Ja da's dus lastig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:48 schreef Fylax het volgende:
Tuurlijk ga ik na de havo studeren, als dat is wat jullie bedoelen
neequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef Chloroform het volgende:
Zitten jullie dat teringjong weer te pesten?
ech t zieligquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef Chloroform het volgende:
hbo is toch ook gewoon studeren?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je niet met havo toegelaten wordt op de universiteit.
Wegwijs te maken in de grote mensen wereldquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef Chloroform het volgende:
Duiveltjequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een levenloze kutkaper
inb4: ik las kutkapper
ohquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef [url=http://forum.fok.nl/o
user/profile/269242]voederbietel[/url] het volgende:
[..]
Heb het zelf nooit zo ervaren.
Ah. Lief.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wegwijs te maken in de grote mensen wereld.
niet iedereen wilt naar de universiteit ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je niet met havo toegelaten wordt op de universiteit.
Verder houdt niemand van je nee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:51 schreef Fylax het volgende:
Ja ik ga uurtje skippen
Bed houdt van me
Oh ok ik wist dit niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:51 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
niet iedereen wilt naar de universiteit ook
het verdient ook meestal net zo veel als wanneer je hbo hebt gedaan en sommige studies heb je niet eens op wo waardoor mensen met vwo alsnog hbo gaan doen
Jawel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verder houdt niemand van je nee.
Maar dus wel meelezen heh.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
Serieusmensen die nooit posten die dan een nieuw topic openen
why?
en dan wat van ons zeggen hequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verder houdt niemand van je nee.
Ja precies.. sneuquote:
autisme he huehuehuequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen dat al die vijftienjarigen geen sarcasme kunnen lezen. Dat is aan de ene kant wel vermakelijk, aan de andere kant erg vermoeiend.
Ik zal er aan werken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen dat al die vijftienjarigen geen sarcasme kunnen lezen. Dat is aan de ene kant wel vermakelijk, aan de andere kant erg vermoeiend.
Sryquote:
stfuquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok ik wist dit niet.
Ben in 1x super blij met m'n hbo diploma.
Modus is een kloon van mij. Die hangt inde wilgen nu.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou dit niet pikken als ik Modus was.
dat was de slechtste sarcasme oooooitquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |