SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
DS2 zei dat zijn buurman in een cambuurshirt op google maps zat, toen hebben ze heel veenwouden doorgespit op google maps en zijn huis gevondenquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
DS2 zei dat zijn buurman in een cambuurshirt op google maps zat, toen hebben ze heel veenwouden doorgespit op google maps en zijn huis gevonden![]()
Daar is de naam Cambuurman geboren
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
DS2 zei dat zijn buurman in een cambuurshirt op google maps zat, toen hebben ze heel veenwouden doorgespit op google maps en zijn huis gevonden![]()
Daar is de naam Cambuurman geboren
Ik was de bewuste avond ANY bij clubs, alle spelers die ik niet bestuurde stonden stil in de zoektocht naar de cambuurmanquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik was de bewuste avond ANY bij clubs, alle spelers die ik niet bestuurde stonden stil in de zoektocht naar de cambuurman
Jij hebt m ook gevondenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die gozert ook op dat bankje
Wel een schitterende grote speeltuin voor DS
Jaquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik was de bewuste avond ANY bij clubs, alle spelers die ik niet bestuurde stonden stil in de zoektocht naar de cambuurman
Daar was ik ook bijquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Arsenalquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
Welke CL wedstrijd is er vanavond bij de NOS?
Monacoquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
Welke CL wedstrijd is er vanavond bij de NOS?
Die balkjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_fiets_te.html#more
Maver?
alleen zo jammer dat ik dan dus geen 2 Italianen en 2 englangboys meer heb en dus niet mee mag doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje jammer van de RB/LB. Als je het team omdraait kan je IF Caceres en Filipe Luis gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |