Deze had je ook nog, met Bøkko die achteruit looptquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:18 schreef Roceco het volgende:
Godver man, dat filmpje van Poutala was een (gevideofuckte) grap als reactie op de sprong van Kulizhnikov
Toegegeven, het leek net echt (maar hij sprong achterover).
Dan heb ik liever Jorien waarbij je flink moet dweilenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Niets mis met vrouwen die te krap zijn bij hun opening.
twitter:LottoJumbo_ice twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 15:23:30Slecht nieuws voor @LaurinevRiessen. Ze is gediskwalificeerd. Ze mag wel nog starten morgen maar niet meer voor het klassement. reageer retweet
Wat had die Chinees dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:29 schreef wimderon het volgende:
Die commentator had toch ook wel gezien dat Murashov die eerste rit won en niet 2 seconde achter die Chinees eindigde
1:12 (had oorspronkelijk 1:10, de tijd die Murashov nu heeft), tijden stonden omgedraaid in het klassement volgens mij.quote:
Ze hadden hem dus de tijd van die Chinees gegevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
1:12 (had oorspronkelijk 1:10, de tijd die Murashov nu heeft), tijden stonden omgedraaid in het klassement volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |