ha haquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gewoon studiefinanciering hoor?
Houd je bek eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef Fylax het volgende:
Komen jullie ook wel eens te laat op school omdat je eerst nog nodig moet poepen?
nooitquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef Fylax het volgende:
Komen jullie ook wel eens te laat op school omdat je eerst nog nodig moet poepen?
Gelukkig. :squote:
nee, gewoon op school poepenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef Fylax het volgende:
quote:
hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef Chloroform het volgende:
Zitten jullie dat teringjong weer te pesten?
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je de irritantste user op FOK! bent.
das jongquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nah tuurlijk ga ik dat niet doen
over 4 dagen ofzo 16
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms heb je van die mensen die ruiken naar de binnenkant van een blik knakworsten
Ja, was al even geleden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
hahaha![]()
Toen dacht je van IM IN!
poepen is altijd viesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik had geen uni hoeven te doen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok ik wist dit niet.
Ben in 1x super blij met m'n hbo diploma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |