De commentator maakt het wel spannend!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet het doen met NOS commentaar zonder beeld. Baggerziekte.
Doodsaai commentaar inderdaad. Maar ik zie geen streepquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:46 schreef Jason22 het volgende:
[..]
De commentator maakt het wel spannend!
Heb je weer dingen zitten te slopen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doodsaai commentaar inderdaad. Maar ik zie geen streep
Ja ben er ook bang voor. Wat zullen die zich toch voor de kop slaan hoe ze vorig jaar in Sotchi presteerden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, dit wordt een simpel 1-2'tje.
Nee ik lig op bed en tv is in de andere kamerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je weer dingen zitten te slopen?
Maar het lag allemaal aan de pakken!!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ben er ook bang voor. Wat zullen die zich toch voor de kop slaan hoe ze vorig jaar in Sotchi presteerden.
Kom je nest dan eens uitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik lig op bed en tv is in de andere kamer
Zeker, terwijl Amerikanen normaal gesproken alleen wat om dat toernooi geven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ben er ook bang voor. Wat zullen die zich toch voor de kop slaan hoe ze vorig jaar in Sotchi presteerden.
Zijn we ook van die stem af. Of misschien gaat ze het baantje van De Deut overnemen.quote:
Moeten ze wel de goede pakken aantrekken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker, terwijl Amerikanen normaal gesproken alleen wat om dat toernooi geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |