Wel Mathew Street geweest?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij zijn we die vergeten toen ik in liverpool zat.
maar ja, was ook maar 1 dag
En Duits wel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Snapte ook niks van Frans. Je ne comprends pas. Ofzo.
Nee.quote:
Toen wel, nu ben ik dat allemaal weer vergeten. Jij?quote:
er waren 4 mensen in de klas die standaard een 1 hadden. waaronder ik dus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Snapte ook niks van Frans. Je ne comprends pas. Ofzo.
Ben denk ik in de war met abbey road.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Mensen die dat doen moeten kapot.
Ik had Frans gekozen, heb dat tot de 4e gehad, toen afgestroomd. Alleen ik versta het beter dan Duits.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen wel, nu ben ik dat allemaal weer vergeten. Jij?
Oh, je bedoelt die bij dat zebrapad? Ik dacht bij het Penny Lane-bordje. Mijn statement blijft staan. Dat is nog veel erger.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Ben denk ik in de war met abbey road.
heequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt die bij dat zebrapad? Ik dacht bij het Penny Lane-bordje. Mijn statement blijft staan. Dat is nog veel erger.
Allebei niet of alleen Duits niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had Frans gekozen, heb dat tot de 4e gehad, toen afgestroomd. Alleen ik versta het beter dan Duits.En om te schrijven vond ik Frans al helemaal makkelijker. Kan het nu echt helemaal niet meer.
Ja. Ik deel jouw statement wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt die bij dat zebrapad? Ik dacht bij het Penny Lane-bordje. Mijn statement blijft staan. Dat is nog veel erger.
Allebei niet. Maar tijdens vakantie in Frankrijk verstond ik meer dan ik had gedacht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allebei niet of alleen Duits niet?
Ah, mijn nr 1 fan.quote:
Deze diepe vraag mag nog een keer beantwoord worden want ik ben het antwoord verschuldigd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:45 schreef TARDIS. het volgende:
Denk je dat vrouwen eerder met lelijke mannen seks hebben of mannen eerder met lelijke vrouwen?
Denk je dat vrouwen eerder met lelijke mannen seks hebben of mannen eerder met lelijke vrouwen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef hoink581 het volgende:
Deze diepe vraag mag nog een keer beantwoord worden want ik ben het antwoord verschuldigd.
Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen eerder met lelijke mannen seks hebben of mannen eerder met lelijke vrouwen?
Ik denk dat als lelijke mannen echt een knoepert van een penis in hun broek hebben hangen dat die vrouwen dan niet meer zijn gezicht kijken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
Komt vaak wel snel terug als je het weer een tijdje veel hoort.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Allebei niet. Maar tijdens vakantie in Frankrijk verstond ik meer dan ik had gedacht.
Ja en dan praten ze alsnog in het Frans terug.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt vaak wel snel terug als je het weer een tijdje veel hoort.
Ik heb een hekel aan Fransen, dus pak elk moment aan om Engels te lullen tegen een Fransoos. #thuglife
Maar die lopen vaak ook met vrouwen die een kop hebben vol met bloemkool, dus ja :squote:Op woensdag 25 februari 2015 10:37 schreef hoink581 het volgende:
Daarbij heb je een heleboel van die gorilla's die een kast van een borstkas hebben, maar een bloemkool van een kop.
Ik dacht dat dat meestal wel meeviel. Of zijn dat van die vrouwen met echt superdikke tetten?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef Chloroform het volgende:
Maar die lopen vaak ook met vrouwen die een kop hebben vol met bloemkool, dus ja :s
Mannen hebben eerder seks met lelijke vrouwen, maar vrouwen hebben eerder een relatie met lelijke mannen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
moet je nu nakomen? voor dat uurtje spijbelen
Maar hoe confronteer je de dames in kwestie met je enorme roomklopper dan? Haal je, zodra je merkt dat het etentje nergens heengaat omdat je een rotkop hebt, gewoon dat ding uit je broek en leg je die met een klap op tafel neer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat als lelijke mannen echt een knoepert van een penis in hun broek hebben hangen dat die vrouwen dan niet meer zijn gezicht kijken.
Effe mee naar achter nemen bedoel je?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah gwn ff naar afdelingsleider en uitleggen en dan is t goed
Dat is de eerlijke approach. Wat ik dan weer zou doen, maar dat werkt alleen in da clubba, is om een ietwat zachte broek aan te trekken en er vervolgens voor zorgen dat loftrompet op halve sterkte is en dan even flink tegen de bilpartij van de dame in kwestie schuren zodat je een soort menselijke hotdog situatie krijgt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
Maar hoe confronteer je de dames in kwestie met je enorme roomklopper dan? Haal je, zodra je merkt dat het etentje nergens heengaat omdat je een rotkop hebt, gewoon dat ding uit je broek en leg je die met een klap op tafel neer?
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Effe mee naar achter nemen bedoel je?
"Sorry ik lag te FOK!ken, anders kom ik nooit aan mijn postquotum."quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Sorry ik lag te FOK!ken, anders kom ik nooit aan mijn postquotum."
Bij ons elke week popo even de kluisjes checken mooi johquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
op mijn school kan je vechten/drugsdealen en dr is niks aan de hand
maar als je een uurtje spijbelt ja dan zwaait er wat
Ja, ik zelf.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen in het leven die jij niet uit automatisme sneu noemt.
Gewoon goede smoesjesquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:42 schreef Chai het volgende:
In de onderbouw mocht je 1x per jaar zonder consequenties te laat komen, dus dan sliep ik uit tot 11 uur en ging dan naar school om een te laat briefje te halen.![]()
Verder waren ze heel streng en moest je gemiste uren 2x zo lang nablijven.![]()
In de bovenbouw was dat niet meer.
Nee, niet per se. Er is zo'n groep van die bavianen waarmee we wel eens naar festivals/feesten gaan. Die kerels zijn wel redelijk welbespraakt en intelligent, en eigenlijk ook heel leuk om erbij te hebben op een feest, maar een paar van die wijven hebben moeite met zelfstandig kakken en kijken uit hun ogen alsof ze moeite hebben met dat zaagsel in hun kop in balans te houden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat meestal wel meeviel. Of zijn dat van die vrouwen met echt superdikke tetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |