe luister ik eens wat in de auto, maar dat is het dan wel. Ik kijk vaker dan naar Bumba dan dat ik deze muziek hoor
Pff een keer naar zo'n feestje gaan en je bent verkochtquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kies Bumba ook boven deze bak herrie
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo af en toe is dat mooi. Ik zie het als een beetje overgebleven jeugdsentiment. Zo gaan die dingen als je soort van opgroeit met Paul Elstak, Darkraver en Club X.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kies Bumba ook boven deze bak herrie
Straks eens luisterenquote:
Briljantquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik luister er zelf nooit naar, mijn broer wel en daarom had hij die username bedacht.
https://soundcloud.com/qdance/x-qlusive-legends-blackbox-2quote:
Booohhhquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/qdance/x-qlusive-legends-blackbox-2
Pak dan meteen die liveset. Noisecontrollers met enkel nummers uit de goede oude tijd
Ook zo'n epische naam uit het verledenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef renevandieren het volgende:
Dit nummer live in de A20.Vergeet ik nooit meer
Die naam van die DJ doet me ook denken aan een Belgische DJ die goed was. Wat minder hardcore, maar ook mooi: Da Boy Tommyquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef renevandieren het volgende:
Dit nummer live in de A20.Vergeet ik nooit meer
Dit was vet toen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook zo'n epische naam uit het verleden
Hardstyle is prima te doen met bier en een zonnetjequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een hardcore tuig hier allemaal zeg
Oh heb er ook niks op tegen hoor. Als het aanstaat ergens is het soms nog wel lachen... maar naar zon festival gaan vind ik het dan weer net niet leuk genoeg voorquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:20 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hardstyle is prima te doen met bier en een zonnetje
We gaan altijd met een mannetje of 40-45 dus dan is t al snel leuk
Wat luister je dan wel? Op de grotere festivals zijn namelijk ook vaak een d&b achtige stage, techno, Qult.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh heb er ook niks op tegen hoor. Als het aanstaat ergens is het soms nog wel lachen... maar naar zon festival gaan vind ik het dan weer net niet leuk genoeg voor
Jij schrijft nu ook je Thesis toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh heb er ook niks op tegen hoor. Als het aanstaat ergens is het soms nog wel lachen... maar naar zon festival gaan vind ik het dan weer net niet leuk genoeg voor
Ik heb trouwens nooit door welke DJ er draait, ik sta gewoon links voor bij de main stage en loop meestal halverwege 1 rondje over het festivalterreinquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat luister je dan wel? Op de grotere festivals zijn namelijk ook vaak een d&b achtige stage, techno, Qult.
Haha ik begin in de zomer pas... moet toch nog een halfjaartje langer voor 2 vakken kan er prima een thesis naast doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij schrijft nu ook je Thesis toch?
Hoezo moet morgen dat eerste hoofdstuk al af!
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:23 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nooit door welke DJ er draait, ik sta gewoon links voor bij de main stage en loop meestal halverwege 1 rondje over het festivalterrein
haha ja echt. skklquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ja hij loopt 1 rondje inderdaad
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Je paps ook toen hij jou niet in een sok kwakte.
Sorry heb het al aangepast. Ik meende het niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef RijstbaI het volgende:
O wacht even een TR maken.
Je accepteert maar dat ik hier ben.
Veel rode lijnenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Alles zat nog in de club, op ronny na ook alles first owner, alleen nog El Sha, (Milan) Cerci en Sterling halen en voor nog geen 3k klaar
Dat is wel een heel sterk team voor dat toernooiquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Alles zat nog in de club, op ronny na ook alles first owner, alleen nog El Sha, (Milan) Cerci en Sterling halen en voor nog geen 3k klaar
Ja maar Balo is niet echt een false 9 type helaas, en heb deze formatie laatst helemaal uitgevondenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel een heel sterk team voor dat toernooi
Balotelli kan ook nog
Kan dus niet. Exact 2 Engelsen; met Sterling erbij heb je er 3quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat man utd backje dan daar neerzettenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan dus niet. Exact 2 Engelsen; met Sterling erbij heb je er 3
Inderdaad. Misschien ben ik een autist, maar als ik lees dat je exact 2 Engelsen mag, heb ik dus ook exact 2 Engelsen opgesteld. Vandaar dat het maken van die hybrid bij mij ook niet meevielquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat man utd backje dan daar neerzetten
Misschien moet je het niet vragen als je zelf al een voorkeur hebtquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind die best lelijk. Ik ga denk ik voor rood.
Hmm ben benieuwd, kan het pas vanavond proberen. Kun je online ergens die entry requirements lezen? Ik kan niets vinden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan dus niet. Exact 2 Engelsen; met Sterling erbij heb je er 3
Ik ben afgegaan op de post van Almighty86:quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:43 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd, kan het pas vanavond proberen. Kun je online ergens die entry requirements lezen? Ik kan niets vinden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Was er al iets over die nations cup gepost?
Exact 2 spelers per land van:
Engeland
Frankrijk
Italië
Duitsland
2k+rare gold pack
tofquote:
Als je geen ander bijbaantje hebt niet, of je moet meer dan 660 euro stagevergoeding krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef RijstbaI het volgende:
Bij ondertekening van mijn stagecontract zou ik ¤X,- bruto krijgen als stagevergoeding. Kreeg gisteren uitbetaald en er is verder niks af gehaaldIs er kans dat ik later opeens terug moet betalen?
Camburmonquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
Wie is deze Pokémon?!
[ afbeelding ]
Cambuurmanquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
Wie is deze Pokémon?!
[ afbeelding ]
nu voor de 2e x halverwege s4 alweer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:54 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Dat wist je niet?
Je hebt 2x gekeken toch
Thanksquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je geen ander bijbaantje hebt niet, of je moet meer dan 660 euro stagevergoeding krijgen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:00 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Cambuurman & Cambuurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |