SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Dank je wel, dat "komt wel goed,schatje" gedoe moet ik nu echt even horen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef Limone het volgende:
Hahaha die baby van Mariposas!![]()
Wat heb je veel gedaan, Ludann! En fijn dat je je tweede speciale getuige hebt gebeld. Ruzie om niks is zo zonde.Succes zo! Komt vast goed.
spannend! Heb je zelf een voorgevoel wat het wordt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef mousemicky het volgende:
LuDann, succes zo! En trakteer jezelf na je afspraak gewoon op iets waar je echt zin in hebt! Of staat eten je tegen?
Ik kom ook nog steeds niet aan, maar ben gelukkig maar 1 kilo kwijtgeraakt in de afgelopen weken. Komt in mijn geval denk ik echt door geen trek in avondeten. Alles wat warm is smaakt me niet, met uitzondering van broodjes kroket![]()
. Gisteren voor het eerst weer normaal gegeten s avonds,maar we hadden dan ook koude Griekse salade
O, en ik heb net een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepalingsecho, nog 19 dagen en we weten t![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:27 schreef mousemicky het volgende:
Mijn gevoel zegt meisje, ook omdat ik me deze keer heel anders voel dan bij J. (ja, ik weet dat dat niks zegt). Bij J. had ik een heel duidelijk jongensgevoel, dus misschien kloppen mijn voorspellende gaven wel
MissBliss en Re, wat ontzettend leuk voor jullie!!! Van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
Zo, ik kan eindelijk onder mn eigen naam posten! Starbuck_ hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh, broodje kroket. Dit weekend ben ik even in NL, daar maar gebruik van maken!quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef mousemicky het volgende:
LuDann, succes zo! En trakteer jezelf na je afspraak gewoon op iets waar je echt zin in hebt! Of staat eten je tegen?
Ik kom ook nog steeds niet aan, maar ben gelukkig maar 1 kilo kwijtgeraakt in de afgelopen weken. Komt in mijn geval denk ik echt door geen trek in avondeten. Alles wat warm is smaakt me niet, met uitzondering van broodjes kroket![]()
. Gisteren voor het eerst weer normaal gegeten s avonds,maar we hadden dan ook koude Griekse salade
O, en ik heb net een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepalingsecho, nog 19 dagen en we weten t![]()
![]()
![]()
Dank je welquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
MissBliss en Re, wat ontzettend leuk voor jullie!!! Van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!
Haha, nee is niet erg. Sowieso post ik de laatste tijd niet enorm veel meer op FOK! Maar ik heb in de jaren veel meetings afgelopen en ken veel FOK!kers daardoor. Ik vind de reacties echt enorm leukquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:52 schreef mousemicky het volgende:
O, en MissBliss die uit de kast is... Is t erg dat ik je 'originele' username eigenlijk niet ken, en Starbuck mij meer zegt. Ik ben er ook zo een die alleen op OUD en CRE post, en heel af toe een beetje lukt bij K&W of S&S...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend MouseMickey, ben benieuwd of het inderdaad een meisje wordt!
Fijn dat alles goed is Nikoos! En mooie echo![]()
Risu, je jan binnen een bepaalde tijd nog geld van je verlopen ov naar je rekening laten zetten. Heb ik ook gedaan, wist niet hoeveel erop stond en bleek dus ook niet zoveel te zijn, maar toch.
Fijn dat je supervisor zo reageerde Jager!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |