je irriteren aan iemand FOK die je niet kentquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je de irritantste user op FOK! bent.
Uiteraard. Dat is de typische NL man voor jequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:55 schreef wise het volgende:
[..]
das jong
[..]ranzig shit.
Jij ruikt zeker naar schaamte¿
Gaat de goeie kant weer op.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poepen is altijd viesHet ging me meer om de schoolwc's, die zijn vies. Daar kan je toch niet lekker je behoefte doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Achteraf niet neequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Dus ik had geen uni hoeven te doen?
Dikke kans dat jouw opleiding er eigenlijk niet eens op wo niveau is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Dus ik had geen uni hoeven te doen?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom? de wc's op school zijn niet alleen om te neuken
[..]
waarom? de wc's op school zijn niet alleen om te rukken
misschien op jouw pauperschoolquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het ging me meer om de schoolwc's, die zijn vies. Daar kan je toch niet lekker je behoefte doen.
[..]
waarom? de wc's op school zijn niet alleen om te neuken
Wist jij ook niet he.quote:
Vast zwarte schoolquote:
Jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, heb tot nu toe alleen maar geneukt in de wc's op school. :s
Alsof jij nooit tussen 2 bagagedragers ben gepenetreerd ten tijde van jouw brugklasperiodequote:
True. Blij niet gedaan te hebben!!!!!1quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dikke kans dat jouw opleiding er eigenlijk niet eens op wo niveau is.
Krijg elke keer nat broekje als jij Farsi brabbelt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Grapje ben maagd.
Maar chetori azizam? =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |