Morgen wel binnen blijven hequote:
quote:
Is er een stream? Linkjequote:Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef tralalala het volgende:
Maagdenhuisbezetting is echt een topshowZe gaan nu de boel barricaderen.
Kom je nu pas meequote:Op woensdag 25 februari 2015 22:34 schreef tralalala het volgende:
NWS / Studenten vallen maagdenhuis binnen
Bijhorend topic trouwens. Fylax is er keihard aan het trollen.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:34 schreef tralalala het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de handquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:34 schreef tralalala het volgende:
Ik ben gewoon serieus. Laat de ME maar komen. Ik heb de chips al klaar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:34 schreef tralalala het volgende:
Zou wel geinig zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben gewoon serieus. Laat de ME maar komen. Ik heb de chips al klaar.
Welk topic?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef tralalala het volgende:
En dat huismoedertje die de auto op een parkeerplaats van een FOK!ker zette was ook wel geniaal.
Owja, die kan ik me nog herrinerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
KLB / Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
Was inderdaad een mooie reeksquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn.Net als met project-x toen op de RTL en dikkemeneer-stream
Geweldig was dat, mooiste reeks ever op FOK!
en al die vliegende buksussenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Was inderdaad een mooie reeks
Duurde ook heel lang, volgens mij vanaf 3 uur 's middags tot ergens in de nacht
Zie je ook ergens een filmpje/gifje dat ze de auto plaatst en wegloopt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
KLB / Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
Vliegende fiets, nog steeds een mooie fotoquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en al die vliegende buksussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |