abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150030423
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het regent ook nog eens :(.
Ik zou emigreren als ik jou was :(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150030444
Op de verkoophoek: iemand biedt een cadeaubon aan van 50 euro van een zonnebank, maar het is een lege bon, er staat alleen 50 in een vakje. Zegt iemand 'die bon is niet geldig want er staat verder niets op, ook geen stempel'. Heleboel gezeik over en weer, mensen moesten hun mond houden en zich er niet mee bemoeien. Ja, jij probeert een ongeldige cadeaubon te verkopen, kom nou :D
Tap tap tap
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:54:10 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150030476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zou emigreren als ik jou was :(
Goed plan!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_150030709
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oh vertel! wat word het?

Ik kom met mijn verhuur al niet tot een lijst van wat nodig is :')
Hebben nog niet echt een duidelijk omlijnd plan ofzo :+
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_150030741
Mijn bruiloft was ook zo gepland. De week er voor hadden we echter heel wat aanpassingen :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150030836
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:02 schreef Tally het volgende:
Mijn bruiloft was ook zo gepland. De week er voor hadden we echter heel wat aanpassingen :P
Mensen in mijn omgeving blijven steeds pushen dat ik dingen moet regelen :')

Maar ik heb sinds gisteren een cateraar, hopelijk vanavond een ceremoniemeester en de missende getuige zodat ik een datum kan plannen om bij de gemeente die zooi te regelen, en ik zie net een boeiende fotograaf

Ik heb een hekel aan mijn jurk, dat is wel een beetje jammer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_150030858
Jullie doen het klein en op eigen locatie?
pi_150030875
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:06 schreef Tally het volgende:
Jullie doen het klein en op eigen locatie?
gemiddeld (wat is gemiddeld eigenlijk? Niet meer echt klein geloof ik), deels op eigen locatie deels niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150030884
Nieuwe jurk *O*
Tap tap tap
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:07:09 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150030897
Man, echt, dat trouwen, waarom moet dat altijd op "zo'n" manier. Met zo'n teef erbij die rondloopt alsof ze het leven heeft uitgevonden, allerlei "regels" en protocollen etc, stijf dit, verplicht dat.

Wie bepaalt dat? Waarom niet gewoon wat aankloten, wat maakt het nou uit als er ff iets misgaat, het gaat om het jawoord lijkt me? Ga jezelf nog ff meer opfokken met stress :').

Ik zou het echt enorm lekker uit de hand laten lopen allemaal :7.
Get woke, go broke!
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:07:14 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150030904
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een hekel aan mijn jurk, dat is wel een beetje jammer
Hoe dat zo dan?
pi_150030930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Man, echt, dat trouwen, waarom moet dat altijd op "zo'n" manier. Met zo'n teef erbij die rondloopt alsof ze het leven heeft uitgevonden, allerlei "regels" en protocollen etc, stijf dit, verplicht dat.

Wie bepaalt dat? Waarom niet gewoon wat aankloten, wat maakt het nou uit als er ff iets misgaat, het gaat om het jawoord lijkt me? Ga jezelf nog ff meer opfokken met stress :').

Ik heb nu al geen zin in het geregel en gezeik :')
Tap tap tap
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:08:23 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150030940
quote:

Och als ik m'n verjaardag vier wil ik ook gewoon dat alles goed gaat, dat er genoeg eten/drinken is enzo.
Snap wel dat je met trouwen iets meer rekening moet houden met andere mensen/trouwbeamte en dat je graag goede fotograaf wil hebben. \
Jurk evt kost ook wat meer tijd om te regelen.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:10:09 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150030989
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Och als ik m'n verjaardag vier wil ik ook gewoon dat alles goed gaat, dat er genoeg eten/drinken is enzo.
Snap wel dat je met trouwen iets meer rekening moet houden met andere mensen/trouwbeamte en dat je graag goede fotograaf wil hebben. \
Jurk evt kost ook wat meer tijd om te regelen.
Ja, tuurlijk, er moet wel iets geregeld worden natuurlijk. Maar mijn verjaardag was gewoon in de kroeg, mensen konden gewoon bestellen en aan het einde van de avond heb ik de rekening betaald, klaar. 0 stress.

Ik heb het over zo'n weddingplanner, die er bij de laatste waar ik bij was, ook rondliep, de toon van dat wijf echt, als het ergens anders was geweest had ik dr in dr bek gespuugd en gezegd dat ze de kanjer kon krijgen met dr bruiloft en was weggelopen :').
Get woke, go broke!
pi_150030996
quote:

Nou ja dat doen wij dus ook. Hoewel dingen als 'iets te eten' wel fijn is dus nu hebben we iemand geregeld die dat fixt
Hoe, wat, hoe laat blablabla dat weten we allemaal nog niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150031011
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe dat zo dan?
Omdat ik hem niet meer mooi vind

Ik heb hem gekocht toen mijn lijf nog helemaal anders was, en mijn brein dus ook
Voor een helemaal nieuwe jurk is het waarschijnlijk te laat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150031022
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk, er moet wel iets geregeld worden natuurlijk. Maar mijn verjaardag was gewoon in de kroeg, mensen konden gewoon bestellen en aan het einde van de avond heb ik de rekening betaald, klaar. 0 stress.

Ik heb het over zo'n weddingplanner, die er bij de laatste waar ik bij was, ook rondliep, de toon van dat wijf echt, als het ergens anders was geweest had ik dr in dr bek gespuugd en gezegd dat ze de kanjer kon krijgen met dr bruiloft en was weggelopen :').
Ja maar die nemen normale mensen dan ook niet
Ik ben er echt nog nooit een tegen gekomen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150031068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Omdat ik hem niet meer mooi vind

Ik heb hem gekocht toen mijn lijf nog helemaal anders was, en mijn brein dus ook
Voor een helemaal nieuwe jurk is het waarschijnlijk te laat
Hoelang heb je nog?
pi_150031096
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:12 schreef Tally het volgende:

[..]

Hoelang heb je nog?
5 maanden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150031116
quote:

[..]

Gelukkig is een wp niet verplicht. Wij hebben alles in 3 maand geregeld, makkelijk. Daarnaast is een ceremoniemeester wel makkelijk voor de dag zelf. Alles wat mis gaat hoef je je dan zelf nul zorgen om te maken.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:14:51 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150031130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja maar die nemen normale mensen dan ook niet
Ik ben er echt nog nooit een tegen gekomen
Ik dus wel :').

Ik zie niet in waarom het ook allemaal zo "perfect" zou moeten, het is een feest, als iedereen het naar de zin heeft is het best.

Het hoefft echt niet tot op het laatste detail te kloppen.
Get woke, go broke!
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:15:18 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150031150
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gelukkig is een wp niet verplicht. Wij hebben alles in 3 maand geregeld, makkelijk. Daarnaast is een ceremoniemeester wel makkelijk voor de dag zelf. Alles wat mis gaat hoef je je dan zelf nul zorgen om te maken.
Tuurlijk, laat een zooi vrienden het lekker regelen als ze het willen, daar is niets mis mee :).
Get woke, go broke!
pi_150031152
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

5 maanden
Waarom is dat te laat voor een jurk? 8 weken maximaal.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:15:58 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150031182
quote:

[..]

Een verjaardag is haast niet te vergelijken met een bruiloft natuurlijk. Voor de verjaardag heb je enkel locatie nodig evt.

En voor zo'n wijf is het der werk.. gebeurd het niet goed, krijgt zij niet (alles) betaald.
pi_150031189
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik dus wel :').

Ik zie niet in waarom het ook allemaal zo "perfect" zou moeten, het is een feest, als iedereen het naar de zin heeft is het best.

Het hoefft echt niet tot op het laatste detail te kloppen.
Het is voor mij perfect als de mensen die mij het meest dierbaar zijn (dus lang niet alle gasten want dat is niet te doen) naar huis gaan en denken 'he wat een lekker feest! goed gegeten, mijn glas was nooit leeg en ik heb blaren op mijn voeten gedanst! En wat leuk om tante corrie weer eens te zien'

Owja en als ik het lekkerste wijf van het feest ben O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')