Nee, wel een keer in het muzieklokaal.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsof jij nooit tussen 2 bagagedragers ben gepenetreerd ten tijde van jouw brugklasperiode
Beetje chillings, beetje afstuderen, je kent het wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg elke keer nat broekje als jij Farsi brabbelt.Heb jou gemist. Wats met jou verder?
slim. in het fietsenhok hangen camera'squote:Op woensdag 25 februari 2015 10:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wel een keer in het muzieklokaal.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Beetje chillings, beetje afstuderen, je kent het wel.
Op de piano of tussen het drumstel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wel een keer in het muzieklokaal.
Bij ons niet, maar het fietsenhok was vaak al bezet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slim. in het fietsenhok hangen camera's
nee blijf liggequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Aberella het volgende:
Zal ik nu mijn bed uit gaan? Ik hoef pas om 17.00 te werken tot 23.30.
De muziekdocent had een supermooie vleugel staan, durfde daar echt niet bij in de buurt te komen. Mocht ook bijna niemand op spelen, alleen mensen waarvan hij wist dat ze heel goed konden pianospelen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Op de piano of tussen het drumstel?
Tussen het drumstel gepenetreerd dus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De muziekdocent had een supermooie vleugel staan, durfde daar echt niet bij in de buurt te komen. Mocht ook bijna niemand op spelen, alleen mensen waarvan hij wist dat ze heel goed konden pianospelen.
heb extra latijn gevolgd zodat ik een jaar geen muziek hoefde te doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De muziekdocent had een supermooie vleugel staan, durfde daar echt niet bij in de buurt te komen. Mocht ook bijna niemand op spelen, alleen mensen waarvan hij wist dat ze heel goed konden pianospelen.
Met je verjaardag dan. Je bent bijna jarig toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nog niet hoor.![]()
Voor de zomer.
hehequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Tussen het drumstel gepenetreerd dus.
In de eerste was het verplicht bij ons.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb extra latijn gevolgd zodat ik een jaar geen muziek hoefde te doen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In de eerste was het verplicht bij ons.Daarna heb ik ook Latijn en Grieks gedaan. Niet omdat muziek stom is, maar omdat je bij het vak niets leert behalve een beetje op een klokkenspel pingelen. En als er iets is waar ik geen hulp bij nodig heb...
hehequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In de eerste was het verplicht bij ons.Daarna heb ik ook Latijn en Grieks gedaan. Niet omdat muziek stom is, maar omdat je bij het vak niets leert behalve een beetje op een klokkenspel pingelen. En als er iets is waar ik geen hulp bij nodig heb...
grieks kon op mijn school niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou Ob-la-di Ob-la-da wel willen horen spelen hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
naar nutzquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is de typische NL man voor je
Hoe ruikt dat btw?
Niet zo jaloers omdat jij dat nog steeds niet weet, Chai.quote:
Vond Latijn leuker dan Grieks wel. Haha, ik ook. Daarna pretpakket gekozen met KCV als keuzevak.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grieks kon op mijn school niet.
vond latijn wel erg interessant, maar na het derde jaar mee gestopt.
Naar zeep dus?quote:
Hehehequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kon dat in groep 8 al.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo jaloers omdat jij dat nog steeds niet weet, Chai.
Life goes ooonnnn, nanalala life goes onquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Zou jou Ob-la-di Ob-la-da wel willen horen spelen hoor.
ik had laatste jaar oude stijl, dus geen pakkettenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond Latijn leuker dan Grieks wel. Haha, ik ook. Daarna pretpakket gekozen met KCV als keuzevak.
Haha, echt oud jij. :squote:Op woensdag 25 februari 2015 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had laatste jaar oude stijl, dus geen pakketten
Hij bespotte een tiran.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom is BozeHaas nou weer geband? :-/
Ik zag laatst een oud rooster van me. Wij hadden keuzewerktijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:
was ik wel blij mee, nieuwe steel leek me niks. veel te veel lessen en vakken waar je toch niks mee deed
mijn rooster was gewoon makkelijk: WisA, WisB, natuurkunde, scheikunde, biologie, nederlands, engels en duits.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag laatst een oud rooster van me. Wij hadden keuzewerktijd._! Kon je intekenen bij een vak&docent. Wel fijn als je bijv. voor een vak een leraar had die niet kon uitleggen.
Enige waar ik echt niks aan heb gehad is wiskunde. Snap nog steeds niet waarom dat een verplicht vak was.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:
was ik wel blij mee, nieuwe steel leek me niks. veel te veel lessen en vakken waar je toch niks mee deed
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Life goes ooonnnn, nanalala life goes on
ik had op zich wel leuke leraren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Enige waar ik echt niks aan heb gehad is wiskunde. Snap nog steeds niet waarom dat een verplicht vak was.Had wel een chille wiskundedocent. Zo'n metal-gast met lang, zwart haar. Een van de leukste docenten wel.
tot ik wakker benquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:20 schreef Aberella het volgende:
Tot hoe laat blijven jullie in bed als je 's avonds moet werken?
Ligt eraan hoeveel scharrels er zijn blijven slapen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:20 schreef Aberella het volgende:
Tot hoe laat blijven jullie in bed als je 's avonds moet werken?
Zo'n typische francaise?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had op zich wel leuke leraren.
leukste was eigenlijk voor frans, maar ja, daar snapte ik dan verder helemaal niks van, dus dat moest ik wel laten vallen
Als het er veel zijn sta je eerder op om ze bij elkaar te scharrelen en je huis uit te werken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel scharrels er zijn blijven slapen.
Klopt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het er veel zijn sta je eerder op om ze bij elkaar te scharrelen en je huis uit te werken?
Toen ik in Liverpool zat, moesten we natuurlijk per se naar Penny Lane. Viel tegen. :squote:
volgens mij zijn we die vergeten toen ik in liverpool zat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik in Liverpool zat, moesten we natuurlijk per se naar Penny Lane. Viel tegen. :s
Dat is wel jammer. Snapte ook niks van Frans. Je ne comprends pas. Ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had op zich wel leuke leraren.
leukste was eigenlijk voor frans, maar ja, daar snapte ik dan verder helemaal niks van, dus dat moest ik wel laten vallen
Wel 'de' foto gemaakt toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik in Liverpool zat, moesten we natuurlijk per se naar Penny Lane. Viel tegen. :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |