Niet meer nee, godzijdankquote:
Oooh met die relatie die laatst uit ging? Ik dacht dat dat 'gewoon' verkering wasquote:
Als ik ooit zou trouwen zou ik "mijn helft" van de stoelen reserveren en dan dat de helft van de zaal leeg is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook makkelijk lullen hoor, ik heb wel familie, maar (buiten directe) heb ik ze echt al jaren niet meer gezien of gesproken, dus die nodig ik niet uit ook.
Nee joh, jaren geleden toen ik nog in NL woondequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oooh met die relatie die laatst uit ging? Ik dacht dat dat 'gewoon' verkering was
Oh nee, ik zou wel mensen uitnodigen etc, maar het zou een grote teringzooi wordenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik ooit zou trouwen zou ik "mijn helft" van de stoelen reserveren en dan dat de helft van de zaal leeg is.
Owja ik was vergeten hoe oud je al bentquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee joh, jaren geleden toen ik nog in NL woondeTrouwen met een Malteser meid, dan had ik nu reeds 5 kinderen gehad
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Owja ik was vergeten hoe oud je al bent
Maak je niet druk, zolang je je nog boos kan maken om dat soort opmerkingen ben je nog lang niet oud.quote:
Gelukkig ben ik mentaal nog net 21quote:
Nah, was ook maar een grapje. Boeit me niet dat ik ouder word.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je niet druk, zolang je je nog boos kan maken om dat soort opmerkingen ben je nog lang niet oud.
Mij boeien dat soort opmerkingen totaal niet.
Barb is ouder toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je niet druk, zolang je je nog boos kan maken om dat soort opmerkingen ben je nog lang niet oud.
Mij boeien dat soort opmerkingen totaal niet.
Mij welquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, was ook maar een grapje. Boeit me niet dat ik ouder word.
Dacht niet, maar weet het ook weer niet zekerquote:
Geen idee hoe oud HW isquote:
quote:
Nou jongens roep allebei evenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dacht niet, maar weet het ook weer niet zeker.
Ik was ziekquote:
nee, het was toen net deze leeftijd gewordenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja maar sindsdien is het weer veranderd
39quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Nou jongens roep allebei even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |