Ja, als die de 500 meter zelfs al wint, zeg. Bowe is wel enorm goed geworden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:56 schreef Sked het volgende:
Gefeliciteerd Bowe. Dit kunnen we verder schriftelijk afdoen
HGH-kaak. /THEFXRquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, als die de 500 meter zelfs al wint, zeg. Bowe is wel enorm goed geworden.
Met d'r testosteronhoofd.
Als 1000m rijdster 10.4 openen XDquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, als die de 500 meter zelfs al wint, zeg. Bowe is wel enorm goed geworden.
Met d'r testosteronhoofd.
De Tuit en De Deut zullen wel niet kunnen en Mart is al gestopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:07 schreef Sked het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom de NOS zo achterlijk is om Dione en Erben daarheen te sturen?
Inderdaad, #demart gun ik mijn centen hiervoor, hun niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:07 schreef Sked het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom de NOS zo achterlijk is om Dione en Erben daarheen te sturen?
Stuur dan gewoon niemand. Het voegt echt niks toe.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
De Tuit en De Deut zullen wel niet kunnen en Mart is al gestopt.
Ze moeten idd gewoon De Omloop gaan uitzenden!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Stuur dan gewoon niemand. Het voegt echt niks toe.
De stijl van de NOS is om daar een uurtje voor de finish in te schakelenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ze moeten idd gewoon De Omloop gaan uitzenden!
Of om half zes de laatste 10km semi-live uitzenden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:10 schreef Sked het volgende:
[..]
De stijl van de NOS is om daar een uurtje voor de finish in te schakelen
Oh ja, dat deden ze ook nog wel eensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of om half zes de laatste 10km semi-live uitzenden.
Een beetje over 33'ers die toch niet gaan komen zeuren... #demart had Dionne nu al 33 keer gepakt.quote:
Richardson wel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:14 schreef Montov het volgende:
Richardson blijft verslechteren in het seizoen. En Bowe blijft verbeteren. Jammer dat Bowe niet naar het WK in Calgary rijdt.
Niet voor het eerst, zelfs Jillert heeft daar niks aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:14 schreef Montov het volgende:
Richardson blijft verslechteren in het seizoen.
Vooral jammer dat Hersman niet is ingevlogen. Een co-commentator heeft nog wel een toevoegde waarde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Er was geen budget om twee commentatoren te sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |